Algemene transfergeruchten

Wauw 11 miljoen betalen en 20% doorverkoop voor een speler die gedegradeerd is met Groningen en geen basis plek bij Augsburg kon afdwingen.
En wij maar afvragen waar het geld blijft…..Bruma,Romero,Baumi,Hoever,Gotze,Hazard. het houd niet op niet vanzelf.
Die Pepi kan wel ballen. Dus niet zo negatief.

Eindelijk iemand binnen deze window.

Pepi, zet em op! Mijn support heb je!
 
Zoveel makkelijker dat een tot hiervoor alleen bij Jong PSV spelende Saibari dat weet te laten zien in de CL voorrondes? Kom op hoor.. Die rust is veel moeilijker tegen een Monaco en Rangers dan tegen de gemiddelde eredivisieclub en toch wist Guti in de eredivisie hier en daar onrust te creëren door bijvoorbeeld de bal dom weg te geven..

Een doodvonnis hoe en waar? Europees? Zoals Guti (en Veerman en Sangare) hebben laten zien de afgelopen seizoenen? Onder andere Guti kon met Schmidt van geluk spreken dat de conference league werd gecreëerd anders was dat ook snel over en uit geweest. En wat heeft het huidige middenveld dit seizoen in Europa laten zien? Ja, ze weten lekker van Arsenal te winnen, maar verder? Eruit door Rangers en een prut Sevilla. Hoezo denk je dat het nu anders gaat?

Of had je het over de Eredivisie? Waar we al 3? seizoenen geen kampioen weten te worden.. Gaat dat nu ineens veranderen door Guti nog een seizoen te behouden..?

Of is een doodvonnis voor jou buiten de top 3? Goed presteren tegen het rechter rijtje is echt niet een onmogelijke taak voor Saibari, en dat was voor onze middenvelders zelf al een bijzonder moeilijke prestatie dit seizoen. Tegen het rechterrijtje presteren en je hebt in principe de top 3 binnen.

Het enige waar ik mee eens ben is dat er zeker een goede middenvelder moet komen, maar Guti behouden.. Nee joh, laten gaan. Die wilt sowieso niet meer op de bank gaan zitten en in de basis is hij net zo'n 'doodvonnis' als met Saibari in de basis.

Je pakt er nu 1 woordje uit, leuk hoor. Ik denk inderdaad dat we het kampioenschap wel kunnen vergeten met alleen deze 4 middenvelders, ook als de rest 'top' is (al wacht ik nog steeds op iemand die mij komt uit leggen hoe we die toppers gaan halen zonder Sangaré te verkopen). Maar blijkbaar denk jij dat Saibari Guti makkelijk kan vervangen, en dan ga je makkelijk aan het punt voorbij dat Saibari in zijn carrière, en ja óók in de jeugd, bijna nooit op CM heeft gespeeld, wat dan zogenaamd zijn 'echte positie' zou moeten zijn. Maar goed volgens jou is Guti zo'n koekenbakken dat hij makkelijk voor 'enkele miljoenen' te vervangen is, ik help het je hopen.
 
I have been following Pepi for several years now and I promise you he will be one of the hardest working guys in the club.

Boy knows how to score and has tons of promise.Augsburg didn't pan out but nothing to do with his talent;manager did not like him and did not give him much of a chance.Saw at Groningen what he can do.

I am so happy he is here with my beloved club and I hope yall will be too.
 
I have been following Pepi for several years now and I promise you he will be one of the hardest working guys in the club.

Boy knows how to score and has tons of promise.Augsburg didn't pan out but nothing to do with his talent;manager did not like him and did not give him much of a chance.Saw at Groningen what he can do.

I am so happy he is here with my beloved club and I hope yall will be too.
Sometimes the stars align, and your favorite player (one of the players) gets to play for your favorite team. Thats beautiful.
 
Saibari lijkt me een nuttige speler in het rijtje 11 t/m 18. Net als Til trouwens.
Wel zie ik liever Til voor de goal een kans krijgen dan Saibari want scoren wordt bij hem nooit wat.;)
Guti hoort gewoon in de basis zeker als Sangare vertrekt.
Wat betreft Pepi lijkt het me eerlijk om pas een eerste oordeel te geven in de winterstop in plaats van nu hij nog geen minuut voor ons gespeeld heeft.
 
Vooruit dan, hier een gerucht: psv heeft interesse in de Mexicaanse Fidel Ambriz. Bij de volgende vraag ik er geld voor:


Ik volg deze jongen al jaren! Geweldige stylist met fabuleuze trap! (doe ik het zo goed @Debondscoach?)
 
Zoveel makkelijker dat een tot hiervoor alleen bij Jong PSV spelende Saibari dat weet te laten zien in de CL voorrondes? Kom op hoor.. Die rust is veel moeilijker tegen een Monaco en Rangers dan tegen de gemiddelde eredivisieclub en toch wist Guti in de eredivisie hier en daar onrust te creëren door bijvoorbeeld de bal dom weg te geven..

Een doodvonnis hoe en waar? Europees? Zoals Guti (en Veerman en Sangare) hebben laten zien de afgelopen seizoenen? Onder andere Guti kon met Schmidt van geluk spreken dat de conference league werd gecreëerd anders was dat ook snel over en uit geweest. En wat heeft het huidige middenveld dit seizoen in Europa laten zien? Ja, ze weten lekker van Arsenal te winnen, maar verder? Eruit door Rangers en een prut Sevilla. Hoezo denk je dat het nu anders gaat?

Of had je het over de Eredivisie? Waar we al 3? seizoenen geen kampioen weten te worden.. Gaat dat nu ineens veranderen door Guti nog een seizoen te behouden..?

Of is een doodvonnis voor jou buiten de top 3? Goed presteren tegen het rechter rijtje is echt niet een onmogelijke taak voor Saibari, en dat was voor onze middenvelders zelf al een bijzonder moeilijke prestatie dit seizoen. Tegen het rechterrijtje presteren en je hebt in principe de top 3 binnen.

Het enige waar ik mee eens ben is dat er zeker een goede middenvelder moet komen, maar Guti behouden.. Nee joh, laten gaan. Die wilt sowieso niet meer op de bank gaan zitten en in de basis is hij net zo'n 'doodvonnis' als met Saibari in de basis.
Iedere andere club vond Sevilla prut. En aan het einde hebben ze die beker voor de zoveelste keer.
 
Ben toch wel benieuwd hoe Pepi gaat uitpakken. Ik vraag me alleen af of je eerste grote aankoop meteen een landgenoot moet zijn.
Stewart is geboren in Veghel en zijn moeder heet Annemien dus zo Amerikaans is hij nou ook weer niet...

Maar zonder gekheid het maakt natuurlijk niets uit of Pepi als eerste of als tweede aankoop was gekomen. Ik denk dat zijn nationaliteit juist een positieve eigenschap is. Voetbal is groeiend in Amerika en Pepi is voor hun een golden boy. Een grotere naam in de VS zou natuurlijk super lucratief kunnen zijn voor PSV.
 
Je pakt er nu 1 woordje uit, leuk hoor. Ik denk inderdaad dat we het kampioenschap wel kunnen vergeten met alleen deze 4 middenvelders, ook als de rest 'top' is (al wacht ik nog steeds op iemand die mij komt uit leggen hoe we die toppers gaan halen zonder Sangaré te verkopen). Maar blijkbaar denk jij dat Saibari Guti makkelijk kan vervangen, en dan ga je makkelijk aan het punt voorbij dat Saibari in zijn carrière, en ja óók in de jeugd, bijna nooit op CM heeft gespeeld, wat dan zogenaamd zijn 'echte positie' zou moeten zijn. Maar goed volgens jou is Guti zo'n koekenbakken dat hij makkelijk voor 'enkele miljoenen' te vervangen is, ik help het je hopen.
Het is ook niet zomaar een woordje hè? Doodvonnis is wel een heel heftige en belachelijke beschrijving van een PSV waar in plaats van Guti Saibari op de bank gaat zitten..

Ik heb het even opgezocht, en ja Saibari heeft vaker spits gespeeld blijkbaar. Maar Saibari heeft in de KKD 17 wedstrijden in de spits gespeeld tegenover 11 wedstrijden als CM. Dus ik snap niet dat je daar zo'n groot punt van maakt. Uit jouw woorden lijkt het alsof hij eerder een spits is dan CM, maar dat klopt niet. En ondanks dat hij meer als spits heeft gespeeld, so what? Teze heeft meer als RB gespeeld, en daar wordt van gezegd dat hij als CV moet spelen, dat is geen probleem dan?

Ik heb Guti nooit een koekenbakker genoemd, ik verwacht alleen dat Saibari hem redelijk kan opvangen. Dat jij dat ziet als hem als koekenbakker vinden komt omdat we vooral verschillen van mening over Saibari.

Iedere andere club vond Sevilla prut. En aan het einde hebben ze die beker voor de zoveelste keer.
Sevilla was nog steeds gewoon prut. Daar hoor je sowieso niet 3-0 van te verliezen. Maar uiteindelijk kwamen ze ook in een flow, logisch ook als je doorbekert en in de competitie doet wat je moet doen om degradatie(!) af te wenden. Daar hadden onze 'toppers' direct mee af moeten rekenen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan