Cody Gakpo (A)

Vind ik niet, ik ben wel een beetje klaar met het gunnen, zelfs voor spelers zoals Cody. Gewoon minimaal het transferrecord verbreken, Gakpo is zeker beter dan Lozano destijds was. Als we weer willen aanhaken bij Ajax moeten we gewoon het maximale uit iedere transfer halen.
Ja wil het graag met je eens zijn, een gun PSV spelers het beste. Alleen Lozano heeft destijds wel CL gespeeld en dat scheelt al. Ik vind Gakpo echt een topper.
Maar als we echt echt eerlijk moeten zijn heeft Gakpo die minuten niet gemaakt. En CL minuten tellen uiteindelijk wel voor het resultaat. Uiteindelijk heeft gakpo in de ED en in de conference league goed gepresteerd en vind ik persoonlijk 40 miljoen meer dan een normaal bedrag.
 
Ja wil het graag met je eens zijn, een gun PSV spelers het beste. Alleen Lozano heeft destijds wel CL gespeeld en dat scheelt al. Ik vind Gakpo echt een topper.
Maar als we echt echt eerlijk moeten zijn heeft Gakpo die minuten niet gemaakt. En CL minuten tellen uiteindelijk wel voor het resultaat. Uiteindelijk heeft gakpo in de ED en in de conference league goed gepresteerd en vind ik persoonlijk 40 miljoen meer dan een normaal bedrag.

Tja aan de andere kant, hoeveel snelle, sterke buitenspelers van 1.87m met een goed schot, voorzet en passeerbeweging zijn er? Zie Gakpo nog steeds als een ruwe diamant die met de juiste training/coaching alleen nog maar beter kan worden. De basis is zo sterk, blessuregevoeligheid een klein punt van aandacht (maar met medische staf van Schmidt is dit lastig te zeggen)

Je hoeft ook niet bang te zijn om te overvragen voor deze unieke speler, take it or leave it.
 
Met transfersom Gakpo Sinistera en Senesi kopen? Zal Feyenoord wel nooit akkoord mee gaan. Maar ik denk dat je voor 40 - 45 miljoen meer kunt terughalen dan wat Gakpo achterlaat.
 
Nou, daar zou ik toch maar niet zo stellig in zijn als ik jou was, om teleurstellingen te voorkomen. Ik bedoel, wie had er ooit verwacht dat ze Haller nog met winst zouden verkopen, nadat ze hem voor veel te veel geld hadden aangetrokken? Maar het is ze ongelooflijk maar waar toch gelukt en Dortmund heeft die kat in de zak gekocht.

Ik had best verwacht dat er een kleine mogelijkheid was dat een club 60 miljoen zou bieden maar 80 absoluut niet. Ik vind dit wel echt een ander niveau van bluffen dan Ajax tot dusver gedaan heeft. Dus daar durf ik wel een wedje op aan. En wat betreft Haller: dat had ik wel verwacht helaas. :p

Maar om heel eerlijk te zijn vind ik 30 miljoen (zijn aankoopprijs was 20) voor hem wel een ander niveau dan 80 voor Antony.
 
Met transfersom Gakpo Sinistera en Senesi kopen? Zal Feyenoord wel nooit akkoord mee gaan. Maar ik denk dat je voor 40 - 45 miljoen meer kunt terughalen dan wat Gakpo achterlaat.
Voor PSV zijn er betere opties op dit moment dan bij Feyenoord twee spelers weg te kopen die veel te duur zijn voor PSV begrippen.
 

Lyon van Bosz zou op Gakpo azen. Kan me niet voorstellen dat ze Gakpo kunnen betalen of dat Gakpo daar überhaupt zin in heeft. Vind Gakpo al iets te veel een gearriveerde naam om naar Lyon te vertrekken. Spelen geen CL, dus zou dan liever om in een sterkere competitie te spelen naar middenmoot PL gaan.
 
Waarom nu al praten over wat Cody Gakpo na volgend seizoen gaat doen?
Hij laat ons toch eerst nog de schaal zien op het Stadhuisplein?
 
Waarom nu al praten over wat Cody Gakpo na volgend seizoen gaat doen?
Hij laat ons toch eerst nog de schaal zien op het Stadhuisplein?

Omdat hij vandaag verteld dat hij niet kan beloven dat hij blijft en er teveel speelt wat intéressant is...
 
Omdat hij vandaag verteld dat hij niet kan beloven dat hij blijft en er teveel speelt wat intéressant is...
Zou slecht zijn voor hem en voor ons als hij niet blijft tot hij de schaal van 2023 in het PSV shirt aan ons heeft getoond.
Als echte Eindhovenaren uit de opleiding al vertrekken zodra ze een redelijk seizoen hebben gedraaid, waar zitten we als supporters dan nog naar te kijken?
Hopelijk gebruikt hij zijn verstand en blijft hij nog 1 seizoen. Forza PSV.
 
Als echte Eindhovenaren uit de opleiding al vertrekken zodra ze een redelijk seizoen hebben gedraaid, waar zitten we als supporters dan nog naar te kijken?
Hopelijk gebruikt hij zijn verstand en blijft hij nog 1 seizoen. Forza PSV.

Naar de mooiste club van Nederland en hopelijk komt dat er dit jaar qua voetbal ook uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan