Algemene transfergeruchten

Dat bedoel ik. Het verkeerde karakter.
Hoeven voor mij geen ideale schoonzonen te zijn. Laat de trainer maar aantonen dat ie beschikt over coaching skills. Althans als je een Tannane figuur hebt dan heb je eerder behoefte aan een psychiater maar zo erg zal het niet met hem gesteld zijn
 

Als ik dit lees is hij eigenlijk een uitstekende vervanger voor Sangaré om een middenveld met Veerman en Xavi te vormen. Past heel goed in Bosz' systeem, omdat hij uitblinkt in het drukzetten na balverlies (vijf seconden regel), ik zie hem graag hier komen. Door hem transfervrij te halen, houd je ook nog geld over om meer te investeren in de andere posities (liefst centraal achterin).
 

Als ik dit lees is hij eigenlijk een uitstekende vervanger voor Sangaré om een middenveld met Veerman en Xavi te vormen. Past heel goed in Bosz' systeem, omdat hij uitblinkt in het drukzetten na balverlies (vijf seconden regel), ik zie hem graag hier komen. Door hem transfervrij te halen, houd je ook nog geld over om meer te investeren in de andere posities (liefst centraal achterin).
Er gebeurt eindelijk iets. Dat de selectie snel compleet is..
 

Als ik dit lees is hij eigenlijk een uitstekende vervanger voor Sangaré om een middenveld met Veerman en Xavi te vormen. Past heel goed in Bosz' systeem, omdat hij uitblinkt in het drukzetten na balverlies (vijf seconden regel), ik zie hem graag hier komen. Door hem transfervrij te halen, houd je ook nog geld over om meer te investeren in de andere posities (liefst centraal achterin).
Ze hebben in ieder geval het type goed: een saaie 6.
 

Kijk. Dit is al een stap in de goede richting. Teze zien als cv. Als dat betekent dat er echte backs komen zijn we helemaal goed op weg.
Druk zetten is juist iets wat de backs moeten kunnen; dynamiek en explosiviteit. Dat heeft Teze niet. Geloof het of niet, maar Teze kan best verdedigen, maar op de back positie lukt hem dat niet omdat hij die eigenschappen mist om vanaf die positie effectief op de man te verdedigen. Mooi, echte backs weer opstellen en niet spelers uit positie die gewoonweg niet gemaakt zijn voor die hoge intensiteit. Kijk naar de beste elftallen ter wereld. De backs daar zijn de snelste en meest drukbestendige spelers in het elftal.
 
Druk zetten is juist iets wat de backs moeten kunnen; dynamiek en explosiviteit. Dat heeft Teze niet. Geloof het of niet, maar Teze kan best verdedigen, maar op de back positie lukt hem dat niet omdat hij die eigenschappen mist om vanaf die positie effectief op de man te verdedigen. Mooi, echte backs weer opstellen en niet spelers uit positie die gewoonweg niet gemaakt zijn voor die hoge intensiteit. Kijk naar de beste elftallen ter wereld. De backs daar zijn de snelste en meest drukbestendige spelers in het elftal.
Teze heeft eigenlijk alleen de voorzet mee op die positie. Luuk scoorde tegen Monaco van zijn voorzet. Voor de rest heeft zijn fysiek en duel kracht meer zin als cv. Psv moet toch in staat zijn een back te vinden die ook die voorzet kan geven?
 

Was ik al bang voor. Zou me niet verbazen als Brands dit heeft gepusht zoals eerder gepost. Goede relatie met hem en zijn oma. En Brands houdt van terugvallen op aankopen uit het verleden. Ik word hier niet vrolijk van
 
Terug
Bovenaan Onderaan