Arsenal - PSV | Woensdag 20 september | Eindstand 4-0

Het is en blijft een makkelijke inkopper, maar Veerman merkt terecht op dat alleen Rice al meer waarde vertegenwoordigt dan de hele basiself van PSV samen.
Dit gaat gewoon niet mannen, laten we niet te lang blijven hangen in negativiteit.

Ik wil het wel zien tegen Sevilla en Lens en ben daar redelijk optimistisch over.
Dat kan wel zo zijn maar Harry Maguire is ook gekocht voor 80 miljoen. Dan heb ik liever Ramalho. Al dat geld zegt wel iets maar niet alles. Als je als amateurs achterin lucht staat te dekken speel je ook tegen een team dat gratis bij elkaar is geraapt een kut wedstrijd want ze mogen gewoon aanleggen en een hoek uit kiezen
 
Ik heb de wedstrijd niet gezien, ga jullie comments ook niet lezen ;)
4-0 is goed zo. Dan hebben ze dit weekend weer wat recht te zetten.
Beter dan 1-0 verliezen en dat ze allemaal denken dat ze net zo goed zijn als Arsenal.

En misschien zit er thuis toch nog een stuntje in...
 
Nou, dat was een flink pak slaag. Al vanaf minuut 1 was duidelijk dat er voor PSV niets te halen viel in Engeland.
Jammer, niks aan te doen. Kin omhoog, borst vooruit, op naar zaterdag.
Zo simpel is het dan gelukkig ook weer.
 
Nou, dat was een flink pak slaag. Al vanaf minuut 1 was duidelijk dat er voor PSV niets te halen viel in Engeland.
Jammer, niks aan te doen. Kin omhoog, borst vooruit, op naar zaterdag.
Zo simpel is het dan gelukkig ook weer.
Maar Bosz moet hier wel vam leren. Met deze manier van spelen word je ook door Feyenoord, AZ, en een Twente afgeslacht.
 
Ook dat. Maar dan kan je nog steeds wel goed spelen. Verdedigend was het gewoon amateurniveau, als je het verdedigen mag noemen want er is eigenlijk niks
Niks nieuws , PSV kan als ploeg niet verdedigen , de deur dichthouden of de bus parkeren. Altijd de terugkerende fouten het blijft een oud zeer ...de ezel en de steen.
 
Maar Bosz moet hier wel vam leren. Met deze manier van spelen word je ook door Feyenoord, AZ, en een Twente afgeslacht.
Wat moet Bosz hiervan leren dat Arsenal 6x onze begroting heeft en op bijna alle posities veel betere spelers. Dit zijn de wetten van de CL. Beetje bijzonder dat Feijenoord en Twente ons ineens gaan afslachten na een wedstrijd tegen een ploeg die ook met dikke cijfers van Feijenoord en Twente wint. Volgens mij verloor Twente 5 - 1 van Fenerbahce en in de competitie geen enkel probleem heeft gehad en alles gewonnen. Dat is nu eenmaal het verschil tussen de eredivisie en PL.
 
Ook dat. Maar dan kan je nog steeds wel goed spelen. Verdedigend was het gewoon amateur niveau, als je het verdedigen mag noemen want er gebeurde eigenlijk niks
Dat is te makkelijk. De spelers van Arsenal denken sneller en zijn technisch vaardiger. Dan lijk je als tegenstander traag of zonder inzet, maar het niveauverschil was gisteren gewoon te groot.
Dat kan wel zo zijn maar Harry Maguire is ook gekocht voor 80 miljoen. Dan heb ik liever Ramalho. Al dat geld zegt wel iets maar niet alles. Als je als amateurs achterin lucht staat te dekken speel je ook tegen een team dat gratis bij elkaar is geraapt een kut wedstrijd want ze mogen gewoon aanleggen en een hoek uit kiezen
Dat is natuurlijk een uitzondering. In de regel mag je natuurlijk aannemen dat duurder spelers ook beter zijn. En dat Rice in z’n eentje meer gekost heeft dan de basiself van PSV , zegt dan een heleboel.
 
Daarnaast hebben we ons, denk ik, toch te snel rijk gerekend na het aardige spel van PSV in de vorige wedstrijden en de goede resultaten tegen Arsenal in het vorige seizoen. Zelfs, zoals gisteren hier uitdrukkelijk benoemd, die Ajacied en Feyenoorder op de televisie dachten dat PSV wel een punt zou halen in Londen.
 
Tegen Spanjaarden word het ook onmogelijk, gewoon focus houden op de EL en 3de plek. We zijn leuk en goed voor de Nederlandse markt, cl is ff cashen en genieten en klaar straks.
 
Eerlijk gezegd vond ik het voetbal dat PSV liet zien bij vlagen veel beter dan het voetbal dat Feyenoord dinsdagavond tegen Celtic liet zien,. Zelfs na de rode kaart(en) wisten ze zich bij Feyenoord geen raad met de ruimte die had kunnen ontstaan.
 
Dest gewoon prima ik heb Teze niet op een goede actie kunnenbetrappen. RB gewoon Dest en LB Aanholt

Nee absoluut geen PvA. Die rechtsgang Saka komt telkens binnendoor dus wat moet je dan met een linkspoot? Dat kan echt niet. Daar moet je dan Sambo tegen zetten. Die is verdedigend ene stuk sterker dan Dest alleen aanvallend minder. Dus precies goed voor deze wedstrijd.
 
Precies, ze hinkten op twee gedachten. Als het spel van Bosz wil spelen moet je eigenlijk schijt hebben aan de tegenstander en er vol voor gaan; alleen dan kun je er iets mee bereiken, ongeacht het kwaliteitsverschil. In de ED wist Heracles het onder zijn leiding de topclubs ook lastig te maken, en dat is verhoudingsgewijs gelijk aan Arsenal-PSV.

Precies, maar de vraag is ook wat we nu willen? Dat schijterige voetbal of aanvallend en attractief? Dan ga je gewoon een keer op je bek.

Vond trouwens dat Benitez ook schuld had aan 3 van de 4 goals. Keepte niet best.
 
Precies, maar de vraag is ook wat we nu willen? Dat schijterige voetbal of aanvallend en attractief? Dan ga je gewoon een keer op je bek.

Vond trouwens dat Benitez ook schuld had aan 3 van de 4 goals. Keepte niet best.
Zeker, maar ze mochten dan ook wel vanuit alle hoeken en gaten op hem vuren. Ik moet erbij zeggen dat PSV dat in de eerste helft ook mocht, alleen hebben wij gewoon minder goede spelers en zij een betere keeper. Hoewel ik Trossard echt niet beter vind dan Baka. Ik vind gewoon ons middenveld te zwak. Controle is niet alleen de bal hebben. Controle is wanneer een tegenstander inzakt omdat ze banger zijn voor jouw aanvallen. Wij hebben gewoon geen 10. Geen voorste man. Saibari is te onstuimig, Tillman raakte ook geen knikker. Babadi moet het kunnen, maar is te jong. Als dan ook nog eens het tempo voor Veerman en in mindere mate Schouten te hoog is, dan ben je gewoon weg. Ik vond Dest en Lang in de eerste helft redelijk spelen. Zeker niet uitgekookt en effectief, maar er zat wat dreiging in. Baka ook. Verder was het armoe troef. Schouten herstelde zich een beetje in de 2e helft, maar toen was de wedstrijd al gespeeld. Kampioen worden kan nog steeds, maar er moet wel wat bij in de winter, want het middenveld is te dun bezaaid.
 
Iedereen blij met Boszbal na jarenlang loopgravenvoetbal en de eerste de beste keer dat we tegen een (volstrekt logische) nederlaag aanlopen is het allemaal weer te naïef.
Oh mogen we tegenwoordig geen kritiek meer leveren om de Heiligman zijner koning Bosz?? Ik vind sommige hier doorslaan in hun RvN bashen en een nieuweling weer ophemelen, net als ze destijds deden met Schmidt. Van Bommel die onervaren was en net zoveel prestaties leverde was *** maar we gingen nou weer het voetbal van andere planeet spelen.. En nu weer: RvN heeft de beker gewonnen en is 2e geworden met een magere selectie. Hij had ook graag Noa Lang, Kochap, Lozano, Pepi, Dest en Schouten gewild. Maar bij hem werden zijn beste spelers juist verkocht… Niet dat ik fan was van de wijze waarom Ruud het elftal liet spelen maar ik genoot wel dat we na Schmidt alle toppers wonnen waaronder tegen Arsenal. Dat moet Bosz nog allemaal bewijzen. Heerlijk hoe we NEC opzij zetten en in geniet daarvan maar internationaal telt het resultaat voor mij vele malen meer dan zogenaamd mooi voetbal. Ik heb dan ook totaal geen mooi voetbal gezien gisteravond maar sommigen kennelijk wel. Man, we kwamen niet eens aan te pas! Naïef spel met 7 man naar voren zonder de bal 5 seconde in de ploeg te kunnen houden, is geen goed voetbal. De intenties zeggen mij niets. En wanneer de tegenstander 5 maatjes te groot is, dan bedenk je wat anders dan nog altijd de bal maar blijven inleveren. Dan zeg je in de tweede helft tegen Veerman en Schouten maar ook de rest dat voetbal op hoger niveau vooral spelen zonder bal is dan met de bal aan je voet. De spelers van PSV hadden daar totaal niet van gehoord. Je kunt verliezen van Arsenal en dat was al ingecalculeerd maar dat de tactiek niet veranderende en dat we niet goed maar wel naïef speelden is zorgelijk en dat gaan straks ook zien tegen Sevilla en Lens die gelijk speelden.
 
Wat moet Bosz hiervan leren dat Arsenal 6x onze begroting heeft en op bijna alle posities veel betere spelers. Dit zijn de wetten van de CL. Beetje bijzonder dat Feijenoord en Twente ons ineens gaan afslachten na een wedstrijd tegen een ploeg die ook met dikke cijfers van Feijenoord en Twente wint. Volgens mij verloor Twente 5 - 1 van Fenerbahce en in de competitie geen enkel probleem heeft gehad en alles gewonnen. Dat is nu eenmaal het verschil tussen de eredivisie en PL.
Had ook zo 8-0 kunnen zijn wanneer ze er wat meer zin in hadden. Gewoon 3 verdedigers en 2 backs. Puur omdat Boscagli niet kan verdedigen en dan zagen velen ook nog eens graag zijn kopie in Debast komen.
 
Nou, dat was een flink pak slaag. Al vanaf minuut 1 was duidelijk dat er voor PSV niets te halen viel in Engeland.
Jammer, niks aan te doen. Kin omhoog, borst vooruit, op naar zaterdag.
Zo simpel is het dan gelukkig ook weer.
Zo is het. Het niveau van de top Premier League en de Eredivisie is een wereld van verschil.
Ingecalculeerd verlies. Zuchten en doorademen.


keep-calm-and-carry-on.jpg
 
Ik heb de wedstrijd niet gezien, ga jullie comments ook niet lezen ;)
4-0 is goed zo. Dan hebben ze dit weekend weer wat recht te zetten.
Beter dan 1-0 verliezen en dat ze allemaal denken dat ze net zo goed zijn als Arsenal.

En misschien zit er thuis toch nog een stuntje in...
Dream on. Ook thuis gaan we er dik af
 
Terug
Bovenaan Onderaan