Aad "ik jinkx alle talenten" de Mos... Pfoe, zou wel een gokje zijn.
 
Als die Cleiton ook al bij de selectie van Brazilië zit, weliswaar als 3e of 4e keeper, dan is hij beslist een enorme aanwinst voor PSV...de nieuwe Gomes misschien..?? Ik zeg direct doen !!
 


Hij houdt iig iets tegen in de linkerhoek :sneaky:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Als die Cleiton ook al bij de selectie van Brazilië zit, weliswaar als 3e of 4e keeper, dan is hij beslist een enorme aanwinst voor PSV...de nieuwe Gomes misschien..?? Ik zeg direct doen !!
Cassio Ramos zat ook bij de Braziliaanse selectie. Hell, Drommel zat in Oranje.
 
Als die Cleiton ook al bij de selectie van Brazilië zit, weliswaar als 3e of 4e keeper, dan is hij beslist een enorme aanwinst voor PSV...de nieuwe Gomes misschien..?? Ik zeg direct doen !!
Volgens de berichtgeving is hij de stand-in van Allison Becker. Beelden zien er prima uit. Valt me wel tegen dat ze zo weinig aanvallende acties van hem laten zien in het filmpje :sneaky:
 
Dus als de keuze Cillesen/Flekken/Drommel houden was? Verder ben ik het wel met jullie eens mits er echt een betere optie is.
 
Beter nog verhuur je hem aan een eredivisionist, maar dan wel met garantie op speeltijd. Anders kan hij net zo goed rijpen bij JPSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan