Selectie PSV: Algemeen

Aha, dat is het nieuwe doel van PSV? Poen maken?
En onderin de middenmoot met Moreno, Guardado, Willems en wellicht Aria's is hoogstens bovenin de middenmoot. Ik weet niet of ze in Italië, Duitsland of Engeland ook al Heerenveen aan het rijk maken zijn, maar tot die tijd lijkt mij het huidige PSV-model toch succesvoller.

En als je PSV met alleen maar jeugd wilt zien en supporteren dan volg je toch lekker Jong PSV?

Nee, voor slechts 5 mln je beste verdediger en sterkhouder verkopen. Dat is pas goed nieuws.

Verder gaan met Schwaab, Isimat, huurlingen, spitsen uit vorm en talentvolle jeugd die je totaal niet hebt gebruikt in de laatste wedstrijden van het seizoen (daar ging mijn reactie over en niet over een heel seizoen, zoals je hebt kunnen lezen). Dat is goed.

As usual begrijp ik er weer niet veel van. Jij wel. Ben ik blij om.
 
Laatst bewerkt:
Feyenoord is toch vergelijkbaar met PSV of zelfs minder? Een aantal spelers uit eigen jeugd speelt mee, maar doet dit grotendeels al meerdere seizoenen. Ik kan alleen Karsdorp, Woudenberg, Nieuwkoop, Kongolo en Vilhena bedenken. PSV heeft Zoet, Brenet, Willems, Hendrix, Bergwijn, Lammers, Lundquist en Locadia.

Het zou zeker leuk zijn, als er een aantal spelers uit de jeugd doorschuiven. Maar per seizoen is 2 of 3 voldoende, lijkt me. Voor nu zouden dit naast Lundqvist bijvoorbeeld De Wijs, Lammers, Rosario of Gudmundsson kunnen zijn.

Je had je punt al gemaakt toch? :p :D
 
Nou jongens, een hele nieuwe verdediger (inclusief keeper) komend seizoen :D Dat gaat heel erg interessant worden
 
Het is wel erg stil rond Willems, Guardado, Propper, Luuk de Jong en Van Ginkel.....spelers die de afgelopen maanden regelmatig in verband gebracht werden met een transfer of in geval van Van Ginkel, dat hij niet nog een jaar verhuurd zou worden aan PSV....
 
Luuk kan nog wel eens behoorlijk in de weg zitten in de selectie. Locadia is geen vleugelspits en is ook wat mij betreft de eerste keuze in de spits en Lammers mag/moet speelminuten krijgen. Ik hoop dat Cocu niet schroomt om Luuk ondanks zijn status en salaris, 'gewoon' derde keuze te laten zijn c.q. als pinchhitter te gebruiken.

Klagen we over de transferopbrengst van Moreno: i.g.v. Luuk zou ik het verlies nemen.
 
Ach, de media moeten hun koppen wat aandikken. Het is toch allemaal niet verrassend?
Moreno en Arias zijn gewoon toe aan een volgende stap. Zoet op zich ook, hoewel hij nog wel een jaar blijven kan ook. Guardado houdt Hendrix alleen maar op. En zelf zien we graag Willems en Luuk vertrekken (alleen die laatste raken we niet zomaar kwijt). Pröpper zou eigenlijk nog te vroeg zijn, maar hij komt even niet zo lekker over de laatste tijd en als hij 15+ mln opleverd, dan moet je hem eigenlijk ook gewoon verkopen.
Oh ja, en we willen meer jeugd en een aantal dient zich ook echt aan.

Dan hou je dus de volgende 'basis' over. In kleur aangevuld met namen die rondgaan:
K: Jurjus, Van de Meulenhof
RVV: Brenet, Orejuela
RCV: Isimat, Schwaab
LCV: De Wijs, NIEUW
LVV: NIEUW
RCM: Ramselaar, NIEUW (of Pröpper blijft)
VCM: Hendrix, Rosario
LCM: Van Ginkel, Guardado (tot de winter)
RV: Pereiro, Gudmundsson
SP: Locadia, Lammers
LV: Bergwijn, Lozano
 
Maher, Koch en Ritzmaier mogen komende zomer vertrekken aldus Brands. Vloet hoort ook in dat rijtje, maar daarvoor staan ze ook open voor een verhuur periode.
 
Vloet gaat het niet meer worden m.i.

Zou Paal ook niet verhuurd moeten worden? Of willen ze bekijken of hij een dragende speler kan zijn JPSV komend seizoen?
 
Willems lijkt vrijwel zeker te vertrekken, Brenet geniet nu opeens ook interesse, Moreno en Arias zijn al vertrokken.....en met Isimat en Schwaab centraal achterin heb ik weinig vertrouwen....dat betekent dat Brands een bijna complete achterhoede bij elkaar moet gaan kopen : minimaal 1 CV en 2 linksbacks en 2 rechtsbacks.....en aangezien de voorbereidingen op het nieuwe seizoen al over een paar weken beginnen, mag Brands zich toch wel behoorlijk gaan haasten....
 
Willems lijkt vrijwel zeker te vertrekken, Brenet geniet nu opeens ook interesse, Moreno en Arias zijn al vertrokken.....en met Isimat en Schwaab centraal achterin heb ik weinig vertrouwen....dat betekent dat Brands een bijna complete achterhoede bij elkaar moet gaan kopen : minimaal 1 CV en 2 linksbacks en 2 rechtsbacks.....en aangezien de voorbereidingen op het nieuwe seizoen al over een paar weken beginnen, mag Brands zich toch wel behoorlijk gaan haasten....
Wat heb ik gemist?
 
Vloet gaat het niet meer worden m.i.

Zou Paal ook niet verhuurd moeten worden? Of willen ze bekijken of hij een dragende speler kan zijn JPSV komend seizoen?

Vloet gaat het zeker niet meer worden en van Menno Koch was al jaren bekend dat het niets ging worden. En dan te bedenken dat deze middelmaat een aantal jaren geleden PSV een tijdje in de wachtkamer zette bij het tekenen van een nieuw contract.....
 
Ik lees dat Brands bij vertrek van Willems en Arias voor 2 nieuwe backs gaat kijken...ik hoor niks over een vervanger van Moreno. Waar we vorig jaar al achteruit gingen door de komst van de Duitse Derijck, wordt de beste verdediger die PSV na het vertrek van Alex heeft gehad opgevangen door een jeugdspeler die het zowaar leuk deed bij Excelsior.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik lees dat Brands bij vertrek van Willems en Arias voor 2 nieuwe backs gaat kijken...ik hoor niks over een vervanger van Moreno. Waar we vorig jaar al achteruit gingen door de komst van de Duitse Derijck, wordt de beste verdediger die PSV na het vertrek van Alex heeft gehad opgevangen door een jeugdspeler die het zowaar leuk deed bij Excelsior.

Volgens mij zei Brands dat ze ook nog gingen kijken naar een vervanger voor Moreno, maar dat dat wel een echte versterking moest zijn, anedrs niet. En daar kan ik me wel wat bij voorstellen, het heeft weinig zin om relatief veel geld uit te gaan geven voor een eredivisie verdediger die niet heel veel beter is dan De Wijs.
 
Ik lees dat Brands bij vertrek van Willems en Arias voor 2 nieuwe backs gaat kijken...ik hoor niks over een vervanger van Moreno. Waar we vorig jaar al achteruit gingen door de komst van de Duitse Derijck, wordt de beste verdediger die PSV na het vertrek van Alex heeft gehad opgevangen door een jeugdspeler die het zowaar leuk deed bij Excelsior.

Ze gaan eerst kijken of De Wijs het redt in de voorbereiding. Anders krijgen we last minute er nog één bij, denk ik.
 
Ze gaan eerst kijken of De Wijs het redt in de voorbereiding. Anders krijgen we last minute er nog één bij, denk ik.

Dat is dus het probleem wat verschillende forumleden hier altijd al hebben aangekaart: voor de aanvallers en middenvelders posities zijn er al gelijk duidelijke plannen en wordt al vroegtijdig actie ondernomen, de namen zijn al weken lang bekend, de contacten al gelegd etc. Maar als het op de verdedigers aan komt dan moeten we eerst de voorbereiding afwachten, het is nig geen augustus enz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan