Feyenoord-PSV | Zondag 8 mei | Eindstand: 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Maar zonder Serdar en van Boekel was dat dus wel gelukt.
Momentopname zonder te kijken wat er echt aan de hand was, mentaliteit is niet goed en we kunnen nooit op resultaat spelen. Dat moet de trainer gewoon wel weten onderhand
 
De var heel Nederland ziet dat iemand het fout is behalve degene wie het zijn werk zou moeten zijn niet. De gast die er cursussen alles voor heeft gevolgd kan niet zien wat elke simpele ziel wel kan zien. Houd maar op
 
Een echt zuur moment (Ajax thuis) en dit moment. Hoewel we nog steeds afhankelijk waren geweest van Ajax en was dit een laatste strohalm. Dat ene moment bepaald natuurlijk nergens een competitieverloop, dat is echt 100 procent te wijten aan onze coach die z`n team dus keer op keer door een ondergrens laat zakken op beslissende momenten (en tegen degradant Willem II)
Ga toch weg man. Slechte wedstrijden verliezen horen in een seizoen. Niemand wint 34x. Maar op beslissende momenten genaaid worden dat is gewoon triest.
 
Je gaat nu toch wel heel erg denken dat ronaldinho van PSV al jaren gelijk heeft.
Ik had vandaag liever ongelijk gehad.
Maar een niet gegeven uitbal en een zwaar onterechte strafschop vandaag beslissen de competitie.
020 mag de arbitrage en VAR op zijn blote knieën danken voor het kampioenschap.
Dat scheelt PSV minimaal 5 punten en dan hadden we nu bovenaan gestaan.
Dit seizoen gaat de boeken in als het kampioenschap verkregen door arbitrale dwalingen en niet vanwege kwaliteit.
🤮🤬🤮🤬
 
Is het nou zo moeilijk om na dit soort beslissingen een panel van 10 (liefst buitenlandse) scheidsrechters naar de beelden te laten kijken en hun oordeel te geven?
 
Tel daar t moment dat Feyenoord geen pingel kreeg in de Arena maar bij op.
We zullen na afloop de wedstrijden eens gaan bespreken waar wij het hebben laten liggen. Ik tel 6 a 7 punten die we door ons slappe spel op de verkeerde momenten hebben laten liggen. Ik kijk liever daar naar. Deze pingel is zuur, maar dit soort excuses weerhouden mij er niet van de vinger op de zere plek te leggen. En dat is dat we deze situatie helemaal, maar dan ook helemaal aan onszelf hebben te danken. Na afloop van dit seizoen ga ik sowieso eens wat terugkijken en dan vooral de wedstrijden waar we het hebben laten liggen. Daar baal ik nog het meeste van.
 
Genaaid en die kakkerlakken feestvieren, mijn god... ik had redelijk wat respect voor die club....
 
Toen Feyenoord op de dinsdag Europees speelde en wij op de donderdag wonnen ze 0-4 en konden we Schmidt niet echt de schuld geven want statistieken zeggen dat donderdag spelen slechte resultaten brengt. Dus nee, ik ga niet praten over de scheids, maar eerder over onze Duitser die weer geen topper heeft kunnen winnen! Hoe kan het mogelijk zijn dat ze aanvallender speelden en fitter oogden aan het einde van de wedstrijd??! Iemand weer een ander excuus om Schmidt te verdedigen? Als we 3/4-0 stonden zou geen enkele scheids daar nog iets van kunnen maken.. Ik ben klaar met Schmidt, maar dat was vast duidelijk. Gewoon weer overklast door Slot. Wat een schande! Seizoen 2 onder Schmidt ook mislukt!
 
Ik haat het om meteen naar de scheids te wijzen als het niet lukt, maar deze uitkomst zo is natuurlijk wel erg moeilijk te verdedigen. En dan met met dat balletje van Blind in het achterhoofd...

Verder gewoon erg jammer dat we zover terug zakten.
Vergeet al het onnodige puntenverlies dit seizoen tegen de kleintjes. Deze twee 'momenten' kosten je de titel.
 
Ga toch weg man. Slechte wedstrijden verliezen horen in een seizoen. Niemand wint 34x. Maar op beslissende momenten genaaid worden dat is gewoon triest.
Ja is gewoon doorslaggevend maar ja Feyenoord blij dat ze Ajax helpen is pas echt verwonderlijk. Kunnen ze uit supporters ook weer meenemen zijn zo lief en aardig voor elkaar.
 
We zullen na afloop de wedstrijden eens gaan bespreken waar wij het hebben laten liggen. Ik tel 6 a 7 punten die we door ons slappe spel op de verkeerde momenten hebben laten liggen. Ik kijk liever daar naar. Deze pingel is zuur, maar dit soort excuses weerhouden mij er niet van de vinger op de zere plek te leggen. En dat is dat we deze situatie helemaal, maar dan ook helemaal aan onszelf hebben te danken. Na afloop van dit seizoen ga ik sowieso eens wat terugkijken en dan vooral de wedstrijden waar we het hebben laten liggen. Daar baal ik nog het meeste van.
Kan het ook en en zijn ipv of of.
 
Nee niet goed te praten maar ik vond de tweede helft gewoon niet goed van PSV. Zo’n mentaliteit is gewoon waardeloos.
Ja, dat weet je, dat is PSV. Daarom worden ze ook nooit kampioen meer, maar dan nog, dit waren zonder Serdar "goksyndicaat" Gossieboejoek en de VAR die een dutje aan het doen was gewoon 3 punten geweest, en dan had ik het nog maar moeten zien of Ajax het zou redden.
 
Wow het wordt nu wel heel spannend. Knappe overwinning. Gefeliciteerd.
The power of jinx 🫣😬

Ik heb niet gekeken hoor maar ben nu wel erg benieuwd naar de Penalty.

Mocht t inderdaad onterecht zijn dan is dat een manier die niet leuk is. Geeft een smetje op een kampioenschap en zul je nog jaren moeten aanhoren.

Vreselijk irritant dat gezever over Knjb. Alsof Ajax de knvb omkoopt en alsof dat dan ook geheim gehouden kan worden. Dat downgraden voelt voor mij toch als een manier om de prestaties te bagatelliseren. Oftewel Ajax niet kampioen door de kwaliteit maar door de voetbalbond.

Al is de kwaliteit bij Ajax sinds de winterstop ver te zoeken.

Ik geloof dus niet in een omgekochte knvb al moet ik toegeven dat Ajax dit jaar wel een paar keer geluk heeft gehad of jullie wat vaker pech.

Conclusie: mocht de penalty onterecht zijn dan had ik liever niet dat die gegeven is al is het maar om de stempel knjb kwijt te raken.
 
Ga toch weg man. Slechte wedstrijden verliezen horen in een seizoen. Niemand wint 34x. Maar op beslissende momenten genaaid worden dat is gewoon triest.
dat mag. Maar dan sluit je je ogen voor het gepruts wat we hebben laten zien. Willem II, AZ, Ajax uit, nutteloze gelijkspelletjes waar je door onzinnig geblunder een winst verklooit. Liever dan de staf daar mee aan de slag gaat. Als ik PSV kijk wil ik een stabiele ploeg zien en niet een team wat staat te bibberen als de tegenstander even aanzet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan