Aanvallers

Niet een idee idd. Die kan er echt niks van man. Iedere keer als ik Ajax keek en hij viel in (of om) kwam er al weer een grote glimlach op mijn gezicht en begon ik het aantal keer te tellen dat die het gras van dichtbij ging bekijken.

Zijn natuurlijk moment opnames die slechte momenten hebben we bij Bakayoko ook genoeg.. Er zijn ook genoeg momenten dat Conceicao de meest dreigende voorhoede speler is bij Ajax in de wedstrijdjes die hij kreeg.. Het kan gewoon een goede optie zijn als je Bakayoko voor de hoofdprijs verkoopt.. Ik denk dat ze qua ontwikkeling elkaar niet echt ontlopen
 
Ben wel benieuwd,… wat denken jullie van Mason Greenwood? Is nu transfervrij laten gaan door Man Utd en aanklacht is ingetrokken …
 
Laatst bewerkt:
Wat betreft die Brynhilde die hier een poos terug genoemd werd.. Het is geen wereld talent maar hij laat toch best geinige dingen zien in de CL kwalificaties tegen Galatasaray. Kan zeker een stap hoger aan.
 
Is het misschien een optie om een gok te nemen met een speler als Lars Veldwijk? Scoort makkelijk (al is het maar in de jupiler league) is jong, groot en goedkoop.
Volgend jaar lekker laten meedraaien in jong PSV en dan maar kijken hoe hij zich verder ontwikkeld.

Het is altijd zo moeilijk om zulke dingen in te schatten. Meestal neemt een team als Roda of Heerenveen de gok met zo'n speler. Het is al zo vaak gebeurd dat ze dan uitgroeien tot een eredivisie topper en dan de hoofdprijs moeten opbrengen.
Vroeger zaten we wel echt naar een andere vijver te kijken he 🤣
 
Heb een app ontwikkeld met een algoritme die toeziet op buitenkansjes a la Malen. Hij zoekt naar bij Ajax opgeleide talenten die vertrokken zij bij een grote Europese club om zich verder door te ontwikkelen en klaargestoomd zijn voor de absolute wereldtop: PSV.

Mijn app geeft de volgende optie door:


Graag gedaan scouts van PSV.
Post van anderhalf jaar geleden. Helaas heeft PSV er niks mee gedaan. Ajax maakt er nu zelf werk van: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...-ajax-oude-bekende-van-dortmund-in-beeld.html
 
Post van anderhalf jaar geleden. Helaas heeft PSV er niks mee gedaan. Ajax maakt er nu zelf werk van: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...-ajax-oude-bekende-van-dortmund-in-beeld.html
Dan doen we deze wel:

 
Terug
Bovenaan Onderaan