Oefenwedstrijden

Oneens. Als je in overtal of bij een gelijk aantal aanvalt en je loopt vast, dan heb je gefaald. Dat is CL niveau. Dat streven we na toch?
Vastlopen kan ook een kwestie van een gebrek aan kwaliteit zijn, niet per se te grote ego's. In overtal moet je inderdaad de vrije man zoeken, en dat is waar ik op doelde toen ik zei dat Madueke in voorgaande duels niet genoeg overspeelde. Maar soms is alleen gaan gewoon de goede keuze. Spelers die vrij spelen en hun acties durven maken zijn toch echt spelers die uit dingen uit het niets kunnen creëeren. Dan loop je jezelf inderdaad wel eens vast in plaats van een veilig balletje breed. Maar misschien hebben we het over andere momenten waarop spelers niet overspelen.
 
Vastlopen kan ook een kwestie van een gebrek aan kwaliteit zijn, niet per se te grote ego's. In overtal moet je inderdaad de vrije man zoeken, en dat is waar ik op doelde toen ik zei dat Madueke in voorgaande duels niet genoeg overspeelde. Maar soms is alleen gaan gewoon de goede keuze. Spelers die vrij spelen en hun acties durven maken zijn toch echt spelers die uit dingen uit het niets kunnen creëeren. Dan loop je jezelf inderdaad wel eens vast in plaats van een veilig balletje breed.
In voorgaande wedstrijden was het wat dat betreft ook vaak de verkeerde keuze maken. Te beslissend willen zijn in je acties is ook niet goed. Vandaag vind ik het wel meevallen bij Noni
 
Vastlopen kan ook een kwestie van een gebrek aan kwaliteit zijn, niet per se te grote ego's. In overtal moet je inderdaad de vrije man zoeken, en dat is waar ik op doelde toen ik zei dat Madueke in voorgaande duels niet genoeg overspeelde. Maar soms is alleen gaan gewoon de goede keuze. Spelers die vrij spelen en hun acties durven maken zijn toch echt spelers die uit dingen uit het niets kunnen creëeren. Dan loop je jezelf inderdaad wel eens vast in plaats van een veilig balletje breed. Maar misschien hebben we het over andere momenten waarop spelers niet overspelen.
Eens. Alleen gaan is de beste optie als het lukt. Als het te vaak mislukt ben je meer met jezelf bezig dan met je team.
 
Dit ja, 2 jaar lang het gezeik dat Schmidt geen respect had voor Noni of wie dan ook. Wilde ff het belachelijke daarvan voor het voetlicht halen. Leuk voor Johan dat ie weer minuten maakt, vorige wedstrijd was het minder en dan sta je er gewoon naast, das topsport.
Precies dit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan