Wereldkampioenschap 2022

Ik ben benieuwd welk volgend topic 'slachtoffer' wordt van deze discussie, want volgens mij is dit al tot in den treure behandeld met iedere keer dezelfde standpunten.

Gaan we ooit nog zo'n vermakelijke WK-finale zien? Deze was echt fantastisch!
 
Gaan we ooit nog zo'n vermakelijke WK-finale zien? Deze was echt fantastisch!

Volgens mij is dit al tot in den treure behandeld met iedere keer dezelfde standpunten. :maniac:

(En vwb die andere discussie: hebben we een mooi hoekje op het forum voor! :sneaky:)
 
Ik ben benieuwd welk volgend topic 'slachtoffer' wordt van deze discussie, want volgens mij is dit al tot in den treure behandeld met iedere keer dezelfde standpunten.

Gaan we ooit nog zo'n vermakelijke WK-finale zien? Deze was echt fantastisch!
Mentos in de hongerwinter van 1944-1945 op het forum: “Kunnen we het even niet over de oorlog en over de honger hebben? Wat een FAN-TAS-TISCH schaatsweer!”

;)

Maar eens hoor, vanaf minuut 70 een mooie finale.
 
Met als wezenlijk verschil dat wetenschappelijk bewezen is dat het brein van iemand van 14 nog niet in staat is alle gevolgen te overzien en het brein van 2 homoseksuele volwassenen prima functioneert net als dat van alle andere volwassen mensen.

M.u.v. Gordon en Gordon Joling. Verder eens.
 
Volgens mij is dit al tot in den treure behandeld met iedere keer dezelfde standpunten. :maniac:

(En vwb die andere discussie: hebben we een mooi hoekje op het forum voor! :sneaky:)
Ik heb hier anders nog niemand gehoord over de rol van Giroud of Tagliafico!
 
Deze man is echt een nog grotere debiel dan Blatter. Als het zo doorgaat hebben we straks geen enkele lange winter/zomerstop meer. 2 keer per week voetbal, 52 weken lang. Dat zal vast goed zijn voor het fysiek van die voetballers. De FIFA en UEFA zijn echt de grootste ziektes van de sport, met al die kut ideeën van ze.
Ze hebben ook nog een nieuwe instantie in het leven geroepen die de VAR mag overrulen op het moment dat het belang van het toernooi in gevaar komt door een beslissing van de scheids: De VETO.
De VETO is overigens voor iedereen vrij benaderbaar bij getallen met meer dan 10 nullen. Het moet natuurlijk wel eerlijk blijven.
FIFA, Expect Amazing.
 
Waarom zouden ze dat moeten doen in een land waar de bevolking en de wet zoiets niet willen?
Is dat niet hetzelfde als iemand de wil opleggen?
Als Retro Willems dit
`Het waren juist westerse landen die in Qatar hun wereldbeeld wilden opleggen aan Qatar.`
als argument gebruikt dan is het dus hypocriet om het andersom niet te benoemen. Tenzij hypocritie binnen de Moslim gemeenschap normaal is. Hoewel, het is een geloof, die hebben sowieso een dubbele moraal. Wat dat betreft verbaasd het me dan ook niet echt..
 
Is dat niet hetzelfde als iemand de wil opleggen?
Als Retro Willems dit
`Het waren juist westerse landen die in Qatar hun wereldbeeld wilden opleggen aan Qatar.`
als argument gebruikt dan is het dus hypocriet om het andersom niet te benoemen. Tenzij hypocritie binnen de Moslim gemeenschap normaal is. Hoewel, het is een geloof, die hebben sowieso een dubbele moraal. Wat dat betreft verbaasd het me dan ook niet echt..

Kun je dit onderhand eens met rust laten? Je punt is duidelijk. Je bent het niet met Retro eens. Nou, gefeliciteerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan