Aanvallers

En PSV zit maar te suffen, slechts 2 aanwinsten tot nu toe...en volgens mij heeft Feyenoord een kleinere begroting dan PSV...😠😔
Ze hebben een zak CL geld en hebben Kokcu voor 25m verkocht...
 
En PSV zit maar te suffen, slechts 2 aanwinsten tot nu toe...en volgens mij heeft Feyenoord een kleinere begroting dan PSV...😠😔

D'r is bij Feyenoord ook wel een legertje vetrokken, hè?
 
En PSV zit maar te suffen, slechts 2 aanwinsten tot nu toe...en volgens mij heeft Feyenoord een kleinere begroting dan PSV...😠😔

Vertel, wat heeft het voor ons voor nut om nog 10 miljoen uit te geven voor een 4e spits?
 
Alan Velasco zou een uitstekende aanwinst zijn.

Of Luis Henrique
 
Je hebt eigenlijk te weinig echte wingers, en Bakayoko kan misschien nog voor een mega bedrag verkocht worden... is het niet een idee om die Conceicao aan te trekken? Krijgt daar in Amsterdam geen kansen, wil zelf weg.. maar kan zeker heel goed voetballen en ik denk dat ajax gaat huilen als hij hier samen met Noa Lang gaat schitteren.
 
Je hebt eigenlijk te weinig echte wingers, en Bakayoko kan misschien nog voor een mega bedrag verkocht worden... is het niet een idee om die Conceicao aan te trekken? Krijgt daar in Amsterdam geen kansen, wil zelf weg.. maar kan zeker heel goed voetballen en ik denk dat ajax gaat huilen als hij hier samen met Noa Lang gaat schitteren.
Zou geweldig zijn als je dat voor elkaar zou krijgen, maar Ajax wil hem alleen verhuren lees ik net, en die zullen hem niet aan PSV gaan verhuren.
 
Zou geweldig zijn als je dat voor elkaar zou krijgen, maar Ajax wil hem alleen verhuren lees ik net, en die zullen hem niet aan PSV gaan verhuren.
En dan met Van Duiven in de spits.
Vlieggewicht en vlieggewicht extra in de voorhoede. Conceicao: 1x blazen en hij ligt om.
 
Je hebt eigenlijk te weinig echte wingers, en Bakayoko kan misschien nog voor een mega bedrag verkocht worden... is het niet een idee om die Conceicao aan te trekken? Krijgt daar in Amsterdam geen kansen, wil zelf weg.. maar kan zeker heel goed voetballen en ik denk dat ajax gaat huilen als hij hier samen met Noa Lang gaat schitteren.
Ik vind dit een leuk idee. Het zou wat zijn als tie hier wel slaagt. Gunnen we ze 5% doorverkoop 😁, we zijn de beroerdste niet.
 
Je hebt eigenlijk te weinig echte wingers, en Bakayoko kan misschien nog voor een mega bedrag verkocht worden... is het niet een idee om die Conceicao aan te trekken? Krijgt daar in Amsterdam geen kansen, wil zelf weg.. maar kan zeker heel goed voetballen en ik denk dat ajax gaat huilen als hij hier samen met Noa Lang gaat schitteren.
Blijf het een gemiste kans vinden om Sontje Hansen transfervrij over te nemen. Was op gewonnen jeugd wk een van de uitblinkers. Van wat ik heb gezien bij NEC heeft ie nog steeds veel potentie. Gelukkig dat het maar NEC is waardoor ie na een goed seizoen alsnog voor een paar miljoen op te pikken is. Bij az had je er naar kunnen fluiten. Sontje one to watch, dit seizoen
 
Blijf het een gemiste kans vinden om Sontje Hansen transfervrij over te nemen. Was op gewonnen jeugd wk een van de uitblinkers. Van wat ik heb gezien bij NEC heeft ie nog steeds veel potentie. Gelukkig dat het maar NEC is waardoor ie na een goed seizoen alsnog voor een paar miljoen op te pikken is. Bij az had je er naar kunnen fluiten. Sontje one to watch, dit seizoen

Absoluut helemaal met je eens Retro . Ook een leuke gast, spontaan en kan lekker ballen. Ik hoop dat hij een fantastisch seizoen gaat draaien en dat wij hem daarna op kunnen pikken. Heeft er tenslotte dit seizoen weer al eentje inliggen.
 
Blijf het een gemiste kans vinden om Sontje Hansen transfervrij over te nemen. Was op gewonnen jeugd wk een van de uitblinkers. Van wat ik heb gezien bij NEC heeft ie nog steeds veel potentie. Gelukkig dat het maar NEC is waardoor ie na een goed seizoen alsnog voor een paar miljoen op te pikken is. Bij az had je er naar kunnen fluiten. Sontje one to watch, dit seizoen
Blijkbaar al die tijd niet fit geweest?
 
Je hebt eigenlijk te weinig echte wingers, en Bakayoko kan misschien nog voor een mega bedrag verkocht worden... is het niet een idee om die Conceicao aan te trekken? Krijgt daar in Amsterdam geen kansen, wil zelf weg.. maar kan zeker heel goed voetballen en ik denk dat ajax gaat huilen als hij hier samen met Noa Lang gaat schitteren.
Niet een idee idd. Die kan er echt niks van man. Iedere keer als ik Ajax keek en hij viel in (of om) kwam er al weer een grote glimlach op mijn gezicht en begon ik het aantal keer te tellen dat die het gras van dichtbij ging bekijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan