Algemene transfergeruchten

Waarom ga jij er vanuit dat de hoge seizoenen de standaard is. Voor het zelfde geld zijn de seizoenen met 8, 12 en 12 goals dat en zijn de hoge scores een uitzondering.
Ik denk dat die slechte seizoenen hem mentaal sterker hebben gemaakt. Was bijzonder knap hoe hij terugkwam van die droogte wat mij betreft.
 
Ook bij fla-flu


Heerlijke speler, handen binder, watervlug en een goed schot. Heeft lichtelijk oogkleppen op, maar een interessante speler.


Doelgerichte speler, met een goede dribbel, erg interessant.


Schijnt een groot talent te zijn. Viel in maar liet weinig zien. De brazilaan in het hostel zegt dat dit het volgende toptalent is.


Jongere dani alves, snel en stalen longen. Goede voorzet en kan aardig verdedigen. Halen deze gozer!
 
Het is mij iets te rustig aan het transferfront. Dat zijn we inmiddels gewend na afgelopen jaren maar we moeten eindelijk eens op volle sterkte zijn bij start van seizoen met oog op CL.

Minimaal aantrekken 3 basisspelers voor start seizoen om onze zwakste plekken op te lossen: keeper, rechtsback en een spits. Hierbij ga ik ervan uit dat Gakpo en Sangare blijven

Voor andere kwali en kwantitatieve transfers mogen ze wat meer de tijd nemen wat mij betreft.
 
Het is mij iets te rustig aan het transferfront. Dat zijn we inmiddels gewend na afgelopen jaren maar we moeten eindelijk eens op volle sterkte zijn bij start van seizoen met oog op CL.

Minimaal aantrekken 3 basisspelers voor start seizoen om onze zwakste plekken op te lossen: keeper, rechtsback en een spits. Hierbij ga ik ervan uit dat Gakpo en Sangare blijven

Voor andere kwali en kwantitatieve transfers mogen ze wat meer de tijd nemen wat mij betreft.
Rechtsback? Bedoel je niet linksback? Want achter geweldenaar Mauro hebben we op rechts Mwene nog voor die positie, die daar veel meer indruk maakte voor zijn blessure dan Max op links. Voor de rest ben ik het geheel met je eens.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Het is mij iets te rustig aan het transferfront. Dat zijn we inmiddels gewend na afgelopen jaren maar we moeten eindelijk eens op volle sterkte zijn bij start van seizoen met oog op CL.

Minimaal aantrekken 3 basisspelers voor start seizoen om onze zwakste plekken op te lossen: keeper, rechtsback en een spits. Hierbij ga ik ervan uit dat Gakpo en Sangare blijven

Voor andere kwali en kwantitatieve transfers mogen ze wat meer de tijd nemen wat mij betreft.
Graag ook nog een aanvallende middenvelder.
 
Rechtsback? Bedoel je niet linksback? Want achter geweldenaar Mauro hebben we op rechts Mwene nog voor die positie, die daar veel meer indruk maakte voor zijn blessure dan Max op links. Voor de rest ben ik het geheel met je eens.
Nja, Mauro gewoon vast op LB en daar moet een concurrent komen (Ga er vanuit dat Max weggaat). RB Mwene (Daar moet inderdaad nog wel iemand bij). Dus eigenlijk een RB en een LB die kunnen concurreren met Mwene en Mauro. Tenzij Oppegard en Sambo niet geblesseerd zijn en inderdaad een toegevoegde waarde zijn.
 
Het is mij iets te rustig aan het transferfront. Dat zijn we inmiddels gewend na afgelopen jaren maar we moeten eindelijk eens op volle sterkte zijn bij start van seizoen met oog op CL.

Minimaal aantrekken 3 basisspelers voor start seizoen om onze zwakste plekken op te lossen: keeper, rechtsback en een spits. Hierbij ga ik ervan uit dat Gakpo en Sangare blijven

Voor andere kwali en kwantitatieve transfers mogen ze wat meer de tijd nemen wat mij betreft.
Nou inderdaad de.meeste competities zijn al een week klaar en nóg hebben we geen nieuwe spelers binnen...
 
Het is mij iets te rustig aan het transferfront. Dat zijn we inmiddels gewend na afgelopen jaren maar we moeten eindelijk eens op volle sterkte zijn bij start van seizoen met oog op CL.

Minimaal aantrekken 3 basisspelers voor start seizoen om onze zwakste plekken op te lossen: keeper, rechtsback en een spits. Hierbij ga ik ervan uit dat Gakpo en Sangare blijven

Voor andere kwali en kwantitatieve transfers mogen ze wat meer de tijd nemen wat mij betreft.
Normaal gesproken had er nog een WK tussen gezeten. Dan was alles pas daarna op gang gekomen. Nu lijkt het een 'zwart gat' omdat er geen WK is. Vorige zomer hadden we voordat de CL begon de selectie helemaal op orde. Nu is er nog geen belangrijke speler weg. Dat er een spits en keeper moet komen is wel duidelijk. Ze zijn er ook echt wel mee bezig, maar het is toch ook prima dat dat pas over 4 weken bekend is?
 
Normaal gesproken had er nog een WK tussen gezeten. Dan was alles pas daarna op gang gekomen. Nu lijkt het een 'zwart gat' omdat er geen WK is. Vorige zomer hadden we voordat de CL begon de selectie helemaal op orde. Nu is er nog geen belangrijke speler weg. Dat er een spits en keeper moet komen is wel duidelijk. Ze zijn er ook echt wel mee bezig, maar het is toch ook prima dat dat pas over 4 weken bekend is?
T is gewoon een gevalletje Van Dik Hout... zo stilll ihin meihei..
 
Terug
Bovenaan Onderaan