T verklaart wel de implosie sinds de winterstop. Een andere functie binnen Ajax lijkt me logischer voor Schip dan ontslag. Hij schuift sowieso door na dit jaar bij Ajax.
 

Toen ik dit las, dacht ik: ‘Hoe zouden de spelers van Ajax nu met elkaar in de kleedkamer zitten?’

De niet-getrainden zullen zich wel verraden voelen dat hun namen zo open en bloot op straat liggen.
 

Toen ik dit las, dacht ik: ‘Hoe zouden de spelers van Ajax nu met elkaar in de kleedkamer zitten?’

De niet-getrainden zullen zich wel verraden voelen dat hun namen zo open en bloot op straat liggen.
Waar ben je mee bezig, jullie zijn allemaal brandjes aan het aansteken...🤣
 

Toen ik dit las, dacht ik: ‘Hoe zouden de spelers van Ajax nu met elkaar in de kleedkamer zitten?’

De niet-getrainden zullen zich wel verraden voelen dat hun namen zo open en bloot op straat liggen.
Mooi toch, t lijkt op een puist die uitgeknepen was, maar doordat het niet echt ontsmet is weer binnen de kortste keren gevuld is met pus en op uitbarsten staat.
.
Oh, alvast mijn nederige excuses voor hen die in plaatjes denken
 
Mooi toch, t lijkt op een puist die uitgeknepen was, maar doordat het niet echt ontsmet is weer binnen de kortste keren gevuld is met pus en op uitbarsten staat.
.
Oh, alvast mijn nederige excuses voor hen die in plaatjes denken
Na de besnijdenis beeldspraak nu puisten met pus als beeldspraak. Ik hoop dat mensen dit niet lezen als ze aan het eten zijn 🤔
 

Hij praat zichzelf al helemaal naar beneden. Dut is niet de godenzoon/verlosser die ajaks wil hebben volgens mij.
Tot nu toe Guardado-light (of Schaars 2.0) qua inbreng. Maar goed, t tij kan nog keren. Hij heeft een prachtige carrière gehad maar de vraag is of hij de juiste snaren kan raken of dat deze Ajax piano zo ontstemt is dat er geen muziek meer inzit.
 
Na een aantal spelers versleten te hebben die zo gek zijn als een garnaal (tadic, tagliafico, antony, etc etc), een td die gek is op zn eigen garnaal, en een rechtsback die voetbalt als een garnaal, vond men het in A'dam tijd voor de volgende stap:

"terwijl Gamba Osaka toegang krijgt tot de trainingsmethodologieën van Ajax."

De grote vraag blijft dan wel: hoeveel dagen mag je trainen? :unsure:
 
Na een aantal spelers versleten te hebben die zo gek zijn als een garnaal (tadic, tagliafico, antony, etc etc), een td die gek is op zn eigen garnaal, en een rechtsback die voetbalt als een garnaal, vond men het in A'dam tijd voor de volgende stap:

"terwijl Gamba Osaka toegang krijgt tot de trainingsmethodologieën van Ajax. Een win-win-situatie dus."

De spelers van Gamba Osaka hoeven ook niet meer te trainen net zoals die van Ajax. :rolleyes: :lmao:
Ajax moet eens ophouden te denken dat ze iets speciaals zijn. Het is vergane glorie.
 
Gamba is vorig seizoen 16e geworden dus ik snap wel dat dat een vijver is waar ajax ook in wil vissen (nee, geen koi-grappen a.u.b.).
 
Terug
Bovenaan Onderaan