Toch wel mijn Mister PSV. Die Luuk.

Wordt dit jaar wel al 34 jaar. Hoelang zou Luuk nog doorgaan eigenlijk? Ik vind hem eigenlijk nog steeds telkens een beetje beter worden. Gisteren ook met die slimme passjes, overzicht, prachtig om te zien. Voor mij by far de beste spits van Nederland.
Misschien kan hij nog ff door.
Hij heeft niet de speelstijl waarbij je snel op je retour hoeft te raken.
Veel spelers verliezen snelheid of worden minder in de passeer acties.
Luuk loopt slim, kaast. Is sterke kopper. Die eigenschappen hoeven niet snel "af te takelen”.. hoop ik...
 
Misschien kan hij nog ff door.
Hij heeft niet de speelstijl waarbij je snel op je retour hoeft te raken.
Veel spelers verliezen snelheid of worden minder in de passeer acties.
Luuk loopt slim, kaast. Is sterke kopper. Die eigenschappen hoeven niet snel "af te takelen”.. hoop ik...
Heeft volgens mij ik zn carrière ook niet extreme blessures gehad. Dat betekend dat ie fysiek ook nog goed meekan. Cocu heeft ooit gezegd dat ie op zijn leeftijd nog bij Psv het verschil kon maken dat dat ook kwam omdat ie tijdens zn carrière amper geblesseerd was geweest en dat spelers die wel klooien met blessures eerder stoppen.
 
Heeft volgens mij ik zn carrière ook niet extreme blessures gehad. Dat betekend dat ie fysiek ook nog goed meekan. Cocu heeft ooit gezegd dat ie op zijn leeftijd nog bij Psv het verschil kon maken dat dat ook kwam omdat ie tijdens zn carrière amper geblesseerd was geweest en dat spelers die wel klooien met blessures eerder stoppen.
Daarom stopte Robben al op zijn 37ste. Zonder blessures speelde hij nu nog bij PSV.
 
Heeft volgens mij ik zn carrière ook niet extreme blessures gehad. Dat betekend dat ie fysiek ook nog goed meekan. Cocu heeft ooit gezegd dat ie op zijn leeftijd nog bij Psv het verschil kon maken dat dat ook kwam omdat ie tijdens zn carrière amper geblesseerd was geweest en dat spelers die wel klooien met blessures eerder stoppen.
Hij heeft 2x in zijn carrière 12-13 wedstrijden gemist. Verder nog wat kleine blessures, maar inderdaad heel weinig. Vorig seizoen wel aardig wat wedstrijden gemist.
 
Misschien kan hij nog ff door.
Hij heeft niet de speelstijl waarbij je snel op je retour hoeft te raken.
Veel spelers verliezen snelheid of worden minder in de passeer acties.
Luuk loopt slim, kaast. Is sterke kopper. Die eigenschappen hoeven niet snel "af te takelen”.. hoop ik...
Zie een Giroud. Dat is een soortgelijk type. Niet snel, geen technicus, maar een slimme kapstop speler met duel en sprongkracht die vooral goede aanvoer nodig heeft. Die vertrekt na dit seizoen bij AC Milan en heeft het toch tot zijn 37e volgehouden daar. En dan nog stopt hij niet, maar gaat hij in Amerika voetballen.
 

Speelde tegen Heerenveen weer als een 9,5. Sjaak voorbij.
27 goals 14 assists in 31 wedstrijden.
Sjaak voorbij.
Ik zou de naam Luuk de Jong graag in het helden lied terug horen. Jullie?
 

Speelde tegen Heerenveen weer als een 9,5. Sjaak voorbij.
27 goals 14 assists in 31 wedstrijden.
Sjaak voorbij.
Ik zou de naam Luuk de Jong graag in het helden lied terug horen. Jullie?
Yep,

Volgens mij heb ik hier een keer de suggestie om deze wijziging te doen:
van
"Oh Fritsje Philips, Lucie Nilis, Romarioooooo."
naar
"Oh Fritsje Philips, Luuk en Nilis, Romarioooooo."


Helaas geen idee meer wie dat voorstelde zodat ik de credits kan geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan