Feyenoord-PSV | Zondag 8 mei | Eindstand: 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
dat mag. Maar dan sluit je je ogen voor het gepruts wat we hebben laten zien. Willem II, AZ, Ajax uit, nutteloze gelijkspelletjes waar je door onzinnig geblunder een winst verklooit. Liever dan de staf daar mee aan de slag gaat. Als ik PSV kijk wil ik een stabiele ploeg zien en niet een team wat staat te bibberen als de tegenstander even aanzet.
Ja man en dat telt voor Ajax zeker niet? Die heeft alleen maar onterecht punten laten liggen.
 
Ik heb het helaas niet kunnen zien (Nja, zag het van minuut 35 -65), maar GVD! Ik ga zo de samenvatting kijken en meeschelden.
 
The power of jinx 🫣😬

Ik heb niet gekeken hoor maar ben nu wel erg benieuwd naar de Penalty.

Mocht t inderdaad onterecht zijn dan is dat een manier die niet leuk is. Geeft een smetje op een kampioenschap en zul je nog jaren moeten aanhoren.

Vreselijk irritant dat gezever over Knjb. Alsof Ajax de knvb omkoopt en alsof dat dan ook geheim gehouden kan worden. Dat downgraden voelt voor mij toch als een manier om de prestaties te bagatelliseren. Oftewel Ajax niet kampioen door de kwaliteit maar door de voetbalbond.

Al is de kwaliteit bij Ajax sinds de winterstop ver te zoeken.

Ik geloof dus niet in een omgekochte knvb al moet ik toegeven dat Ajax dit jaar wel een paar keer geluk heeft gehad of jullie wat vaker pech.

Conclusie: mocht de penalty onterecht zijn dan had ik liever niet dat die gegeven is al is het maar om de stempel knjb kwijt te raken.
Nou, downgraden hoeven we niet te doen, dat hebben zowel PSV als Ajax zelf al gedaan dit seizoen. Geen van beide speelden een overtuigend seizoen. Arbitrale dwalingen zoals deze en ook in de thuiswedstrijd tegen Ajax kostten PSV wel degelijk serieuze punten, dus er is geen sprake van bagatelliseren.
 
The power of jinx 🫣😬

Ik heb niet gekeken hoor maar ben nu wel erg benieuwd naar de Penalty.

Mocht t inderdaad onterecht zijn dan is dat een manier die niet leuk is. Geeft een smetje op een kampioenschap en zul je nog jaren moeten aanhoren.

Vreselijk irritant dat gezever over Knjb. Alsof Ajax de knvb omkoopt en alsof dat dan ook geheim gehouden kan worden. Dat downgraden voelt voor mij toch als een manier om de prestaties te bagatelliseren. Oftewel Ajax niet kampioen door de kwaliteit maar door de voetbalbond.

Al is de kwaliteit bij Ajax sinds de winterstop ver te zoeken.

Ik geloof dus niet in een omgekochte knvb al moet ik toegeven dat Ajax dit jaar wel een paar keer geluk heeft gehad of jullie wat vaker pech.

Conclusie: mocht de penalty onterecht zijn dan had ik liever niet dat die gegeven is al is het maar om de stempel knjb kwijt te raken.
Zullen we even jouw bankrekening onderzoeken..? :unsure:;)
 
Of we hebben een capabele td of een capabele coach bedoel je? Vandaag ook weer dat laconiek uitverdedigen. Dom balverlies. Tegenstander op die manier in de wedstrijd helpen. Stront ziek word ik van Schmidt. Elke keer weer..
Want daar wordt door Schmidt uitgebreid op getraind? Sorry, je mag hem best afrekenen op tactiek en wisselbeleid, maar wat jij nu benoemt, is niks minder dan de schuld van de spelers.
 
Dat interesseert Feyenoord toch geen reet dat PSV genaaid is.
Nee, ze zitten daar te proosten op de toekomstig kampioen (en niet de ecl-kampioen) Maar goed, ik ben niet zo sportief ingesteld eerlijk gezegd.
Ze hadden een punt nodig voor de 3e plaats, die hadden ze ook wel tegen twente of go ahead gehaald.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan