FC Twente - PSV | Zaterdag 2 april | Eindstand 3-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het enige dat ik kwijt wil over de wedstrijd van Ajax is.... wat een verschrikkelijke eikel en eng mannetje die Tadic, die schaal moeten ze op zijn kop stuk slaan!
Zijn kop op de schaal stuk slaan geeft een beter resultaat. :rolleyes:
 
3-3 geworden alsnog? Beschamend maar dan kunnen we eindelijk dat kampioenschap dat we toch niet verdienden vaarwel zeggen dit seizoen. Alle ballen op de kutprijzen.
 
Liever die vliegenvanger dan deze walgelijke vent die ik uit de grond van m'n hart haat. Heeft PSV ontiegelijk veel schade aangericht met z'n onkunde.

De mens Drommel kan ik niks over zeggen, hoe erg ik me ook stoor aan dat langzame incompetente taalgebruik, dus ga hier zeker geen scheldwoorden gebruiken. Maar de keeper Drommel moet heel snel z'n handschoenen verbranden en excuses maken voor het feit dat hij ooit is begonnen met keepen. Walgelijk. Heeft alles verpest.
Zo, deze komt van diep.
Lucht het op?
Ben het met je eens hoor.

Ik zie nog zijn pa aan het begin van het seizoen geïnterviewd worden. Het is wel sneu voor de familie Drommel. Hij zal het niet expres doen, maar hij kan er echt geen reet van.
 
Ik vraag me echt af of Gakpo wel buitenspel stond. Die lijnen waren verdomd slecht getrokken vanuit de verkeerde camera standpunt bij het afgekeurde doelpunt.
Dat was wel een cruciaal moment.
Vond ik ook dubieus. Uiteindelijk verlies je een punt door eigen zwakke toedoen. Maar tis wel frustrerend als je de concurrent in slechte doen wel goedkoop de volle buit ziet binnenhalen.
 
Liever die vliegenvanger dan deze walgelijke vent die ik uit de grond van m'n hart haat. Heeft PSV ontiegelijk veel schade aangericht met z'n onkunde.

De mens Drommel kan ik niks over zeggen, hoe erg ik me ook stoor aan dat langzame incompetente taalgebruik, dus ga hier zeker geen scheldwoorden gebruiken. Maar de keeper Drommel moet heel snel z'n handschoenen verbranden en excuses maken voor het feit dat hij ooit is begonnen met keepen. Walgelijk. Heeft alles verpest.
Zal ik een screenshot maken van ons whatsappgesprek met je ‘geen scheldwoorden’?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan