Algemene transfergeruchten

De inkomende transfers en huidige geruchten bieden ieder geval hoop voor een mooie nieuwe fase. Ruud klinkt als een nuchtere ambitieuze coach. Hopen dat Luuk snel wordt toegevoegd en Sangare/Gakpo/Guti blijven.
ja RVN nuchter en een duidelijke visie.Weg met het vreemdelingen legioen. Hoever ken ik niet als maar kan nooit slechter zijn dan Mwene
 
Benitez is een Argentijn, mag dat wel van jou?
Maxima ook;) Eigenlijk is het een zwakte bod dat je geen Nederlandse keeper kan vinden. Cillissen had ik dan liever gehad (Benitez nooit zien keepen) spreekt de taal en is onderdeel van het nederlands elftal.De buitenlanders moeten aantoonbaar beter zijn anders geentoegevoegde waarde en ja in de basis van PSV minimaal 6 Nederlanders.
 
Ik was echt wel onder de indruk van Hoever in die wedstrijden die hii voor Liverpool speelde. Bij Wolves heb ik hem niet meer gezien maar het bericht van de trainer van Wolves dat hij er niet vol voor ging baart mij wat zorgen. Aan de andere kant was RvN gisteren heel duidelijk dat hij absoluut een winnaarsmentaliteit verlangt van zijn spelers en hij zal toch ook wel gesproken hebben met Hoever.
Hij heeft absoluut veel talent en is nog hartstikke jong dus ik hoop dat het eruit gaat komen in de eredivisie.
Klink een beetje alsof het voor die jongen erop of eronder wordt dit seizoen.
Laten we maar hopen dat hij positief met die druk omgaat en het beste eruit haalt.
 
Luuk is trending op Twitter. En als ik de berichten mag geloven is ie zowat al binnen..
Heerlijk die spanning
 
Luuk is trending op Twitter. En als ik de berichten mag geloven is ie zowat al binnen..
Heerlijk die spanning
Zou echt top zijn! Kunnen we goed gebruiken na de spitsproblemen die we gehad hebben. Was in zijn vorige periode al belangrijk voor ons; en heeft weer mooie ervaringen opgedaan. Heb er vertrouwen in!
 
Terug
Bovenaan Onderaan