Algemene transfergeruchten

Gakpo en Madueke zijn verkocht om een financieel fiasco te voorkomen. En ja, er is nog wel wat geld over van Madueke, maar we hebben toch ook al 8m+ geinvesteerd in Pepi?

Veel beloven weinig geven doet een gek in vreugde leven. Wees eerlijk naar je fans zeg ik dan maar.

 
Tjah, wat moet ik ervan zeggen. Ik wil iedereen bij PSV een kans geven, maar Lang staat eigenlijk al met -100 achter. Hoop natuurlijk dat hij het goed gaat doen, maar zou ook blij zijn als hij weer vertrekt. Ben ook echt totaal niet overtuigt van zijn voetbalkwaliteiten, paar keer in actie gezien maar vond het echt niets bijzonders. Laat me verrassen. Zodra meneer zich als een vedette gaat gedragen mag hij van mij lekker de tribune op.
 
Hehe eindelijk gaat er wat gebeuren; niet mijn favoriete speler maar wel iemand die op voetballen zit en rendement heeft. Wij hebben altijd gevaarlijke snelle buitenspelers, fijn dat er weer 1 is. Kan Simons mooi als aanvallende middenvelder spelen.

Geen interviews graag; gewoon lekker voetballen.

Prima investering, Nederlands elftal speler binnen halen voor dit bedrag is een knappe deal van Stewart wat mij betreft. En hij is nog jong genoeg om over 1 a 2 jaar vol gas door te verkopen.
 
Erg jammer dat we hem kopen, geen moment een goed gevoel bij. Hoop dat hij mijn ongelijk gaat bewijzen, maar ben er bang voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan