Algemene transfergeruchten

Welt miszegt zelden iets, alleen de stellingname dat we m in de zomer van 2022 makkelijk voor veel geld hadden kunnen verkopen is gewoonweg luchtfietserij.
Speler die niet onomstreden is, bij een goed bod (inc doorverkoopperc.) is laten gaan zeker een optie. Voor 20mlj moet toch zeker iets te halen zijn.
 
Welt miszegt zelden iets, alleen de stellingname dat we m in de zomer van 2022 makkelijk voor veel geld hadden kunnen verkopen is gewoonweg luchtfietserij.
Veel geld niet. Het is een waterdrager. Maar we hadden op zijn minst quitte kunnen spelen. Is best een dure aankoop geweest, destijds. En afgelopen jaar was hij voor het eerst zo nu en dan MOTM. Ik vond het overigens niet erg dat hij bleef (hij bleef waarschijnlijk ivm het WK: speeltijd) maar dat had PSV m.i. beter kunnen uitonderhandelen.
 
Laatst bewerkt:
Als het over transfergeruchten gaat is het onderwerp vertrekkende spelers. Ik hoop dat we er nog 11 hebben als we beginnen :xp:
 
👍Dank, hoewel…..?

Nee toch niet, Retro, hier trap ik niet in. Ik word zeer waarschijnlijk gerickrolled door je. Ik klik niet. Vertrouw het niet. Ik ga toch maar op safe en ga lekker naar het Scandinavië kijken uit de post van Jur1913.
Klik.
Mooi docuserie op NPO waarin de mooie kanten belicht worden van het wk-succes van Marokko, met o.a. Willem van Hanegem, Abdelkader Benali, Andy vd Meyde, de Marokkaanse internationals met Nederlandse achtergrond en natuurlijk de fans.

Hier de trailer:
 
Het hele verhaal is dat je hem moet verkopen als hij het meest oplevert. Dat is in sommige gevallen koffiedik kijken. Maar vaak ook gewoon beleid met goede scouting en een handige TD. Het is geen hogere wiskunde.
De rest van het hele verhaal is dat PSV moet stoppen met gelimiteerde transfersommen en clausules. Een club als PSV moet het hebben van de verkoop van spelers om een beetje bij te kunnen blijven, zeker zolang we onervaren trainers voor de groep zetten en geen CL halen.
Het is geen Football Manager he.
 
Ja, na 1 jaar verlenging van het contract. Nu loopt ie met een gelimiteerde transfersom de deur uit. Was die clausule niet opgenomen icm het nieuwe contract was hij gratis de deur uitgelopen. Vertel wel ff het hele verhaal.
PSV staat bekend om afspraken met spelers en zich in wurgcontracten te wringen met clausules. Het oogt wel erg onmachtig als je zelfs een clausule moet afspreken voor een speler die amper goed genoeg is voor de basis. Zulke precedenten voorkomen is denk ik meer waar dan een middelmatige speler als Guti behouden voor die paar miljoen afkoopsom.
 
Ik las wel wat interesse in Ramalho, van hetzelfde niveau als deze geruchten over Sanchez. Uit Brazilie, maar ook wat uit La Liga.

Geen idee hoe betrouwbaar dus.
Dat moet inderdaad blijken, maar mijn ervaring is dat Ajax op de één of andere manier relatief makkelijk af komt van hun overbodige spelers en bij PSV blijven ze net wat langer hangen. Zal ook natuurlijk te maken kunnen hebben met de warmte en gemoedelijkheid bij PSV.
 
Dat moet inderdaad blijken, maar mijn ervaring is dat Ajax op de één of andere manier relatief makkelijk af komt van hun overbodige spelers en bij PSV blijven ze net wat langer hangen. Zal ook natuurlijk te maken kunnen hebben met de warmte en gemoedelijkheid bij PSV.
De gedachte zal nog wel wat achter zijn gebleven dat alles wat de naam Ajax draagt van goud is
 
Dat moet inderdaad blijken, maar mijn ervaring is dat Ajax op de één of andere manier relatief makkelijk af komt van hun overbodige spelers en bij PSV blijven ze net wat langer hangen. Zal ook natuurlijk te maken kunnen hebben met de warmte en gemoedelijkheid bij PSV.

De gedachte zal nog wel wat achter zijn gebleven dat alles wat de naam Ajax draagt van goud is
Ik denk ook inderdaad een combinatie van deze 2.

Maar als het gaat om specifiek Zuid/Midden-Amerikanen, dan is het nog wel een ander verhaal. Er is naar mijn idee altijd interesse voor deze spelers. Voor Guti ook. De vraag is of Guti (en dus Sanchez) ook interesse heeft in een terugkeer naar Mexico. Ik denk dat we Ramalho ook zo kunnen slijten aan een Braziliaanse club, als Ramalho dat zelf maar wil. Dat is denk ik het grootste probleem.
 

Door zulke berichten besef je hoe snel je een ouwe zak aan het worden bent. Voor mij is het net als de dag van gisteren dat Strootman grootst werd gepresenteerd bij PSV met Mertens en Gini. Nu staat ie mogelijk op het punt om zijn carriere af te bouwen bij Sparta.
 
Ik denk ook inderdaad een combinatie van deze 2.

Maar als het gaat om specifiek Zuid/Midden-Amerikanen, dan is het nog wel een ander verhaal. Er is naar mijn idee altijd interesse voor deze spelers. Voor Guti ook. De vraag is of Guti (en dus Sanchez) ook interesse heeft in een terugkeer naar Mexico. Ik denk dat we Ramalho ook zo kunnen slijten aan een Braziliaanse club, als Ramalho dat zelf maar wil. Dat is denk ik het grootste probleem.
Het grootste probleem imho zal zijn het salaris wat we deze middelmatige voetballers betalen. Dat kunnen ze ergens anders nooit verdienen, daardoor zijn ze onverkoopbaar, mn Ramalho (en Til, Luuk en El Ghazi).
 
Terug
Bovenaan Onderaan