Heracles - PSV | Zaterdag 4 november | Eindstand 0-6

Status
Je kunt niet meer reageren.
Peter Bosz: "We hebben zo slecht getraind gisteren. Het was gewoon bagger. Ik maakte me echt zorgen voor vandaag.
Gelukkig was het vandaag anders."
"Als iemand goed is zeg ik het en als iemand slecht is zeg ik het ook."

Bosz is erg duidelijk in persconferenties en interviews. Hij zegt gewoon waar het op staat.
Negatief als ze makkelijk winnen, positief als het minder gaat.
 
Lekker hoor!! Wat een selectie en wat een heerlijke reeks.

Mauro, Obispo en Lang hopelijk snel weer terug. Nr 6 halen en een extra cv. Doorpakken nu!
Die laatste twee komen pas in de winter, dus riemen vast voor Lens thuis (must-win voor Europese overwintering), Sevilla uit, Arsenal thuis en de echte kampioenstest tegen Twente, Feyenoord en AZ uit met nog wat mindere goden tussendoor waar de breedte van de selectie ook goed getest gaat worden.

Frustrerende of geweldige tijden in het verschiet. Hopelijk vooral dat laatste. Spannend wordt het sowieso.
 
Hoewel het waarschijnlijk ook in de aard van Pepi zit om niet altijd super uitbundig te juichen zou ik het wel snappen als hij ook niet geheel tevreden is. Dat Luuk in deze vorm (hoewel zijn goals verbloemen dat hij de laatste tijd toch ook zwakke periodes kent) eerste spits is valt prima te verdedigen, maar dat Pepi zo weinig minuten krijgt niet. Luuk zou er juist ook meer bij gebaat zijn om wat meer rust te krijgen. Hij is ook al 33 en het schema is zeker nog voor de kerst moordend, en het seizoen nog lang. Pepi laat m.i. in zijn invalbeurten zien een prima spits te zijn met rendement. Zeker als je bedenkt dat hij helemaal niet zoveel ritme heeft, want buiten de Amerikaanse ploeg speelt hij zelden meer als 10-30 minuten per week. Bosz mag hem best wat meer vertrouwen geven, zeker in een thuiswedstrijd tegen mindere goden, maar ook als je hier tegen 10 man bij rust 2-0 voor staat. Haal dan Luuk eruit om hem fris te houden voor Lens thuis.
 
Vooraf tekenen bij het kruisje met een 0-6. Achteraf toch wat kritische punten.
Benetiz 7 niets fout gedaan
Teze 6je 1 goede pass maar ook aantal keer erg slordig en slecht verdedigt
Ramalho 7 prima pot en mooie goal
Boscagli 7
Dest 7
Schouten7
Veerman 7 tegen dit soort tegenstand prima maar kijken of het woe ook lukt met 1 versnelling hoger
Baka 5 verwacht je meer van teveel kansloze schoten en samen met Teze loopt het soms erg stroef
LDJ 6 meer doelpunten had makkelijk gemoeten
Lozano 7 komt in vorm en erg dreigend
Til 8 de MOTM steekt in prima vorm en verzet bergen werk

Aanholt 4 man man wat slecht zeg
Sambo 5 niet best en laat zien niet klaar te zijn
Tillman 6 prima invalbeurt en moest veeeeeels te lang wachten om erin te mogen, erg dom.
Pepi 6 lijkt wat gefrustreerd
Vertessen 6 niets bijzonders
 
Volwassen reactie van Veerman trouwens op de vraag of hij ''revanche wilde nemen''.
Nou zeker. Prima toch.
‘Ik ben de messias niet. Als de trainer me niet goed vindt spelen, word ik gewisseld. Daar hoef je niet moeilijk over te doen. Tegen Ajax was niet mijn beste wedstrijd.’

Ik vind het echt altijd prima, wat hij zegt in interviews. Ik begrijp de kritiek op zijn zogenaamde grote mond ook niet. Vermoedelijk komt het doordat zijn Noordhollandse manier van praten in de media ietwat tegen de borst stuit voor een overwegend Brabants forum.
 
Nou zeker. Prima toch.
‘Ik ben de messias niet. Als de trainer me niet goed vindt spelen, word ik gewisseld. Daar hoef je niet moeilijk over te doen. Tegen Ajax was niet mijn beste wedstrijd.’

Ik vind het echt altijd prima, wat hij zegt in interviews. Ik begrijp de kritiek op zijn zogenaamde grote mond ook niet. Vermoedelijk komt het doordat zijn Noordhollandse manier van praten in de media ietwat tegen de borst stuit voor een overwegend Brabants forum.
Zijn accent is gewoon een typisch accent wat abn-sprekend Nederland op neerbuigende wijze associeert met straatjongens en de onderkant van de maatschappij. Als zo iemand dan recht voor zijn raap en soms een tikkeltje bot is, wordt deze meteen weggezet als iemand met een grote mond / een arrogant iemand.
 
Zijn accent is gewoon een typisch accent wat abn-sprekend Nederland op neerbuigende wijze associeert met straatjongens en de onderkant van de maatschappij. Als zo iemand dan recht voor zijn raap en soms een tikkeltje bot is, wordt deze meteen weggezet als iemand met een grote mond / een arrogant iemand.
Ik bedoelde zijn directheid en niet zijn accent.
Buitenlanders vinden Nederlanders direct. Ik denk dat Noordhollanders daar dan weer bovenuit stijgen.
 
Sorry ik geloof niet meerin toeval hoe kan het dat de scheidsrechter die duidelijke penalty niet ziet? Dat is gewoon niet willen zien.
 
Eigenlijk snap ik de pingel niet zo goed.
Rood wel, dat is duidelijk.
Maar de bal ging al naast. De overtreding had geen invloed meer op het spel.

You're joking right? In het reglement staat een overtreding in de 16 is een strafschop iemand zo tackle is duidelijk een overtreding dus penalty. Ookal is de bal weg en gaat hij naast hij maakt een zware overtreding in de 16
 
You're joking right? In het reglement staat een overtreding in de 16 is een strafschop iemand zo tackle is duidelijk een overtreding dus penalty. Ookal is de bal weg en gaat hij naast hij maakt een zware overtreding in de 16
Okay.
Nieuwe vraag die bij me opkwam.
Maar de bal moet wel in het spel zijn toch?
Stel het is een corner en vlak voor de trap hoekt iemand de spits neer: pienantie of niet?
Oftewel in dit geval, stel dat de bal de achterlijn al gepasseerd is (was niet zo met Til, maar het scheelde niet heel veel), is het dan ook een pingel?
 
Okay.
Nieuwe vraag die bij me opkwam.
Maar de bal moet wel in het spel zijn toch?
Stel het is een corner en vlak voor de trap hoekt iemand de spits neer: pienantie of niet?
Oftewel in dit geval, stel dat de bal de achterlijn al gepasseerd is (was niet zo met Til, maar het scheelde niet heel veel), is het dan ook een pingel?

Nope rode kaart en corner of doeltrap. je kan alleen maar een vrije trap geven als de bal in het spel is.
 
En als de bal in het spel is en er word een overtreding gemaakt achter de goal is het ook penalty deze tabel toont alles samen wat je zou moeten weten.
 

Bijlagen

  • spelregels .PNG
    spelregels .PNG
    114,2 KB · Weergaven: 13
Nou zeker. Prima toch.
‘Ik ben de messias niet. Als de trainer me niet goed vindt spelen, word ik gewisseld. Daar hoef je niet moeilijk over te doen. Tegen Ajax was niet mijn beste wedstrijd.’

Ik vind het echt altijd prima, wat hij zegt in interviews. Ik begrijp de kritiek op zijn zogenaamde grote mond ook niet. Vermoedelijk komt het doordat zijn Noordhollandse manier van praten in de media ietwat tegen de borst stuit voor een overwegend Brabants forum.
De directheid verschilt sterk tussen de verschillende delen van Nederland, kan ik uit ervaring vertellen. Zou zomaar kunnen dat dit hierin meespeelt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan