Algemene transfergeruchten

Misschien toch nog een lijntje uitgooien naar Rodriquez? Max gaat hem niet worden een heel seizoen.
Torino heeft een jaar geleden 1,95 miljoen voor hem betaald dus heel duur hoeft die niet te zijn. Ook al is die minder goed dan in z’n “prime time” eredivisie moet die prima aankunnen en heeft ook CL ervaring vgm. Gewoon doen, maak het Max maar lastig.
 
Hoe tof ik het ook zou vinden, hoop ik van niet omdat dan én Boscagli gaat banken én Teze nog verder in de pikorde zakt. Aan de andere kant is topsport ook weer kei hard, als je je kan verbeteren waarom niet.
 
Afgelopen week werd het niveau van dit account in twijfel getrokken op twitter. Maar hoeveel waarde je daar weer aan moet hechten is ook maar de vraag.
Er zijn veel van dit soort `ingelichten`. Ik zat een tijdje op een ander forum, daar had je er ook een paar rondlopen. Uiteindelijk moest je dat soort berichten niet al te serieus nemen.. Pas als Elfrink erover bericht kan je er vanuit gaan dat het klopt.. Die amateur `psv watchers` zijn best leuk, en ik gun iedereen zn hobby, maar ik wacht liever de officiele kanalen af..
 
Er zijn veel van dit soort `ingelichten`. Ik zat een tijdje op een ander forum, daar had je er ook een paar rondlopen. Uiteindelijk moest je dat soort berichten niet al te serieus nemen.. Pas als Elfrink erover bericht kan je er vanuit gaan dat het klopt.. Die amateur `psv watchers` zijn best leuk, en ik gun iedereen zn hobby, maar ik wacht liever de officiele kanalen af..
Ach, aan de andere kant, twitter had vorig jaar Götze veel eerder in beeld dan Elfrink, geruchten zijn leuk om bij te mijmeren.
 
Ach, aan de andere kant, twitter had vorig jaar Götze veel eerder in beeld dan Elfrink, geruchten zijn leuk om bij te mijmeren.
Puur speculatief, is wel geinig voor de mensen die dat leuk vinden inderdaad. Maar als ik het aantal `nieuwtjes` op een ander forum naast de uiteindelijke selectie leg dan waren er nogal wat missers. Er zat ook zo`n mexicaanse `volger`. Op een gegeven moment had ie het hele mexicaanse elftal PSV ingepraat.. :grin:
 
Gesignaleerd op de Herdgang, maar geen foto? Lijkt mij een fabeltje. Is ook niet waar ik een versterking verwacht. Zal eerder voor in of op het middenveld zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan