Als ik Peter Bosz was zou ik iedere dag uit eten gaan in een andere stad waar de plaatselijke FC zonder trainer zit. Gewoon om de reacties te zien.
Lekker het 1913 forum bezig houden. Bezigheidstherapie kunnen ze wel gebruiken daar 😁
 
Misschien wel geinig. Gewoon een jaar keihard anti-voetbal spelen met Mourinho. Iedere week kranten vol over hoe dat kut-PSV de hele Eredivisie verziekt en dat we dit als samenleving toch niet moeten willen.
Zelfs met Mourinho voetbal krijg je de verdediging van PSV niet potdicht tenzij er een compleet nieuwe verdediging komt. Hmm, als Mourinho komt stelt hij vast de eis dat er een nieuwe verdediging komt: ik ben dus voor zijn komst, want dan krijgt de verdediging van PSV na meer dan 10 jaar eindelijk eens de aandacht die het nodig heeft.:unsure:
 
Zelfs met Mourinho voetbal krijg je de verdediging van PSV niet potdicht tenzij er een compleet nieuwe verdediging komt. Hmm, als Mourinho komt stelt hij vast de eis dat er een nieuwe verdediging komt: ik ben dus voor zijn komst, want dan krijgt de verdediging van PSV na meer dan 10 jaar eindelijk eens de aandacht die het nodig heeft.:unsure:
Ik ga er inderdaad vanuit dat we samen met Mourinho ook 8 verdedigers toevoegen die geen van allen de behoefte hebben ooit op de helft van de tegenstander te lopen.
 
Misschien kan PSV een lijntje uitgooien naar Zidane, Enrique, Nagelsmann, Conte of Low. Het zou kunnen dat ze openstaan voor een Topclub in de Eredivisie...;P
 
Zelfde persoon die voorspelde wanneer het uitshirt gepresenteerd zou worden zegt nu dat hij gehoord heeft dat Bosz om 17:00 gepresenteerd wordt, voor wat het waard is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan