PSV - Arsenal | Dinsdag 12 december | Eindstand 1-1

Tuurlijk, maar daarom heet het stunten. Als NL club blijft de kans gewoon klein, en hoewel je er vol voor moet gaan moet je er rekening mee houden dat CL overwintering bij 1 tweeluik blijft. In de EL mag je verwachten dat je toch minimaal de kwart of zelfs halve finale kunt halen met een goed team.
zeker. Maar ik geloof wel dat dit team iets kan neerzetten de volgende pot. Er zit genoeg kwaliteit in dit elftal
 
Ik ben gewoon trots. Een B-team wat met zoveel passie en plezier speelt. Het was bij vlagen echt genieten. Ik ga het maar zeggen, het beste PSV wat ik ooit heb meegemaakt. En dan heb ik het wel over de teams die ik bewust in het stadion heb meegemaakt, dus sinds 2013. Misschien niet zo moeilijk, maar toch.
 
Ik ben gewoon trots. Een B-team wat met zoveel passie en plezier speelt. Het was bij vlagen echt genieten. Ik ga het maar zeggen, het beste PSV wat ik ooit heb meegemaakt. En dan heb ik het wel over de teams die ik bewust in het stadion heb meegemaakt, dus sinds 2013. Misschien niet zo moeilijk, maar toch.
Grappig, dat is ook ongeveer de tijd vanaf waar ik PSV ben gaan volgen. En dan is dit PSV (tot dusver) inderdaad het best wat ik gezien heb. Zoveel kwaliteit, maar ook inzet, in de breedte.
 
Grappig, dat is ook ongeveer de tijd vanaf waar ik PSV ben gaan volgen. En dan is dit PSV (tot dusver) inderdaad het best wat ik gezien heb. Zoveel kwaliteit, maar ook inzet, in de breedte.

Mijn bewuste herinneringen zijn ongeveer sinds 2003. En natuurlijk was dat team in 2004/2005 geweldig, maar heb ik nooit echt bewust een vol seizoen meegemaakt, alleen de CL.
 
Prima wedstrijd, leuke wedstrijd. PSV-B tegen Arsenal-B, hoeveel zegt dat? Dat Arsenal-1 twee klassen beter is dan PSV-1 wisten we al, maar blijkbaar kan onze bank zich goed meten met de bank van Arsenal. Dat is volgens mij ook de reden dat we zo lekker draaien in de eredivisie. We hebben eigenlijk geen B-elftal, maar gewoon een hele brede basiswaardige selectie. Super ook voor Obispo en Mauro dat ze zich zo hebben kunnen laten zien.
 
PSV is trouwens de enige van de drie clubs uit de eigen poule die uit bij Lens een resultaat heeft weten te halen. Plaatst het e.e.a. wel in perspectief. Lens leed uberhaupt maar 2 nederlagen, waaronder eentje tegen PSV.
 
Als een 3 seizoenen zo… dat is geen nieuws meer

Ramalho??! Ik heb wat gemist?
Hij stond niet goed bij het eerste doelpunt misschien, maar verder echt een verdeelstation. Zijn nauwkeurige passing was uitstekend. Mooiste aanval kwam omdat hij uitstekend aan het opletten was.
Verdedigend in de 2e helft aantal uitstekende acties.
Tsah als je eenmaal de kop van jut bent….
 
Ramalho??! Ik heb wat gemist?
Hij stond niet goed bij het eerste doelpunt misschien, maar verder echt een verdeelstation. Zijn nauwkeurige passing was uitstekend. Mooiste aanval kwam omdat hij uitstekend aan het opletten was.
Verdedigend in de 2e aantal uitstekende acties.
Tsah als je eenmaal de kop van jut bent….
Wat voor cijfer geef je hem?
 
Normaal eens aangaande Benitez maar zo een redding geeft hem voor mij dan toch een 6. Hij staat er voor en hij pakt hem. Mauro een 5,5 verder eens.

Je hebt zeker een punt, maar met dit cijfer wil ik ook aangeven dat hij niet de keeper is die we nodig hebben in de CL. Zelfs in de ED vind ik hem niet zo overtuigend. Maar inderdaad wel een uitstekende redding.
 
Je hebt zeker een punt, maar met dit cijfer wil ik ook aangeven dat hij niet de keeper is die we nodig hebben in de CL. Zelfs in de ED vind ik hem niet zo overtuigend. Maar inderdaad wel een uitstekende redding.
Ik geef mijn punt aan hem dus een 6 😂
Eens hoor, speelt een dramatisch seizoen en wordt gered door de ploeg.
 
Een 6 hoeft niet op te vallen. Dat deed PvA ook niet. Door het midden van Arsenal kwam niets. Alleen over links van PSV kwam gevaar. Bij de goal had er wellicht meer ingezeten, qua verdedigen.

Ik zag PvA zelfs aanvallend nog wat brengen.
Prima. Meer dan het cijfer 6. Ik vermoed zelfs dat Saibari/Tillman konden shinen, mede dankzij PvA.

Beter dan Obispo en Mauro die onvoldoende waren, zeker Obispo.
Die was echt zwak. Heeft (nog) geen idee wat Boszbal inhoudt.
Een 5-minnetje en dat is nog royaal, ingegeven door zijn lange blessure.
 
Laatst bewerkt:
Uitstekend resultaat prima gedaan.
Benitez zwak overtuigd steeds minder en is matig met hoge ballen. Olij lijkt me een prima vervanger in de winter halen die hap.
Mauro en Obispo kon en mag je niet meer van verwachten maar het was niet best
Teze blijft verbazen met zijn goede spel
Ramalho gewoon prima gespeeld
Tillman met Pepi lijken elkaar goed aan te vullen allebei goed gespeeld
Baka ook goed echter nu geen rendement
 
Mooi hoe het publiek dat met Zinchenko doet. Zo moet je omgaan met oud-spelers, ook al waren het slechts huurlingen.
Dat vond ik terecht (ik klapte mee).

Wat ik wel erg vond, is dat ik meerdere mensen zag die een selfie wilde met Wesley Sneijder. En die heeft nooit bij PSV gespeeld. Treurig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan