Algemene transfergeruchten

Kwa persoon is dit ook echt niet mijn type speler maar dit is dus wel echt type speler die wij goed zouden kunnen gebruiken als Linksbuiten.
 
Wat is er mis met de persoon Kluivert eigenlijk? Ik heb heb niet echt gevolgd, dus heb werkelijk geen idee.
Papa is een keertje met iets teveel alcohol achter het stuur gaan zitten. Liep niet echt goed af..
 
Ik weet niet of jij het weet, maar die wedstrijd verloor PSV thuis met 5-1. :oops:
Volgens mij had ik het toen al opgegeven en die wedstrijd verdrongen. Of dat was weer een van m'n psv boycot momenten vanuit teleurstelling. Het enige wat ik me nog herinner is de laatste speelronde..
 
Ziyech zat te poseren met Spartak Moskou shirt en leuk te doen met maatje Promes. Die hoef ik nooit in een PSV-shirt te zien, ook al komt hij gratis.
 
Bosz zou Dolberg willen meenemen. Ben ik niet zo enthousiast over.
Wat is dat toch met dat meenemen? Bosz heeft geen club en kan ook niemand meenemen.:shrug:
Wat het laatste betreft over het niet enthousiast zijn begrijp ik wel en onderschrijf ik ook. Dolberg staat onder contract bij OGC Nice en was verhuurd aan Hoffenheim en heeft afgelopen seizoen nauwelijks gespeeld en 1 goal gescoord. Dit lijkt me niet de spits die PSV nodig heeft.
Selectie: 15, basiselftal: 4, ingevallen: 9, zonder invalbeurt bij de selectie: 2, geschorst: 0, geblesseerd: 3

Het seizoen ervoor bij Nice in de Lique1 slechts 6 goals en 2 assists.
Selectie: 31, basiselftal: 19, ingevallen: 7, zonder invalbeurt bij de selectie: 5, geschorst: 0, geblesseerd: 0

Contract bij Nice is tot 30 juni 2024. Hoffenheim heeft een optie tot koop maar zal deze hoogstwaarschijnlijk niet lichten gezien de prestaties.
Het zou wel vreemd zijn als Bosz deze speler als spits zou willen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan