SC Cambuur - PSV | Zaterdag 23 april | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vanavond zou ik wel weer eens Romero aan de slag willen zien gaan. Draait nu toch alweer een week of 3 vol mee op de training en zit bij wedstrijdselectie ook de laatste weken. Misschien verrast Schmidt wel en start Romero in de basis? Aan de andere kant is het ook kunstgras dus ik denk dat alle blessure gevoelige spelers op de bank plaats nemen.
Romero is zo'n speler die je iedere seconde dat ie speelt denkt, die raakt zometeen geblesseerd..
 
Romero is zo'n speler die je iedere seconde dat ie speelt denkt, die raakt zometeen geblesseerd..

Dat is zo'n echte PSV speler die zich uit voorzorg laat wisselen. Een dag later hoor je dat alles in de knie aan gruzelementen ligt en je ziet hem over een half jaar weer terug.
 
Hmmm de manier waarop de tegengoal komt kan wel is gebeuren zo ongelukkig uit de kluts komt nog wel goed dit.
 
En straks 1-2 winnen en we zijn weer titelkandidaat nummer 1. Ik ga jullie niet vervelen hier. Respect dat jullie er zo voor blijven gaan. Fijne avond.
 
Iemand een stream voor mij? Al mijn kanalen zijn f*cked. PM.
 
wtf 1-0? Gaan we weer. Slappe eikels. Volgevreten door een dennenappel. Niet dat het uitmaakt maar wat een slappe eikels weer.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan