Aad de Mos

Jay_again

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen Primera División &
Hoewel niet erg succesvol in twee jaren PSV toch de ontdekker van Luc Nilis. Moest de PSV leiding echt overtuigen de Belg binnen te halen en deed dat met verve. De rest is bekend.

Hoewel niet veel gepresteerd, zoals gezegd, toch een man die veelvuldig in het nieuws is en, naar mijn mening, altijd positief over PSV is.

De Mos is geboren op 27 maart 1947.

Uitspraak van De Mos; "'Ik denk dat de wedstrijden tegen Milaan niet ver van de duels tegen Waregem zullen zitten, qua wedstrijdverloop maar ook qua score",

en

"Ik geloof erin. Dit is geen toeval, wat er nu bij PSV gebeurt. PSV heeft écht talent. Het gevaar komt bij PSV nu van alle kanten. Het elftal speelt gedisciplineerd, spelers weten wat ze moeten doen."

Leuk om te horen. Echter geloof ik wel dat De Mos in België bekend stond als de man die werkelijk alles verkeerd voorspelt? (dacht dat Derksen dat ooit zei?)

Haha, Aad is een mooie vent. Mooi verhaal over hem laatst in de VI, door Michel van Egmond.

Onvergetelijk moment ook dat ze 'm bij VI vroegen wat 'ie nou eigenlijk heel de dag deed, en Aad die alleen maar wat voor zich uit zat te staren en ook niet wist wat 'ie nou eigenlijk de hele dag uitvoerde... :D Helaas kan ik dat niet terugvinden op Youtube.

Gekke Aad. Leuke man op tv en in interviews, maar z'n laatste periodes als coach bij Vitesse en Sparta waren natuurlijk absurd.

Aad en Frank Arnesen zorgden voor een elftal vol miskopen. Zette Erik Meijer linksback, omdat hij geen goede linksback had gehaald, maar wel Jan Heintze had verkocht.

Aad en Frank Arnesen zorgden voor een elftal vol miskopen. Zette Erik Meijer linksback, omdat hij geen goede linksback had gehaald, maar wel Jan Heintze had verkocht.

en die jongen die ze terughaalden voor Romario. Hoe heette die ook alweer?

Die heeft Aad wat langer op zijn plek gehouden.
Het leverde ons ook diamantjes op zoals Oyen, Marcos, Van Ankeren en Ingesson. Allemaal terug te vinden in het "miskopen"-topic.

Laatst bewerkt:
Het leverde ons ook diamantjes op zoals Oyen, Marcos, Van Ankeren en Ingesson. Allemaal terug te vinden in het "miskopen"-topic.

Hij loopt wel al twee jaar te roepen dat Psv ipv manolev of hutch, Brenet er in moest zetten.
Daarnaast geweldig koppel mef siert de Vos bij sport 1.

De selectie pagina op psv.nl is stuk..maar heb het idee dat je doet op lampie.. althans zo werd hij genoemd. Naam lijkt erop. Zal nog ff kijken of ik kan zien of dat die opvolger was.

Gevonden:
Nii Odartey Lamptey - http://nl.wikipedia.org/wiki/Nii_Lamptey

Van Ankeren, was dat niet die atleet die iedereen eruit rende maar totaal geen gevoel voor de bal had. En Klas Ingesson.. tjonge dat waren nog eens tijden voor een seizoenkaart houder... verschikkelijk.

De Mos (en dat heeft hij nog best lang gedaan, ook toen hij niet meer in dienst van PSV was) was regelmatige bezoeker op de herdgang als Jong PSV speelde. Toen was het wel wat dorpser en was het ook bijpraten met voetbalgenoten zoals Frank Arnessen. Misschien dat hij nog steeds regelmatig gast is. Maar ik roep ook al een tijdje Brenet, maar er was te weinig bijval. Aad en ik kunnen dat niet alleen he! ;)

Maar ben persoonlijk geen fan van zijn trainerschap. Van hetgeen hij in die tijd aan ontslagpremies meekreeg, was een bovengemiddelde eredivisie trainer jaloers op.

Laatst bewerkt:
De Mos (en dat heeft hij nog best lang gedaan, ook toen hij niet meer in dienst van PSV was) was regelmatige bezoeker op de herdgang als Jong PSV speelde. Toen was het wel wat dorpser en was het ook bijpraten met voetbalgenoten zoals Frank Arnessen. Misschien dat hij nog steeds regelmatig gast is. Maar ik roep ook al een tijdje Brenet, maar er was te weinig bijval. Aad en ik kunnen dat niet alleen he! ;)

Ja vreemd is dat he. Heeft maar twee seizoenen (niet eens helemaal geloof ik) bij PSV getraind en toch heb je het idee dat hij met de clubgeschiedenis verweven is. Graag geziene gast.

Over Brenet was er inderdaad weinig bijval te krijgen. Soms vraag je je echter af of de mensen die dan roepen dat zo'n jongen niet klaar is zelf wel de wedstrijden van Jong PSV bekijken. Dus zou me daar niet erg druk over maken ;)

Ja vreemd is dat he. Heeft maar twee seizoenen (niet eens helemaal geloof ik) bij PSV getraind en toch heb je het idee dat hij met de clubgeschiedenis verweven is. Graag geziene gast.
)

En dat waren niet eens seizoenen waar je met veel plezier aan terugdenkt... De jaren van Nii Lamptey, Klas Ingesson, Edwin van Ankeren... Brrrr.

Uitspraak van De Mos; "'Ik denk dat de wedstrijden tegen Milaan niet ver van de duels tegen Waregem zullen zitten, qua wedstrijdverloop maar ook qua score",

en

"Ik geloof erin. Dit is geen toeval, wat er nu bij PSV gebeurt. PSV heeft écht talent. Het gevaar komt bij PSV nu van alle kanten. Het elftal speelt gedisciplineerd, spelers weten wat ze moeten doen."

Leuk om te horen. Echter geloof ik wel dat De Mos in België bekend stond als de man die werkelijk alles verkeerd voorspelt? (dacht dat Derksen dat ooit zei?)

Volgens mij klopt dat beeld wel, ja. Ik zou de toto niet invullen a.d.h.v. de Voorspellingen van Aad. :D

En dat waren niet eens seizoenen waar je met veel plezier aan terugdenkt... De jaren van Nii Lamptey, Klas Ingesson, Edwin van Ankeren... Brrrr.

Juul Ellerman en Erik Meijer zijn er ook nog.

Maar goed dan had je nog Numan, Heintze, Kieft, Bwalya. Van Breukelen, Popescu, Faber, Erwin Koeman, Van Tiggelen, Wouters

Volgens mij klopt dat beeld wel, ja. Ik zou de toto niet invullen a.d.h.v. de Voorspellingen van Aad. :D

Zou het te laat zijn hem nog te vragen zijn voorspelling te veranderen?

Juul Ellerman en Erik Meijer zijn er ook nog.

Maar goed dan had je nog Numan, Heintze, Kieft, Bwalya. Van Breukelen, Popescu, Faber, Erwin Koeman, Van Tiggelen, Wouters

Zou het te laat zijn hem nog te vragen zijn voorspelling te veranderen?

Heintze moest vertrekken, en bij gebrek aan een andere linksback zette hij Meijer tegen Leverkusen linksback. U weet wel, Erik Meijer, die bonkige spits.

Heintze moest vertrekken, en bij gebrek aan een andere linksback zette hij Meijer tegen Leverkusen linksback. U weet wel, Erik Meijer, die bonkige spits.

(even off topic) Dat doet mij denken aan een opmerking(bedoelt als grapje) van Kees Jansma over het vertrek van Marcelo naar Duitsland. Ach er vertrekken wel meer spelers naar Duitsland, die in Nederland falen en het daar goed doen. He Erik? Erik wist met die opmerking eigenlijk geen raad.

Thuis tegen Ajax had Haagse Aad de een tactische verassing in petto om Meijer als voorstopper in te zetten. van Gaal liep ff het veld in voor de wedstrijd en we werden flink afgedroogd. En nu de serieuze deskundige uithangen op tv hahaha wat een vent die Aad.

Denk dat Aad gewoon eens een echte gouden greep wou doen. Zodat men later nog zou zeggen; "dat hedde die Aadje goe gezien"

Terug
Bovenaan Onderaan