Ergernissen

Het ongelooflijk slechte amateuristische geluid bij dit filmpje. Het is toch te triest voor woorden dat een club als PSV gewoon al jaren het geluid totaal niet aanpakt en professionaliseert?
 
Het ongelooflijk slechte amateuristische geluid bij dit filmpje. Het is toch te triest voor woorden dat een club als PSV gewoon al jaren het geluid totaal niet aanpakt en professionaliseert?
Dit moet wel een foutje zijn, in andere filmpjes op het youtube kanaal is het geluid wel prima namelijk
 
Wanneer je iets online hebt verkocht via bijvoorbeeld Marktplaats en diegene komt niet opdagen en laat ook niets weten :mad: Ik vind het niet erg wanneer iemand de deal afblaast maar laat 't op z'n minst effe weten....
 
De stakingen in het OV. Ze vergeten dat sommige mensen afhankelijk zijn van het OV. Het punt is nu wel een keer gemaakt.
 
Als het punt gemaakt zou zijn, dan zou er wel iets verandert zijn toch?
Nou, de bestuurders weten inmiddels toch wel dat er onvrede is onder het personeel? Want heeft dan voor zin om mensen te benadelen die er niks aan kunnen doen dat de busschaffeurs te weinig krijgen? Zeker als je gewoon afhankelijk bent van het OV.
 
Nou, de bestuurders weten inmiddels toch wel dat er onvrede is onder het personeel? Want heeft dan voor zin om mensen te benadelen die er niks aan kunnen doen dat de busschaffeurs te weinig krijgen? Zeker als je gewoon afhankelijk bent van het OV.

Druk van de publieke opinie op de bestuurders. Boze klanten maken meer indruk dan boze werknemers.
 
Druk van de publieke opinie op de bestuurders. Boze klanten maken meer indruk dan boze werknemers.
Dat en waarschijnlijk wat financiele druk (voorwaarden stiptheid om rijks/gemeentelijke bijdragen voor OV te krijgen als vervoerder).
 
Nou, de bestuurders weten inmiddels toch wel dat er onvrede is onder het personeel? Want heeft dan voor zin om mensen te benadelen die er niks aan kunnen doen dat de busschaffeurs te weinig krijgen? Zeker als je gewoon afhankelijk bent van het OV.
Helaas pakt heel politiek Den Haag gewoon lekker de auto en merken die er weinig van
 
Koptelefoon > oordopjes

Zit toch niet lekker van die dingen in je oren gefrot
Meer bagage, maar ik denk dat ik dit wel weer ga doen ja. Ik heb ook van die draadloze oortjes maar die kunnen niet hard genoeg. Als ik bijvoorbeeld bezig ben en me wil concentreren dan zet ik white noise op om de drukte om me heen een beetje te filteren zegmaar. Met een koptelefoon tackel je dat wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan