NEC - PSV | Zaterdag 30 maart | Eindstand 3-1

Ik wordt een beetje moe hier van het glans verhaal. We zijn nondeju 6 jaar geen kampioen geworden. Geniet nou eens van het moment. We worden kampioen!!!! Die zogenaamde records waar je geen prijs, huldiging of stuiver voor krijgt is echt maar een bijzaak die er niet echt toe doet.
Ik slaap er geen minuut minder van en pak er geen pilske minder van over een paar weken op de markt.
Totaal niet mee eens, met deze opsomming. En 'we worden kampioen' is gezien de huidige dramatisch slechte vorm van PSV wellicht ook nog wel wat opportunistisch, met AZ en Heerenveen uit nog voor de boeg. Ik zie Feyenoord die achterstand tegen Utrecht ook nog wel ombuigen in winst. De enorm slecht gekeepte aansluitingstreffer is in ieder geval al gemaakt, en het is Feyenoord wat de klok slaat.
 
Ik wordt een beetje moe hier van het glans verhaal. We zijn nondeju 6 jaar geen kampioen geworden. Geniet nou eens van het moment. We worden kampioen!!!! Die zogenaamde records waar je geen prijs, huldiging of stuiver voor krijgt is echt maar een bijzaak die er niet echt toe doet.
Ik slaap er geen minuut minder van en pak er geen pilske minder van over een paar weken op de markt.

Zou ik anders zelf uit mogen maken of ik vind dat er wel of geen glans aan t seizoen zit?
En zelf uit mogen maken of mij t wel wat uitmaakt?

Heb me zitten verheugen op records na de eerste 17 wedstrijden. Is dat zo gek?

Ja, ik vind dat leuk.
Jij niet. Prima. Maar ga n ander niet vertellen dat ie dat niet moet doen.
 
Heb me zitten verheugen op records na de eerste 17 wedstrijden. Is dat zo gek?
En genieten doe ik van een soeverein PSV dat winst en bewondering over het gespeelde spel afdwingt, niet van met de hakken over de sloot een kampioenschap in de wacht slepen met voetbal dat niet om aan te gluren is. Na de eerste seizoenshelft leek het allemaal mogelijk; en kampioen, en ongeslagen blijven, en goed en vermakelijk spel, en alle prijzen stonden nog op het spel. Dan zie je het ene na het andere wegvallen en uiteindelijk ook het goede voetbal, dus ja, dan is de glans er wel af en ben ik toch echt een stuk minder blij. Maar sommigen zullen de lat wat lager hebben liggen en zijn gewoon tevreden met winst, hoe dan ook. Ik niet.
 
Ik wordt een beetje moe hier van het glans verhaal. We zijn nondeju 6 jaar geen kampioen geworden. Geniet nou eens van het moment. We worden kampioen!!!! Die zogenaamde records waar je geen prijs, huldiging of stuiver voor krijgt is echt maar een bijzaak die er niet echt toe doet.
Ik slaap er geen minuut minder van en pak er geen pilske minder van over een paar weken op de markt.

Records hier, Records daar. Het kan me eerlijk gezegd allemaal gestolen worden als ik eerlijk ben. Misschien is dat de reden ook waarom we het matig doen na de winterstop. Teveel aan records lopen denken.

Wie weet gaan we nu wel normaal doen, nu we geen 'records' meer kunnen verbreken. De landstitel, dat willen we.
 
Records hier, Records daar. Het kan me eerlijk gezegd allemaal gestolen worden als ik eerlijk ben. Misschien is dat de reden ook waarom we het matig doen na de winterstop. Teveel aan records lopen denken.

Wie weet gaan we nu wel normaal doen, nu we geen 'records' meer kunnen vebreken. De landstitel, dat willen we.
Inderdaad, in '88 werd er zelfs niet gesproken over records op t forum, toen ging het gewoon om de titel :sneaky:
 
Zou ik anders zelf uit mogen maken of ik vind dat er wel of geen glans aan t seizoen zit?
En zelf uit mogen maken of mij t wel wat uitmaakt?

Heb me zitten verheugen op records na de eerste 17 wedstrijden. Is dat zo gek?

Ja, ik vind dat leuk.
Jij niet. Prima. Maar ga n ander niet vertellen dat ie dat niet moet doen.
Volgens mij vertelt ie niet zo zeer wat jij wel en niet moet doen, maar vraagt Roy je ook te genieten van het moment.
Records zijn moeilijk. Het zijn niet voor niets records. Ja, dat had er dit seizoen in kunnen zitten. Maar het niet halen van een record kan wat mij betreft onmogelijk negatief zijn. Het is namelijk al bijzonder dat je zo ver komt dat er over records gesproken kan gaan worden. Ik kan er dus zelf niet zo over in zitten dat bepaalde records niet gebroken blijken te kunnen worden. Maar kampioen: dat gaan we worden.
 
Totaal niet mee eens, met deze opsomming. En 'we worden kampioen' is gezien de huidige dramatisch slechte vorm van PSV wellicht ook nog wel wat opportunistisch, met AZ en Heerenveen uit nog voor de boeg. Ik zie Feyenoord die achterstand tegen Utrecht ook nog wel ombuigen in winst. De enorm slecht gekeepte aansluitingstreffer is in ieder geval al gemaakt, en het is Feyenoord wat de klok slaat.
Feyenoord heeft meer wil en drang om te winnen zelfs als het moeizaam gaat. Na de winterstop loopt het stroef bij PSV en is ook de wil om strijd te leveren niet dwingend aanwezig.
 
Volgens mij vertelt ie niet zo zeer wat jij wel en niet moet doen, maar vraagt Roy je ook te genieten van het moment.
Records zijn moeilijk. Het zijn niet voor niets records. Ja, dat had er dit seizoen in kunnen zitten. Maar het niet halen van een record kan wat mij betreft onmogelijk negatief zijn. Het is namelijk al bijzonder dat je zo ver komt dat er over records gesproken kan gaan worden. Ik kan er dus zelf niet zo over in zitten dat bepaalde records niet gebroken blijken te kunnen worden. Maar kampioen: dat gaan we worden.

Een gebiedende wijs en 5 uitroeptekens zijn wel iets anders dan vragen.
Dan is t de toon die de muziek maakt.
Daar reageer ik vooral op.

Overigens snap ik de anti-reacties op glans en kersen op de taart sowieso niet zo. Er is daar niet mee gezegd dat er geen blijdschap is over een geslaagd seizoen met een kampioenschap.
Het is niks meer dan wat die woorden zeggen. Glans en kersen op taart.
 
Totaal niet mee eens, met deze opsomming. En 'we worden kampioen' is gezien de huidige dramatisch slechte vorm van PSV wellicht ook nog wel wat opportunistisch, met AZ en Heerenveen uit nog voor de boeg. Ik zie Feyenoord die achterstand tegen Utrecht ook nog wel ombuigen in winst. De enorm slecht gekeepte aansluitingstreffer is in ieder geval al gemaakt, en het is Feyenoord wat de klok slaat.
Ik ben niet zo’n doemdenker. Stel je verliest die 2 sta je nog bovenaan. Ik zou niet weten waarom je na 27 potjes 1x verliest er in de de laatste 7 nog 3 verliest.
 
Zou ik anders zelf uit mogen maken of ik vind dat er wel of geen glans aan t seizoen zit?
En zelf uit mogen maken of mij t wel wat uitmaakt?

Heb me zitten verheugen op records na de eerste 17 wedstrijden. Is dat zo gek?

Ja, ik vind dat leuk.
Jij niet. Prima. Maar ga n ander niet vertellen dat ie dat niet moet doen.
Ik vertel helemaal niet wat je wel of niet moet doen. Ik ben niet zoals mijn vrouw. 😉 ik geef gewoon mijn mening niet meer of minder
 
Ik wordt een beetje moe hier van het glans verhaal. We zijn nondeju 6 jaar geen kampioen geworden. Geniet nou eens van het moment. We worden kampioen!!!! Die zogenaamde records waar je geen prijs, huldiging of stuiver voor krijgt is echt maar een bijzaak die er niet echt toe doet.
Ik slaap er geen minuut minder van en pak er geen pilske minder van over een paar weken op de markt.
Word eerst maar eens kampioen dan. Dat is met de huidige vorm nog niet zeker.
 
Volgens mij vertelt ie niet zo zeer wat jij wel en niet moet doen, maar vraagt Roy je ook te genieten van het moment.
Records zijn moeilijk. Het zijn niet voor niets records. Ja, dat had er dit seizoen in kunnen zitten. Maar het niet halen van een record kan wat mij betreft onmogelijk negatief zijn. Het is namelijk al bijzonder dat je zo ver komt dat er over records gesproken kan gaan worden. Ik kan er dus zelf niet zo over in zitten dat bepaalde records niet gebroken blijken te kunnen worden. Maar kampioen: dat gaan we worden.
Dank je , precies wat ik bedoel
 
Ik heb het gisteren niet kunnen zien, maar als ik het forum zo lees zijn we van de eerste tot de laatste minuut compleet van de mat gespeeld. Toch bijzonder met deze statistieken en dit spelbeeld.

Of is het weer een typisch gevalletje 'wedstrijd vergeten in het slot te gooien'?

1000034895.jpg

1000034893.jpg
 
Ik ben niet zo’n doemdenker. Stel je verliest die 2 sta je nog bovenaan. Ik zou niet weten waarom je na 27 potjes 1x verliest er in de de laatste 7 nog 3 verliest.

In de vorm die gisteren is vertoond zijn naast die twee ook Fortuna uit en Excelsior uit lastige potentiele bananenschillen.

Veel van de mood op t forum hier zal afhangen van dinsdag a.s.
 
Ik heb het gisteren niet kunnen zien, maar als ik het forum zo lees zijn we van de eerste tot de laatste minuut compleet van de mat gespeeld. Toch bijzonder met deze statistieken en dit spelbeeld.

Of is het weer een typisch gevalletje 'wedstrijd vergeten in het slot te gooien'?

Bekijk bijlage 6542

Bekijk bijlage 6543

Dat laatste.
Kansen niet afmaken en op cruciale momenten dramatisch verdedigen.
En een keeper met een jetlag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan