Actieve ex-PSV spelers

Brenet heeft wederom gescoord voor Twente, laatste verdediger die het net ook 6x in 1 seizoen wist te vinden voor Twente is Boerebach.
 

Iran of China. Zolang ze maar betalen zal ie wel denken.
Heeft ons gelukkig toch destijds 17 miljoen opgeleverd, jammer voor hem dat het nooit gelukt is.
 
Zoals wij soms jaloers naar de Amsterdamse verkopen kijken (Traore, Marin, en andere spelers die ondanks hun moeite goed verkocht zijn), hebben wij toch ook wel een paar van dat soort lui hoor. Lammers bijvoorbeeld ook.
Mooie lijst met fotos om het uit te zoeken, waar helden als Ruudje, Robben, Ronaldo tussen staan en je gewoon teenager Noni op plek 3 ziet staan en onze Cody op 2. https://www.transfermarkt.nl/psv-eindhoven/rekordabgaenge/verein/383.

Onder het rijtje "te duur verkocht" zou ik ik misschien Locadia, de Bruma's, Doan of zelfs Bergwijn en Noni etc. zetten
 
Mooie lijst met fotos om het uit te zoeken, waar helden als Ruudje, Robben, Ronaldo tussen staan en je gewoon teenager Noni op plek 3 ziet staan en onze Cody op 2. https://www.transfermarkt.nl/psv-eindhoven/rekordabgaenge/verein/383.

Onder het rijtje "te duur verkocht" zou ik ik misschien Locadia, de Bruma's, Doan of zelfs Bergwijn en Noni etc. zetten
Noni mag daar zeker onder. Heeft buiten zijn talent status feitelijk weinig laten zien en is vooral geblesseerd geweest. Zit nu, wederom met de status ''talent'', vooral op de bank bij Chelsea. Bedrag dat wij daarvoor hebben gekregen is echt prima geweest hoor. Als ie niet Engels was geweest was er nooit zoveel op hem geboden. Zegt ook genoeg dat alleen een Engelse (gevallen) topclub concreet werd.
 
Achteraf heeft Bergwijn het niet gemaakt, en bij Ajax is het ook onverdeeld succes.
Klopt. Het is vooral in het licht van de achterlijke bedragen die de PL clubs kunnen neerleggen dat ik vind dat er meer in had gezeten. Degradanten tellen zo 20 miljoen neer, dus een subtopper / top 4 kandidaat moet wel hoger komen dan 35 miljoen voor een jonge international op de flanken. Maar in principe snap ik je punt.

Doan is geen geweldige speler maar een nuttige kracht
Basisspeler in de subtop van een topcompetitie, die zelfs nog even in de top heeft meegedaan. 8.5 miljoen is echt de absolute ondergrens.
 
Malen een goal en een assist voor Dort. Na de 0-2 speelt Dortmund tegen 10 man van Stuttgart.

Angelino speelt links midden en staat 0-1 achter in München

Noni weer niet bij de selectie

Dumfries vanavond thuis tegen Monza
Lozano thuis tegen Hellas

Willems heeft een blessure
Bij Sparta speelt de verhuurde Sambo hopelijk
 
Malen een goal en een assist voor Dort. Na de 0-2 speelt Dortmund tegen 10 man van Stuttgart.

Angelino speelt links midden en staat 0-1 achter in München

Noni weer niet bij de selectie

Dumfries vanavond thuis tegen Monza
Lozano thuis tegen Hellas

Willems heeft een blessure
Bij Sparta speelt de verhuurde Sambo hopelijk
Goal en assist van Malen kwamen al voor de rode kaart. Die is de laatste paar maanden ineens bezig aan een revival daar. Mooi om te zien. Ik had hem eigenlijk al wel afgeschreven toen ie na de winterstop vooral op de bank zat na een half jaar zonder goals/assist of zo. Denk in ieder geval dat een terugkeer naar PSV nu een gepasseerd station is in deze vorm.
 
Goal en assist van Malen kwamen al voor de rode kaart. Die is de laatste paar maanden ineens bezig aan een revival daar. Mooi om te zien. Ik had hem eigenlijk al wel afgeschreven toen ie na de winterstop vooral op de bank zat na een half jaar zonder goals/assist of zo. Denk in ieder geval dat een terugkeer naar PSV nu een gepasseerd station is in deze vorm.
Dat staat er ook
 
Goal en assist van Malen kwamen al voor de rode kaart. Die is de laatste paar maanden ineens bezig aan een revival daar. Mooi om te zien. Ik had hem eigenlijk al wel afgeschreven toen ie na de winterstop vooral op de bank zat na een half jaar zonder goals/assist of zo. Denk in ieder geval dat een terugkeer naar PSV nu een gepasseerd station is in deze vorm.
Volg hem niet meer sinds zijn vertrek, maar de Malen die hier zoveel kansen verklootte en de vrijstaande Zahavi en andere teamgenoten over het hoofd zag al stonden/liepen ze op een meter afstand voor een lege goal, daar zitten we toch niet meer op te wachten?
 
Volg hem niet meer sinds zijn vertrek, maar de Malen die hier zoveel kansen verklootte en de vrijstaande Zahavi en andere teamgenoten over het hoofd zag al stonden/liepen ze op een meter afstand voor een lege goal, daar zitten we toch niet meer op te wachten?
Hij had zijn gebreken, maar heeft het hier toch echt prima gedaan. Laatste seizoen hier 19 goals/8 assists in 32, 5 goals in 8 EL potjes. Weinig spitsen zijn perfect. Het zelfzuchtige zie je vaker bij jonge spelers. Ook Cody zette daarin stappen en ging eerst ook nog te vaak voor eigen succes.
 
Hij had zijn gebreken, maar heeft het hier toch echt prima gedaan. Laatste seizoen hier 19 goals/8 assists in 32, 5 goals in 8 EL potjes. Weinig spitsen zijn perfect. Het zelfzuchtige zie je vaker bij jonge spelers. Ook Cody zette daarin stappen en ging eerst ook nog te vaak voor eigen succes.
Die cijfers van dat laatste jaar zijn beter dan ik dacht.
En je hebt gelijk dat het even duurt voordat de jongere wat minder zelfzuchtig wordt.
Wel jammer dat spelers zodra ze meer nut hebben voor het team verkassen, zoals ook Cody.
Vijf seizoenen Romario is er voor PSV helaas niet meer bij, nu we een opleidingsinstituut voor de superrijke clubs zijn geworden.:(
 
Die cijfers van dat laatste jaar zijn beter dan ik dacht.
En je hebt gelijk dat het even duurt voordat de jongere wat minder zelfzuchtig wordt.
Wel jammer dat spelers zodra ze meer nut hebben voor het team verkassen, zoals ook Cody.
Vijf seizoenen Romario is er voor PSV helaas niet meer bij, nu we een opleidingsinstituut voor de superrijke clubs zijn geworden.:(
Tja, dat geldt voor de hele Eredivisie, en zo'n beetje alle andere competities die niet tot de topcompetities behoren. Het is allemaal een pyramide. Scandinavische en oosterlijke competities zijn bijvoorbeeld weer opleidingscompetities voor de Eredivisie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan