FC Twente - PSV | Zaterdag 2 april | Eindstand 3-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Op de bank welgeteld 1 middenvelder die nooit helemaal fit lijkt en 1 verdediger die terugkomt van een lange blessure, het lijkt niet helemaal in evenwicht zeg maar...
Ik miste Ledezma nog als middenvelder, maar die heeft dit seizoen nog geen wedstrijd in het eerste gespeeld maar die heeft nog maar 1 wedstrijd gespeeld in het eerste dit seizoen.
 
Op de bank welgeteld 1 middenvelder die nooit helemaal fit lijkt en 1 verdediger die terugkomt van een lange blessure, het lijkt niet helemaal in evenwicht zeg maar...
Middenveld maak ik me minder druk om. Staan namelijk twee prima middenvelders in de aanval en ook nog één rechtsback. Verdediging is echt triest. Er ontbreken volgens mij maar twee spelers, Obispo en Mwene, en dan kun je verdedigend al niet meer wisselen.

Ben vooral blij de Sangare en Teze kunnen starten. Op naar drie punten!
 
Heb er wel zin in.. Meestal betekend dat puntverlies. Dus misschien moet ik `m maar niet jinxen..
 
Heb er wel zin in.. Meestal betekend dat puntverlies. Dus misschien moet ik `m maar niet jinxen..
Ajax mazzelt weer dankzij de Var, dan zullen wij wel weer door de Var genaaid worden. Is het weer uitgemiddeld. :mad:
 
Matchwinnaar Noni Madueke zit op de bank.
Het is wachten op met moment dat hij invalt.
 
Ik kan sinds nu spreekbeurten houden over stad Twente, ik kijk het op de Kroatische tv en commentator moest ff 4 min lullen over stad Twente en de hele geschiedenis er van :cry:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan