FC Utrecht

Wat een beleid joh.
Dat is geen beleid, zoals zo vaak in het betaald voetbal.

Assistent-trainer Rob Penders neemt voorlopig de honneurs waar. FC Utrecht hoopt op korte termijn een nieuwe Hoofdtrainer aan te stellen.
Ze zullen Dick Advacaat wel al gebeld hebben. :cautious:
 
Die heeft ook geen geduld. De eerste de beste optie stapt hij in.
Over een paar weken zou hij in kunnen stappen in De Bijlmer. ;)
Er gaan weel veel trainers de laan uitgestuurd worden dit seizoen.
Overstappen van Utrecht naar Amsterdam, ik raad het hem af, sterker nog, ik raad het eenieder af.
 
Ron "de subtop kampioen" Jans gaat overigens definitief naar Utrecht. Ik zou het toch wel knap en opmerkelijk vinden als hij ook daar de boel weer op de rit kan krijgen. Bij Groningen, PEC en Twente heeft hij uiteindelijk meer dan prima werk geleverd, alleen bij Heerenveen wilde het niet. Als het nu ook weer een succes wordt, dan heeft hij toch laten zien in verschillende periodes en omstandigheden te kunnen werken.
 
Ron "de subtop kampioen" Jans gaat overigens definitief naar Utrecht. Ik zou het toch wel knap en opmerkelijk vinden als hij ook daar de boel weer op de rit kan krijgen. Bij Groningen, PEC en Twente heeft hij uiteindelijk meer dan prima werk geleverd, alleen bij Heerenveen wilde het niet. Als het nu ook weer een succes wordt, dan heeft hij toch laten zien in verschillende periodes en omstandigheden te kunnen werken.
Klopt. Ik gun het hem wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan