Speler van de week 2022/2023

1. Guti
2. Veerman
3. Aanholt

Ik vond Baka zijn eerste actie goed, maar daarna steeds drama.
 
Helaas moet Sangare altijd spelen, anders verliest hij helemaal z'n transferwaarde. Ik ben bang dat hij die 37m clausule in z'n contract never nooit gaat halen.
Ik denk dat hij nog steeds redelijk waardevast is. Zeker in de Premier League, waar een 10 miljoentje meer of minder neit het grootste probleem is.

Maar het is duidelijk dat hij er nu slechter op staat dan vorig jaar. Veel slechter.
 
Hij speelt echt heel slecht. Guti - Veerman - Simons/Til is ons beste middenveld, zowel in balbezit als zonder bal (drukzetten, etc).
Ik kan helaas niet anders concluderen ook. Zeker tegen zwakkere tegenstanders. Tegen betere tegenstanders vind ik Veerman vaker tegenvallen en Sangare komt dat vaker wel online.

Als geld geen rol zou spelen zou ik geen 2x nadenken inderdaad. Maar dat is allerminst het geval.
 
Ik kan helaas niet anders concluderen ook. Zeker tegen zwakkere tegenstanders. Tegen betere tegenstanders vind ik Veerman vaker tegenvallen en Sangare komt dat vaker wel online.

Als geld geen rol zou spelen zou ik geen 2x nadenken inderdaad. Maar dat is allerminst het geval.
Ik denk dat Sangaré gezien zijn specifieke kwaliteiten nog wel goed in de markt ligt bij clubs als Newcastle/Tottenham/Marseille. Daar doen de laatste 8 wedstrijden banken niet meer zo veel aan af denk ik.
 
Helaas moet Sangare altijd spelen, anders verliest hij helemaal z'n transferwaarde. Ik ben bang dat hij die 37m clausule in z'n contract never nooit gaat halen.


Als wij straks conference League spelen dan zal dat ook een financiële strop zijn. Het is eigenlijk wachten op de volgende fatale blunder van Sangaré. Ook gisteren weer bij 0-0 een zelfde soort dribbel op de rand van onze eigen 16 als die tegen Vitesse dit keer pakte het goed uit en wist hij zelfs met een goede pass Xavi te bereiken. Maar hij wordt niet gecorrigeerd en doet niks meer. Dan hebben we er niks aan.
 
Ik denk dat hij nog steeds redelijk waardevast is. Zeker in de Premier League, waar een 10 miljoentje meer of minder neit het grootste probleem is.

Maar het is duidelijk dat hij er nu slechter op staat dan vorig jaar. Veel slechter.
IK denk dat je je daar sterk in vergist. Een miljoentje of 10 meer voor een aanvallend talent is idd niet het grootste probleem. Voor een verdedigende middenvelder met een Afrikaanse nationaliteit ligt dat anders
 
Terug
Bovenaan Onderaan