Go Ahead Eagles - PSV | Woensdag 2 maart | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
FM3Lz8-acAETgzB


Op weg naar de finale.

:PSV:
Obispo zou er toch weer bij zijn? Zie 'm niet.
 
En we spelen weer 4-2-2-2. Klinkt weer als voetballen in de trechter. Alles door het midden, maar ik laat me graag verrassen.
 
Hé gelukkig weer een andere opstelling en speelwijze. Lekker onvoorspelbaar. 😏
Ik denk dat de data aan het begin van het seizoen heeft gezegd: " Speel nooit met dezelfde 11, speel af en toe een ander systeem, posteer zo nu en dan speler op een onnatuurlijke plek en wissel vooral heel raar en zorg natuurlijk voor de nodige blessures, zodat je ook een goeie reden hebt om dit allemaal te kunnen doen"
 
Ik denk dat de data aan het begin van het seizoen heeft gezegd: " Speel nooit met dezelfde 11, speel af en toe een ander systeem, posteer zo nu en dan speler op een onnatuurlijke plek en wissel vooral heel raar en zorg natuurlijk voor de nodige blessures, zodat je ook een goeie reden hebt om dit allemaal te kunnen doen"
Klinkt meer als een dronken waarzegster op de Eindhovense kermis.
 
Kan natuurlijk dat iemand zo gek is geweest om zijn dochter De Data te noemen, waarna zij op 10 jarige het ouderlijk huis is ontvlucht en zij onderdak vond bij een rondreizende kermisfamilie.
 
  • Wow
Reactions: DrJ
Kan natuurlijk dat iemand zo gek is geweest om zijn dochter De Data te noemen, waarna zij op 10 jarige het ouderlijk huis is ontvlucht en zij onderdak vond bij een rondreizende kermisfamilie.
Zo vond ze een nieuwe databeheerder.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan