Aanvallers





(Kunnen we straks ook weer lenen van City Group)
Man die blijven kopen
 
Ik zat eens te kijken waar die Tzolis van PAOK naartoe is maar die is vorig jaar voor 11 miljoen aan Norwich verkocht.. Leek mij destijds toch een goede potentiële aankoop.
 
Het zijn meestal spelers waar op dat moment veel interesse in is. Geld spreiden heet dat. De bank geeft volgens mij toch geen/weinig rente. Geld zat daar bij dat City Group. Speler verzekerd van x bedrag aan salaris voor x jaar.

Hoe verhoudt dat zich tot deze maatregel van de FIFA? Weer de zoveelste wassen neus waar clubs omheen kunnen werken?
 
De fifa is zelf ook een grote corrupte bende joh.. Die regel is er alleen maar gekomen om de kleinere clubs in toom te houden. Ondertussen gaan de giganten vrolijk door waar ze mee bezig waren
Mijn wereldbeeld stort nu wel volledig in. Gisteren ook al voor het eerst te horen gekregen dat Sinterklaas niet bestaat :sad:
 
Ik kijk nu naar Nederland-Wales en die Brennan Johnson valt erg positief op in de voorhoede. Speler van Nottingham Forrest. Vinden jullie hem iets voor PSV? En wat zou hij moeten kosten?
 
Ik kijk nu naar Nederland-Wales en die Brennan Johnson valt erg positief op in de voorhoede. Speler van Nottingham Forrest. Vinden jullie hem iets voor PSV? En wat zou hij moeten kosten?
Nottingham Forest is toch net gepromoveerd naar de PL? In dat geval zal die wel gewoon daar willen blijven.
 
Heb een app ontwikkeld met een algoritme die toeziet op buitenkansjes a la Malen. Hij zoekt naar bij Ajax opgeleide talenten die vertrokken zij bij een grote Europese club om zich verder door te ontwikkelen en klaargestoomd zijn voor de absolute wereldtop: PSV.

Mijn app geeft de volgende optie door:


Graag gedaan scouts van PSV.
 
Met mijn stadsgenoot Drommel zat ik er flink naast, maar met deze stadsgenoot zeker niet. Gast is ook genomineerd voor golden boy award van dit jaar, snotneus die je voor paar miljoen kan wegkapen en hij levert je dikke winst later op. Grote clubs trekken ook aan hem maar hij zegt zelf dat die elk week wilt spelen dus liever een tussenstap maakt, PSV..

 
Met mijn stadsgenoot Drommel zat ik er flink naast, maar met deze stadsgenoot zeker niet. Gast is ook genomineerd voor golden boy award van dit jaar, snotneus die je voor paar miljoen kan wegkapen en hij levert je dikke winst later op. Grote clubs trekken ook aan hem maar hij zegt zelf dat die elk week wilt spelen dus liever een tussenstap maakt, PSV..

Zie mijn vorige post, laat hem eerst een tussenstap doen bij Real Madrid of Bayern voordat hij klaar is voor PSV
 
Met mijn stadsgenoot Drommel zat ik er flink naast, maar met deze stadsgenoot zeker niet. Gast is ook genomineerd voor golden boy award van dit jaar, snotneus die je voor paar miljoen kan wegkapen en hij levert je dikke winst later op. Grote clubs trekken ook aan hem maar hij zegt zelf dat die elk week wilt spelen dus liever een tussenstap maakt, PSV..

Dit seizoen 1800 minuten gespeeld, 1 goal en 3 assists, maar moet zeggen dat dat filmpje er prima uitziet.
 
Dit seizoen 1800 minuten gespeeld, 1 goal en 3 assists, maar moet zeggen dat dat filmpje er prima uitziet.

De stats zijn niet denderend, maar als je hem ziet voetballen en acties maken zie je gewoon dat er veeeeeeeeeeeel meer in de snotneus zit, alleen ja moet je hem snel kapen en cashen later
 
Met mijn stadsgenoot Drommel zat ik er flink naast, maar met deze stadsgenoot zeker niet. Gast is ook genomineerd voor golden boy award van dit jaar, snotneus die je voor paar miljoen kan wegkapen en hij levert je dikke winst later op. Grote clubs trekken ook aan hem maar hij zegt zelf dat die elk week wilt spelen dus liever een tussenstap maakt, PSV..

Typische fm wonderkid, maar presteert niet in de de competitie daar. Robert muric ex 020 doet het daar bijvoorbeeld beter. https://www.transfermarkt.nl/robert-muric/profil/spieler/226085
Maar zijn allebei nu te licht voor het niveau dat psv moet nastreven.
 
Bas Dost, goal per 90 minuten in België, is transfervrij. Niet de mooiste voetballer, maar wel beetje type Luuk, gratis op te halen (ipv 6 miljoen) en maakt toch verraderlijk veel goals. Wel minder een leiderstype, geen eerdere ervaring bij PSV en misschien een minder harde werker. Maar, als we dan een andere beweeglijker spits halen, is Dost misschien een prima pinch hitter / stand in.
 
Bas Dost, goal per 90 minuten in België, is transfervrij. Niet de mooiste voetballer, maar wel beetje type Luuk, gratis op te halen (ipv 6 miljoen) en maakt toch verraderlijk veel goals. Wel minder een leiderstype, geen eerdere ervaring bij PSV en misschien een minder harde werker. Maar, als we dan een andere beweeglijker spits halen, is Dost misschien een prima pinch hitter / stand in.
En een zeurpiet.
 
De stats zijn niet denderend, maar als je hem ziet voetballen en acties maken zie je gewoon dat er veeeeeeeeeeeel meer in de snotneus zit, alleen ja moet je hem snel kapen en cashen later
Ik vind dat je bij jonge spelers niet naar de stats moet kijken (dat is ook geen scouten vind ik). Als een jong gastje de competitie al helemaal aan gort schiet is hij niet haalbaar meer. Kijken naar zijn kwaliteiten en inschatten hoe veel rek er nog in zit. Zo kom je op goedkope talentjes die later nog veel beter worden
 
Terug
Bovenaan Onderaan