Selectie PSV: Algemeen

Dat klopt wel, dat body mist, maar dat komt niet door Pereiro. Dat is, zeker voor een aanvallende middenvelder, iemand die juist body heeft. Ik sluit niet uit dat Europees Cocu kiest voor Pröpper i.p.v. Maher om die reden.

Als e.e.a. zich zo doorontwikkelt als nu het geval is, dan sluit ik ook niet uit dat de technisch staf Laursen en Bergwijn als backup voldoende vindt en ik zou dat niet eens heel gek vinden.

De verdedigers moeten het wel héél goed gaan doen, wil daar niemand bij moeten. Wat mij betreft is de LCV de zwakste plek op dit moment. Als er een blessure of schorsing is, moet je het met wel heel onervaren jongens doen, vooral Europees risicovol.
De rest van de selectie (mits alles inderdaad doorgaat) lijkt mij prima in orde.

------------------------Zoet------------------------
----------------------Pasveer----------------------
-----------------------------------------------------
Arias---------Bruma-------Isimat-----Willemsen-
Brenet---Hermannsson---Alberto------Poulsen--- (De Wijs)
------------------------------------------------------
---------------------Guardado----------------------
----------------------Schaars-----------------------
--------Maher--------------------Pereiro-----------
-------Pröpper-------------------Hendrix----------- (Vloet)
------------------------------------------------------
Narsingh------------De Jong------------Lestienne-
Laursen--------------Locadia------------Bergwijn-- (Jozefzoon)

Willemsen? :D
 
Welkom bij PSV

:logo:

55a3dd1b8e49f-welkom_bij_PSV.jpg
 
Ik mag toch hopen dat Pereiro rugnummer 10 krijgt. Staat hem veel beter. Propper is meer een 6 of een 8.
 
Ook al draagt hij 69.

P.s. AH, 88 is ook een soort van 18. :D

HAHa! Zo had ik nimmer gezien, heeft onze grootgrutter dan ook rechtse sympathieën?

Maar met de bezetting qua spelers, blijft het 4-4-3 of heeft Cocu ondertussen andere strijdplannen voor alle wedstrijden of de CL?
 
De nasmaak van het kampioenschap is lang en lekker!
Tyton,Hiljemark,Gini,Depay zeer goed verkocht.
isimat,Guardado,Poulsen,Propper,Lestienne,en Pereiro zeer goed aangekoch,nu al zin in het nieuwe seizoen
 
Eerste elftal
Pereiro - De Jong - Lestienne*
Pröpper - Guardado - Maher*
Willems - Moreno* - Bruma - Arias
Zoet

Schaduw elftal:
Bergwijn - Locadia - Narsingh*
Vloet - Hendrix - Schaars
Poulsen - De Wijs - Isimat - Brenet
Pasveer

Niet genoemd:
Jozefzoon - Paal - Alberto - Afellay*

*Lestienne / Narsingh moeten het uitvechten. Dat is een mooie concurrentie strijd denk ik
*Maher kan eventueel omgedraaid worden met Hendrix, en dan Hendrix en Guardado omwisselen
*Moreno is er (nog?) niet.
*Afellay kan er nog bij komen. In dat geval wordt het echt puzzelen op het middenveld..

Moet wel zeggen dat ik het met deze selectie aandurf, het nieuwe seizoen.
 
Pereiro wordt daarin blijkbaar niet meegeteld. En Vloet ook niet.

Of Maher wordt niet als dusdanig gezien.

Guardado, Maher, Propper als "gewone" middenvelder, Hendrix en Schaars als verdedigend, Pereiro, Vloet en aankoop als aanvallend.
 
Eigenlijk zijn Guardado, Schaars en Pröpper allemaal vrij allround. Vind ik eigenlijk alleen maar goed. Maher heeft het ook geprobeerd maar voor hem werkt dat gewoon niet. Hendrix is wel een echte defensieve (opbouwende) middenvelder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan