Cody Gakpo (A)

Die medewerker ziet ook dat wanneer Ajax hem koopt voor 40 miljoen en hem doorverkoopt voor 120 miljoen dat gewoon een hele slimme zet is vanuit de medewerker gedacht. Slim geprobeerd.
Nu begrijp ik wel dat Ajax over het algemeen beter verkoopt dan wij maar in de post hierboven gaan wij nooit geen 45 miljoen meer krijgen maar als Ajax hem koopt verkopen ze hem later voor 120 miljoen, nu ben ik je even kwijt.
 
Nu begrijp ik wel dat Ajax over het algemeen beter verkoopt dan wij maar in de post hierboven gaan wij nooit geen 45 miljoen meer krijgen maar als Ajax hem koopt verkopen ze hem later voor 120 miljoen, nu ben ik je even kwijt.

Je moet er ook niet te lang over nadenken, da's niet de bedoeling.
 
Ok, ik zat helemaal fout met de redenatie dat een eventueel vertrek van Gakpo wel opgevangen kon worden door El Ghazi. Met welk idee die in de wedstrijd zat vandaag... :oops: :oops:
 
Even de tweede helft. We begonnen alsof we een oefenwedstrijd aan het spelen waren.. niet normaal
Ik heb het eerder gezegd: hier is de coach grotendeels verantwoordelijk voor. Hoe heb je je jongens klaargestoomd voor deze wedstrijd? Niet alleen fysiek, maar vooral mentaal? Waarom werd er gespeeld alsof het een oefenwedstrijd was? Welke instructies heb je ze meegegeven? En.als deze instructies na 10-15 minuten niet opgevolgd werden, waarom greep je als coach niet in door duidelijke aanwijzingen te geven vanaf de zijkant? Precies hetzelfde is ook gebeurd in de 2 wedstrijden tegen de Rangers en dat heeft PSV bijna 40 miljoen euro gekost. Als deze mentaliteit niet veranderd, dan kost het ons alweer het kampioenschap. Voor de zoveelste keer....😡😠⚽
 
Ok, ik zat helemaal fout met de redenatie dat een eventueel vertrek van Gakpo wel opgevangen kon worden door El Ghazi. Met welk idee die in de wedstrijd zat vandaag... :oops: :oops:
Wanneer Gakpo alleen opstaat tegen de Volendams van deze wereld dan dient Gakpo gewoon zijn contract uit. Dus geen zorgen over zijn opvolger.
 

John de Jong boos op Leeds, omdat ze geen juiste informatie verstrekken.
Leeds heeft gewoon niet genoeg geboden.
 
Soms stel ik me dingen voor wat als; hij een goede linksback achter zich had? Wat als we een tweelingbroer van hem hadden Rechts? Wat als LDJ fit zou zijn gebleven. Bijna alle gevaar en doelpunten komen van Gakpo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan