FC Utrecht - PSV | Zondag 13 maart | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Voor ons lijken die gele kaarten misschien nutteloos maar dit is precies wat Benfica goed tegen ons deed. Frustreren spel vertragen dan pak je wel ''domme'' gele kaarten. Maar als je erdoor wint wat maakt het uit.
 
Nuance ontbreekt want hij fluit goed vandaag
Want? Is gewoon een trieste vent. Ik vind hem helemaal niet zo goed met zijn eigen regeltjes. Overtredingen moet je gewoon voor fluiten en niet bewust een vrije trap tegen Vinicius geven terwijl het 100% overtreding was. Dan ben je gewoon een enorm triest figuur die wil laten zien dat hij het mannetje is 🤮🤮🤮
 
Paar spelers wat rust gekregen en drie punten in een lastige uitwedstrijd, na een donderdag wedstrijd. Lekker!
 
Want? Is gewoon een trieste vent. Ik vind hem helemaal niet zo goed met zijn eigen regeltjes. Overtredingen moet je gewoon voor fluiten en niet bewust een vrije trap tegen Vinicius geven terwijl het 100% overtreding was. Dan ben je gewoon een enorm triest figuur die wil laten zien dat hij het mannetje is 🤮🤮🤮
Ik vond het vrij licht voor een vrije trap omdat Vini er wel heel opzichtig naar opzoek was
 
Gewoon gewonnen na een Europese week. De opstelling had anders gemoeten want dit was gewoon onnodig billen knijpen weer zoals zo vaak.
Mwah, echt billenknijpen vond ik het niet hoor. PSV leek het toch redelijk onder controle te hebben. Altijd wel een paar kansjes voor de tegenstander natuurlijk, maar het is niet alsof PSV met de rug tegen de muur stond. Ze hebben het slim uitgespeeld.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan