Actieve ex-PSV spelers

Verder niet heel veel aan de bal geweest. Helaas.
Is natuurlijk ingevallen en ik las dat Engelse media positief over hem waren. Ik heb een stuk gekeken, met name het gedeelte dat hij mee deed, volgens mij was hij zonder bal best belangrijk.

Los van Gakpo, het viel me trouwens op dat Mo Salah een beetje te vaak voor eigen succes ging of zag ik dat verkeerd?
 
Is natuurlijk ingevallen en ik las dat Engelse media positief over hem waren. Ik heb een stuk gekeken, met name het gedeelte dat hij mee deed, volgens mij was hij zonder bal best belangrijk.

Los van Gakpo, het viel me trouwens op dat Mo Salah een beetje te vaak voor eigen succes ging of zag ik dat verkeerd?
Dat laatste weet ik niet. Mo Salah gaat nu iig met Egypte naar de Afrika Cup, dus dat betekent waarschijnlijk meer speeltijd voor Gakpo de komende weken.
 
Is natuurlijk ingevallen en ik las dat Engelse media positief over hem waren. Ik heb een stuk gekeken, met name het gedeelte dat hij mee deed, volgens mij was hij zonder bal best belangrijk.

Los van Gakpo, het viel me trouwens op dat Mo Salah een beetje te vaak voor eigen succes ging of zag ik dat verkeerd?
Dat vind ik altijd.
 
Köln - Dortmund 0-4, Malen heeft 2x gescoord

Max op de bank bij Darmstadt - Eintracht 2-2, Gotze werd in de 93e minuut gewisseld.

Arsenal wint met 5-0 van Crystal Palace, Zinchenko speelde een volledige wedstrijd.

Tony Lato werd gewisseld en zag zijn team met 1-1 gelijkspelen tegen Mallorca in eigen huis.

Gisteren speelde de Super beker zich af in Italië (Inter - Lazio), Dumfries bleef de gehele wedstrijd op de bank.

Zoet speelt de laatste tijd veel, helaas liet hij gisteren het winnende doelpunt door bij Spezia - Cremonese

Bordeaux en Nice strijden voor de beker, Nice wint 2-3 met Rosario op het middenveld

Leipzig - Lerverkusen, 2-3, Xavi Simons scoort zelf de 1-0 maar zijn team verloor met 2-3
 
Laatst bewerkt:
Cody staat bij Liverpool in de spits tegen Arsenal uit. De eerste helft is halverwege en de stand is 1-0

Chelsea verliest in eigen huis met 2-4 van Wolverhampton, Noni bleef de gehele wedstrijd op de bank zitten.

Simons staat al vroeg op voorsprong met Leipzig tegen Union Berlin (1-0) waar Yorbe Vertessen in de spits staat.

Rodriguez werd gewisseld en speelde met Torino gelijk tegen Salernitana 0-0

Antwerp trainer Van Bommel klopt Brugge met 2-1
 
De bank bij een degradatiekandidaat zit misschien lekkerder dan de bank bij een aanstaand kampioen?
Vertessen zit toch bij zn droomclub? Waarom zou je ook CL en voor het kampioenschap spelen als je bij Union op de bank kan zitten..
 
Flauw dit. Die jongen ziet daar een uitdaging. Mooie competitie en vast meer salaris.
 
Terug
Bovenaan Onderaan