Ik vind dat Antenor best 6 rondjes per uur langs het stadion kan fietsen op zijn oude dag 😂
Hoezo oude dag? Dit jongetje haalt met gemak 60 rondjes per dag als hij het kortst mogelijke paadje achter de oosttribune zou gebruiken. Wat is nou 500 meter?:D
Hoezo, gewoon een tuinstoel mee en een thermoskan koffie/thee naar believen.
Het schijnt nog niet overal bekend te zijn dat opa's ( en oma's) zoveel onbetaald werk verzetten dat de hele maatschappij lam ligt indien zij allen gaan staken en hun dagen gaan doorbrengen met niets doen in een tuinstoel.;)
Eindhoven is toch ook een kei mooie stad om een dagje naartoe te gaan?

Toch?
Hoezo een dagje?
Wie er nooit geweest is heeft minstens een week nodig om de voornaamste bezienswaardigheden te bekijken. Wel vragen om een autochtoon als gids natuurlijk voor de mooiste plekjes.
En dan bedoel ik ditmaal niet het Stadhuisplein of het Stratumseind.:)
Kon Ruud maar op zijn beslissing terugkomen, het voelt onaf zo.
Een prima voorstel. Mag je van mij meteen indienen bij Ruud en directie.
Maar ja, het mannelijk ego zit soms goede oplossingen in de weg.:unsure:
 
Zeker maar Ajax baalt nog steeds dat hij is weggegaan en hij is nu hoofdtrainer geweest in de Eredivisie en KKD en wat had Ruud dan voor ervaring?
Ruud welke al een kleine 10 jaar met de jeugd, waaronder JPSV in de KKD. Dus in vergelijking met Jonk is het vooral de leeftijd en het aantal jaren. Begin dit seizoen had Jonk ook geen ervaring in de eredivisie.
 
Volgens sommigen is de foto met Peter Bosz bij het Mount Everest Restaurant in Eindhoven gistermiddag gefotoshopt... wat denken jullie? Klopt dat?
 
Volgens sommigen is de foto met Peter Bosz bij het Mount Everest Restaurant in Eindhoven gistermiddag gefotoshopt... wat denken jullie? Klopt dat?
Op 1913 Forum wist iemand het 100% zeker dat hij vandaag gaat tekenen. Die kende iemand binnen PSV en was 100% overtuigd. Kijken of ie gelijk heeft of niet.
 
Op 1913 Forum wist iemand het 100% zeker dat hij vandaag gaat tekenen. Die kende iemand binnen PSV en was 100% overtuigd. Kijken of ie gelijk heeft of niet.
De maker van de foto heeft zich gemeld in de comments van Voetbalzone. Met uitleg hoe en waar die foto is genomen. Lijkt vooralsnog echt te zijn.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Waar rook is... denk dat Bosz nu wel het meest concreet is. Ben er nog steeds geen voorstander van, maar wellicht dat ie het als Nederlander bij een Nederlandse topclub weer beter doet, of vooral het langer vol weet te houden.

Eerst maar eens kijken of ie ook echt tekent, maar het is wel erg toevallig dat ie nu in Eindhoven is.
 
Volgens sommigen is de foto met Peter Bosz bij het Mount Everest Restaurant in Eindhoven gistermiddag gefotoshopt... wat denken jullie? Klopt dat?
Vreemde is dat op de ene foto de persoon die naast hem loopt een witte broek en witte schoenen aan heeft, en op de andere foto zwart. Kan ook zijn dat ie met verschillende personen rond liep, maar dat is raar.
 
Waar rook is... denk dat Bosz nu wel het meest concreet is. Ben er nog steeds geen voorstander van, maar wellicht dat ie het als Nederlander bij een Nederlandse topclub weer beter doet, of vooral het langer vol weet te houden.
Ik denk er ook ongeveer zo over.
Ondertussen ben ik een beetje gedraaid in mijn mening.
Hij heeft eigenlijk wat nieuwe goede ervaringen nodig voordat ik hem bij PSV wil zien maar aan de andere kant kan het zomaar een succes worden. Ruud deed het niet bepaald geweldig dus misschien gaat Bosz helemaal opbloeien omdat de verwachtingen niet zo hoog zijn. Misschien moet ik het positief bekijken, hij heeft ervaring binnen de top en is misschien gebrand op een succes. Uiteindelijk heeft hij als hij tekent mijn zegen
 
Terug
Bovenaan Onderaan