Amerika

Voor de mensen die graag meer willen weten over het "flippen" van verdachten in de verschillende rechtszaken tegen Donald Trump, vind ik dit een heel informatieve video. Een video die me hoop geeft dat de belangrijkste personen niet zonder straf wegkomen.

The Legal Breakdown with Brian Taylor Cohen & Glenn Kirschner (voormalig federaal aanklager)

 
Lijkt mij een bijzonder figuur die Mike Johnson. Onder meer in zijn kijk op scheiding kerk en staat.
 
Er komt een impeachment onderzoek naar Joe Biden. Het Huis van Afgevaardigden heeft hiertoe besloten, ondanks dat er weinig bewijs lijkt te zijn voor onrechtmatig handelen van Biden toen hij vice-president was door betalingen van zijn zoon Hunter aan te nemen.

De inleidende beschietingen voor de verkiezingen zijn begonnen..

 
Er komt een impeachment onderzoek naar Joe Biden. Het Huis van Afgevaardigden heeft hiertoe besloten, ondanks dat er weinig bewijs lijkt te zijn voor onrechtmatig handelen van Biden toen hij vice-president was door betalingen van zijn zoon Hunter aan te nemen.

De inleidende beschietingen voor de verkiezingen zijn begonnen..


Zo zielig. Van de andere kant, als er indicaties zijn, moet het onderzocht worden.

Maar wat een kudtland is het toch ook.
 
Zo zielig. Van de andere kant, als er indicaties zijn, moet het onderzocht worden.

Maar wat een kudtland is het toch ook.
Hoewel ik het er niet mee eens ben, snap ik het ook wel van de Republikeinen. Hun (hoogstwaarschijnlijke) kandidaat voor het presidentschap ligt juridisch onder vuur (om het zachtjes uit te drukken) en zo hebben ze iets van een verweer: Trump is niet de enige waar een onderzoek tegen loopt.
 
Hoewel ik het er niet mee eens ben, snap ik het ook wel van de Republikeinen. Hun (hoogstwaarschijnlijke) kandidaat voor het presidentschap ligt juridisch onder vuur (om het zachtjes uit te drukken) en zo hebben ze iets van een verweer: Trump is niet de enige waar een onderzoek tegen loopt.
Dat zowel de Republikeinen als de Democraten niet op het idee komen dat beide kandidaten Trump en Biden van het toneel moeten verdwijnen.
Het zou op zich al een zegen zijn voor de USA en de rest van de wereld, dat deze hoogbejaarden met pensioen gaan.
 
Dat zowel de Republikeinen als de Democraten niet op het idee komen dat beide kandidaten Trump en Biden van het toneel moeten verdwijnen.
Het zou op zich al een zegen zijn voor de USA en de rest van de wereld, dat deze hoogbejaarden met pensioen gaan.
Dan komt er wel weer een nieuwe gek aan de macht. Machomannetje zijn is belangrijker dan een goede leider zijn in Amerika
 

Tsja, dat krijg je als je de marionet van Trump bent..
Goed dat er iets als gerechtigheid is, hoewel het een civiele rechtszaak is. De dames moeten het geld nog maar zien te krijgen.

Ze willen ook nog anderen aan gaan klagen zoals Trump en Mike Lindell (van MyPillow)..
 
Goed dat er iets als gerechtigheid is, hoewel het een civiele rechtszaak is. De dames moeten het geld nog maar zien te krijgen.

Ze willen ook nog anderen aan gaan klagen zoals Trump en Mike Lindell (van MyPillow)..
Zoveel geld heeft Giuliani niet.
Het is ook een absurd bedrag. :maniac: :lmao:
 
Goed dat er iets als gerechtigheid is, hoewel het een civiele rechtszaak is. De dames moeten het geld nog maar zien te krijgen.

Ze willen ook nog anderen aan gaan klagen zoals Trump en Mike Lindell (van MyPillow)..
Dat die maga gekken weer in het witte huis terecht komen moet op alle manieren voorkomen worden.
 

Welke bekende mensen gaan hierdoor in de problemen komen?

Donald Trump?
Bill Clinton?
Matt Gaetz?

Ik denk dat velen hier met angst en beven naar kijken.

Wat ik wel vreemd vind is dat de namen van de meisjes ook bekend worden als ik het artikel lees. Dat zou hier niet gebeuren denk ik.
 

Welke bekende mensen gaan hierdoor in de problemen komen?

Donald Trump?
Bill Clinton?
Matt Gaetz?

Ik denk dat velen hier met angst en beven naar kijken.

Wat ik wel vreemd vind is dat de namen van de meisjes ook bekend worden als ik het artikel lees. Dat zou hier niet gebeuren denk ik.
De namen van minderjarige slachtoffers zullen onvermeld blijven.
 

Welke bekende mensen gaan hierdoor in de problemen komen?

Donald Trump?
Bill Clinton?
Matt Gaetz?

Ik denk dat velen hier met angst en beven naar kijken.

Wat ik wel vreemd vind is dat de namen van de meisjes ook bekend worden als ik het artikel lees. Dat zou hier niet gebeuren denk ik.
Vermoedelijk medeplichtigen worden dus ook bekend gemaakt. Personeel ook. En dan hebben we hier wel eens de discussie of het handig is dat namen al bekend worden als er 'slechts' een aanklacht is.
 
Vermoedelijk medeplichtigen worden dus ook bekend gemaakt. Personeel ook. En dan hebben we hier wel eens de discussie of het handig is dat namen al bekend worden als er 'slechts' een aanklacht is.
Ja dat gebeurt in de US iig veel vaker dan hier. Hele grote kans dat er een flinke hetze vanuit de media gaat ontstaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan