Cody Gakpo (A)

Dan moet je als club niet stoer gaan doen en zeggen dat hij minimaal 50 miljoen moet kosten, net als dat je als club niet stoer moet doen door te zeggen dat je Ajax niet bij wil halen maar er overheen wil gaan, terwijl je kennelijk elke rooie rotcent moet omdraaien. Dan zet je de club behoorlijk voor lul. Blijf bij je standpunt of hou anders gewoon je mond zou ik dan zeggen.

We mogen ons niet laten leiden door die Amsterdammers, maar die krijgen het wel telkens voor elkaar met hun gebluf. Maar PSV mag maar 1x bluffen, en als dat niet lukt moeten ze maar snel toegeven, want onze spelers zouden het allemaal niet waard zijn, in tegenstelling tot die van de bluffende Amsterdammers. Dat weet inmiddels iedere club wel.
Dit valt in twee letters uit te leggen: CL

Voor alle grote clubs is dat de enige graadmeter - misschien moet ik wel zeggen: obsessie.
Vooralsnog is Gakpo een speler die niet thuis gaf tegen Rangers. Waarom zou hij dat wel doen tegen PSG, Bayern, Real etc?
Dus verschuift de interesse naar subtop/middenmoot PL. En dat scheelt nu eenmaal vele miljoenen.
 
Als Cody Gakpo plots in zijn ontwikkeling blijft steken is hij niet meer interessant voor de Engelse clubs met de miljarden.
Als hij op dit niveau blijft steken is het een prima speler voor PSV. Dan kan hij gewoon nog 10 jaar bij PSV op boven PSV niveau blijven voetballen. Het kost PSV niets dan alleen maar het salaris.
What's the problem? :D
Geen.
Maar dan zal er wel een andere speler die er écht bovenuit steekt, verkocht moeten worden. PSV heeft gewoon transfer geld nodig of elk jaar CL.
 
Geen.
Maar dan zal er wel een andere speler die er écht bovenuit steekt, verkocht moeten worden. PSV heeft gewoon transfer geld nodig of elk jaar CL.
Slimmer inkopen en vooral ook slimmer verkopen daar moet PSV dan eens mee beginnen. Niet met de prijs gaan zakken op het laatste moment als een speler verkocht moet worden. PSV schept steeds precedenten en manoeuvreert zich keer op keer in een slechte onderhandelingspositie.
Goede spelers verkopen en bagger terugkopen en/of behouden helpt je ook niet vooruit.
 
Dan moet je als club niet stoer gaan doen en zeggen dat hij minimaal 50 miljoen moet kosten, net als dat je als club niet stoer moet doen door te zeggen dat je Ajax niet bij wil halen maar er overheen wil gaan, terwijl je kennelijk elke rooie rotcent moet omdraaien. Dan zet je de club behoorlijk voor lul. Blijf bij je standpunt of hou anders gewoon je mond zou ik dan zeggen.

We mogen ons niet laten leiden door die Amsterdammers, maar die krijgen het wel telkens voor elkaar met hun gebluf. Maar PSV mag maar 1x bluffen, en als dat niet lukt moeten ze maar snel toegeven, want onze spelers zouden het allemaal niet waard zijn, in tegenstelling tot die van de bluffende Amsterdammers. Dat weet inmiddels iedere club wel.
Ik ben het 100% eens met jou post, ik heb alleen JdJ het niet horen zeggen van die 50 miljoen, ik heb ook niet alles meegekregen. Ik vraag me af of het niet de media is die dat de wereld in heeft geholpen of JdJ. Oprechte vraag.
 
Slimmer inkopen en vooral ook slimmer verkopen daar moet PSV dan eens mee beginnen. Niet met de prijs gaan zakken op het laatste moment als een speler verkocht moet worden. PSV schept steeds precedenten en manoeuvreert zich keer op keer in een slechte onderhandelingspositie.
Goede spelers verkopen en bagger terugkopen en/of behouden helpt je ook niet vooruit.
Ik denk oprecht dat wij betere scouts nodig hebben.
 

Dan ook blijven tot het eind van het seizoen met dat verbeterd contract. Niet in de winter er tussenuit peren
 
Wie weet... Ach, 't Is mooi om een joch uit Strijp er nog een tijdje bij te hebben.

Ik kom zelf uit Woensel. Dus ik heb liever 42 miljoen dan een joch uit Strijp.

Ik lig in een spagaat. M'n moeder kwam uit Woensel (de vriesstraat) , m'n vader uit Strijp. Straatnaam even kwijt, Prümelalaan oid).
 

Opgeluchte Cody Gakpo OPENHARTIG over hectische transferperiode​



Er zijn er meer blij. :D
Duidelijk interview. Kan me de dilemma's wel voorstellen, lijkt er goed over hebben nagedacht.
En die lul van een Ten Hag heeft z'n hoofd gek gemaakt en indirect ervoor gezorgd dat ie niet presteerde in de CL;P.
 
Dit valt in twee letters uit te leggen: CL

Voor alle grote clubs is dat de enige graadmeter - misschien moet ik wel zeggen: obsessie.
Vooralsnog is Gakpo een speler die niet thuis gaf tegen Rangers. Waarom zou hij dat wel doen tegen PSG, Bayern, Real etc?
Dus verschuift de interesse naar subtop/middenmoot PL. En dat scheelt nu eenmaal vele miljoenen.
WK twee letters die de waarde van een speler explosief maakt. 3 goals en paar assist en Cody’s waarde verdubbeld
 
Duidelijk interview. Kan me de dilemma's wel voorstellen, lijkt er goed over hebben nagedacht.
En die lul van een Ten Hag heeft z'n hoofd gek gemaakt en indirect ervoor gezorgd dat ie niet presteerde in de CL;P.

Ja precies. Eerst doen alsof ze hem graag willen hebben en dan afhaken. Wel vraagprijs+ betalen aan zijn vorige club.

Met Gakpo sta je er beter op voor de eerste seizoenshelft. Mooie Europese campagne, goed WK en hij heeft de clubs voor het uitkiezen.
 
Een bureau dat je aanbiedt, zonder jouw eigen medeweten, bij dé grote binnenlandse concurrent waar je zelf niet heen zou gaan, en waar je club je nooit aan zou verkopen. En die moeten dan weer een dikke fee pakken op je meest recente contractverlenging. Hoe kan dit tot iets anders leiden dan dat Gakpo die bende per direct de deur wijst? Dit stinkt toch... Bevestigt de indruk die je van ze kreeg rondom die hele zaak met De Vrij.
 
Jammer dat hij blijft. 45 miljoen door de plee gespoelt en ook nog eens zijn contract opwaarderen met waarschijnlijk een lagere clausule. Dat allemaal omdat meneer bij PSV meer kans heeft op een WK. Hij luistert naar van Gaal in plaats van naar Ruud en gebruikt PSV gewoon voor dit. Hoop dat hij in november 3 weekjes corona krijgt. Kots van dit soort spelers en is ook een reden dat heel dat voetbal me niks meer boeit. En de fans hem straks weer toezingen omdat hij blijft. Heel PSV boeit hem niks en ja Der Muzikant had het goed gezien. Beentjes terugtrekken en er met de pet naar gooien tegen de Rangers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan