Joël Drommel (GK)

Ik wilde weten wat mijn mening was over Drommel toen hij aangekocht werd. Kon ik me niet herinneren. Klopt blijkbaar, want ik had niets gepost.

Schitterend trouwens om dit topic vanaf het begin terug te lezen. Tot blz 12 ongeveer.

-Juist gezien: Griselda, Sneeuwvlok2, Sailors, Prometheus040 en, ik citeer RobPSV11 op 13 maart 2021: ‘MISKOOOOP! JOHN! BRANDS!’

(Wat raar is want Brands zat toen niet bij PSV)


-PerfectPSV vond het destijds onnodig-geld-uitgeven.

-Een stuk of vier, vijf die twijfelden.
-De rest niet, vonden het een prima aankoop. Noem verder geen namen.
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde weten wat mijn mening was over Drommel toen hij aangekocht werd. Kon ik me niet herinneren. Klopt blijkbaar, want ik had niets gepost.

Schitterend trouwens om dit topic vanaf het begin terug te lezen. Tot blz 12 ongeveer.

-Juist gezien: Griselda, Sneeuwvlok2, Sailors, Prometheus040 en, ik citeer RobPSV11 op 13 maart 2021: ‘MISKOOOOP! JOHN! BRANDS!’

-PerfectPSV vond het destijds onnodig-geld-uitgeven.

-Een stuk of vier, vijf die twijfelden.
-De rest niet, vonden het een prima aankoop. Noem verder geen namen.
Is altijd leuk he. Kun je ook zien hoe snel een mening verandert. Bij individuen, maar ook als collectief.

Ik zat overigens bij de licht positieven. We hadden een keeper nodig, en Drommel leek een talentvolle jongen en het leek alsof hij vast bij het Nederlands Elftal kon aansluiten. En voor 4 miljoen, kun je dat risico nemen.

Pakte niet goed uit. Helaas.
 
Ik weet nooit zo goed wat ik met deze stellingen aan moet. Momenteel kan Mvogo hier op het forum weinig goeds doen, dus zouden we toch juist moeten staan te springen om een nieuwe keeper? Drommel doet het zeer behoorlijk, is nog jong en in beeld bij Oranje. Is hij dan de keeper die Mvogo wel uit het doel kan concurreren? Unnerstall was dat niet.

Als Drommel zou komen en beter is dan Mvogo, kan Mvogo toch gewoon reservekeeper zijn? Hij is daar zeer ervaren in ;)

Kortzichtig lijkt me. Waarom zou Schmidt per se Mvogo willen opstellen? Heeft hij aandelen Mvogo of RB Leipzig? Schmidt haalde Mvogo o.a. omdat hij veel beter voetbalt dan Unnerstall. Dat is overigens al gauw, maar goed. Drommel is de meevoetbalkoning, dus past juist goed bij Schmidt. Waar ik nog niet van overtuigd ben, is dat hij meer van die "die had hij best kunnen hebben" ballen pakt dan Mvogo. Want dat onderscheidt een topkeeper van een eredivisiekeeper (of een PSV-keeper van een Twente-keeper).
Nou, ik was voorzichtigjes. Gelukkig. De keizer leek ook niet al te reuze toen.

Ik lees niet vaak terug, maar inderdaad wel geinig om eens terug te kijken.
 
Keeper met al veel eredivisie-ervaring. Iemand die er die meteen kan staan. Keeper met een snelle spelhervatting (past bij de visie van Schmidt, maar is ook veel fijner om naar te kijken) en een gozer die wat branie uitstraalt. Zou zomaar eens een echte goeie kunnen worden.
Heeft iemand nog ergens een analyse met goede en slechte punten van Drommel? Reflexen, op de lijn, hoge ballen, 1 tegen 1....dat soort zaken.
Hoop gelul in de ruimte, Welt. Mediatraining gehad?
 
Gaat dit nou over de politiek waarin ieder nu beseft het achteraf verkeerd te hebben gezien?

Aah ik zie het al, het gaat over Drommel.
 
Ik las op VI niet een artikel over de keeper van RKC, waarin staat of het niet zeker is of Drommel bij PSV blijft. Zijn er andere clubs concreet voor hem? Of heeft hij zelf een vertrekwens omdat hij wil spelen?
(en als dit allemaal waar is, kun je als PSV zijnde dan niet beter voor Olij gaan dan Vaessen?)
 
Ik las op VI niet een artikel over de keeper van RKC, waarin staat of het niet zeker is of Drommel bij PSV blijft. Zijn er andere clubs concreet voor hem? Of heeft hij zelf een vertrekwens omdat hij wil spelen?
(en als dit allemaal waar is, kun je als PSV zijnde dan niet beter voor Olij gaan dan Vaessen?)
Er waren in juli al geruchten dat de keeper van RKC Etienne Vaessen eventueel aangetrokken zou worden als vervanger voor Drommel.
Bij Feyenoord hebben ze nog iemand nodig omdat Bijlow uitgeschakeld is. Dat ze Drommel maar komen halen. ;)
Het is niet zozeer de vraag of Drommel een vertrekwens heeft. PSV heeft hem al te kennen gegeven dat hij weg mag. Drommel zou besloten hebben dat hij niet nog een heel seizoen op de bank wil zitten. Bij PSV komt hij niet aan de bak dus de kans is heel groot dat hij daadwerkelijk weggaat.
 
In mijn ogen niet.
Met zo'n avatar lijkt me dat ook logisch inderdaad ;). Toch vind ik, ondanks dat Benitez een verbetering is t.o.v. Drommel, hem ook af en toe rare fratsen uithalen. Ultieme voorbeeld daarvan is natuurlijk tegen Rangers vorig jaar.
 
Met zo'n avatar lijkt me dat ook logisch inderdaad ;). Toch vind ik, ondanks dat Benitez een verbetering is t.o.v. Drommel, hem ook af en toe rare fratsen uithalen. Ultieme voorbeeld daarvan is natuurlijk tegen Rangers vorig jaar.
Drommel verkopen (2-3 miljoen euro) en voor hem in de plaats Olij als directe concurrent voor Benitez halen (2-3 miljoen euro).
 
Terug
Bovenaan Onderaan