Timo Baumgartl (V)

Het ging meer om het punt van robpsv11 dat 5 ton de moeite niet is. Dan kan je alle kleine bedragen wel schrappen. En waar trek je de grens wanneer het wel de moeite waard is?
Dat hij transfervrij vertrekt met nog 1 jaar contract is al bizar maar goed als er anders verder geen interesse dan is dat zo.
Maar dan spreek je toch een doorverkooppercentage af? Dat kost Schalke nu niks.
Stel hij speelt wel de sterren van de hemel en in de winter is er een club die een verdediger nodig heeft omdat er blessures zijn zal je zien dat ze 5 miljoen vangen nog ook.
Daar moet je ten alle tijden toch nog iets aan verdienen
Dat zegt Rob helemaal niet. Hij zegt dat 5 ton niet het verschil zal maken of het een goede of slechte deal is voor PSV. Het is een mispeer geweest en het blijft een mispeer

Ik denk vooral dat we blij mogen zijn dat we langzaamaan van de dure De Jong miskopen afgeraken.

Ik slaap er niet minder om dat we geen doorverkooppercentage hebben bedongen op een speler van 27 jaar die we aan de straatstenen niet kwijt raakten
 
Dat zegt Rob helemaal niet. Hij zegt dat 5 ton niet het verschil zal maken of het een goede of slechte deal is voor PSV. Het is een mispeer geweest en het blijft een mispeer

Ik denk vooral dat we blij mogen zijn dat we langzaamaan van de dure De Jong miskopen afgeraken.

Ik slaap er niet minder om dat we geen doorverkooppercentage hebben bedongen op een speler van 27 jaar die we aan de straatstenen niet kwijt raakten
Ok, ik had het anders gelezen in ieder geval.
We moeten zeker blij zijn dat we van deze spelers af komen maar ik vind wel dat psv het onderste uit de kan moet halen.
Het blijft toch geld dat we hard zat nodig hebben
 
We moeten zeker blij zijn dat we van deze spelers af komen maar ik vind wel dat psv het onderste uit de kan moet halen.
Dat zeker, maar je moet ook kijken of je in de positie bent om het onderste uit de kan te halen. Aangezien PSV (volgens zichzelf, om die discussie even te vermijden of het zo is) een overschot aan verdedigers heeft die je heel moeilijk kwijt raakt en ze stapelen willen voorkomen levert het snelle verkopen misschien wel meer op dan een ~500k doorverkoop.

Maar verder wel eens met de stelling dat PSV altijd het beste uit een deal moet proberen te halen
 
Leren van het verleden is derhalve belangrijk voor heden en toekomst.
Te laat, dat hebben we dus niet gedaan, 1 prutser voor 12 mlj die 1 wedstrijd goed heeft gespeeld, 1 nieuwe Romero voor 12mlj die er telkens naast staat [/sarcasm]

Zie overigens niet wat de TD zou leren van een post op een forum ;)
 
Te laat, dat hebben we dus niet gedaan, 1 prutser voor 12 mlj die 1 wedstrijd goed heeft gespeeld, 1 nieuwe Romero voor 12mlj die er telkens naast staat [/sarcasm]

Zie overigens niet wat de TD zou leren van een post op een forum ;)

Ik zie ook de formerende partijen niet actief op dit forum om van onze wijsheden te leren. Dat weerhoudt jou en anderen er ook niet van om er wel over te posten.
Idem over alle andere onderwerpen.

Dat. En ook dat ik geen idee had wat ik met je spilt milk reactie aan moest verder.
Dacht er maar een algemeenheid terug tegenaan te gooien.
 
Daar staan ook spelers tegenover die voor een paar miljoen zijn gehaald en voor 20 tot 30 miljoen worden verkocht.
Net zoiets als spelers raken altijd geblesseerd op dat klote kunstgras maar spelers die hun spieren afscheuren op een normaal veld hoor je niks over, en dat gaat toch om 95% van de gevallen.

Gelukkig genoeg succesverhalen idd.

Weerhield mij er niet van dit nieuwtje mbt Baumgartl te delen, en met terugwerkende kracht mezelf nog eens te verbazen over de transfersom die is betaald voor hem in 2019.
Meer niet.
 
Gelukkig genoeg succesverhalen idd.

Weerhield mij er niet van dit nieuwtje mbt Baumgartl te delen, en met terugwerkende kracht mezelf nog eens te verbazen over de transfersom die is betaald voor hem in 2019.
Meer niet.
Eind 2018 werd zijn waarde door TM geschat op €15mlj, zo bezien was die 12mlj niet heel gek. Ondertussen is dat gezakt naar €800.000.
 
Eind 2018 werd zijn waarde door TM geschat op €15mlj, zo bezien was die 12mlj niet heel gek. Ondertussen is dat gezakt naar €800.000.

En dat terwijl hij als verdediger in zn beste jaren zou moeten komen nu.

Vraag me toch af of die jongen destijds is gescout adhv Transfermarkt, of echt serieus is bekeken.
Zn ziekte hielp ook niet mee natuurlijk. Maar daarvoor was ie al barslecht.

Lang geteerd op lovende rapporten als jeugdspeler mss?
 
En dat terwijl hij als verdediger in zn beste jaren zou moeten komen nu.

Vraag me toch af of die jongen destijds is gescout adhv Transfermarkt, of echt serieus is bekeken.
Zn ziekte hielp ook niet mee natuurlijk. Maar daarvoor was ie al barslecht.

Lang geteerd op lovende rapporten als jeugdspeler mss?
Geen idee, PSV is weinig transparant aangaande scoutingrapporten ;)
 
En dat terwijl hij als verdediger in zn beste jaren zou moeten komen nu.

Vraag me toch af of die jongen destijds is gescout adhv Transfermarkt, of echt serieus is bekeken.
Zn ziekte hielp ook niet mee natuurlijk. Maar daarvoor was ie al barslecht.

Lang geteerd op lovende rapporten als jeugdspeler mss?
Hij was destijds een best veelbelovende verdediger. Had alle jeugdelftallen van Duitsland doorlopen, maar was niet goed genoeg voor de hoofdmacht. Maar bij Stuttgart was hij in dat seizoen, waarin de club degradeerde, ook zeker niet iemand die zich onttrok aan de malaise. Sowieso zat PSV toendertijd iets te vaak in de ''voormalig toptalent uit grote competitie bloeit vast op in de Eredivisie'' vijver te vissen. Bruma was er natuurlijk ook zo eentje. Ooit een toptalent, geflopt in de Bundesliga, maar zou bij ons dan vast wel weer opbloeien. Dat je dergelijke spelers voor kleine bedragen oppikt valt te bilijken, maar PSV gooide er gerust 10m+ per speler tegenaan. Onderdeel van het jarenlange financiele wanbeleid wat de club bijna (wederom) de vernieling in stortte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan