Vitesse - PSV | Zaterdag 12 februari | Eindstand: 0-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Jammer dat we niet nog wat efficiënter zijn, een 0-5 tussenstand had ook makkelijk gekund. Al met al ben ik blij met het vertoonde spel tot nu toe. Hopelijk houden ze dit vast de 2e helft. Madueke zal wellicht niet veel minuten meer maken in het vervolg van deze wedstrijd.
Indien Noni eruit gaat... Johan erin...
 
FLOt6IlWYAYHoeq


Wat een speler. :love:
 
Ik kan daar dus echt geen klote van en ik heb allerlei bal groottes geprobeerd maar de pionnen gaan maar niet om. Vorige keer was ik met een vriend en een vriend van hem en toen hadden ze geloof ik bijna drie keer zo veel punten als ik.
Gewoon blind die bal gooien.. we zijn trouwens niet aan her bowlen. Ik heb even een psv staking vandaag
 
  • Wow
Reactions: DrJ
Theo Jansen bij PSV gespeeld??????? WTF... dat was Ajakkes flutverslaggever.
Nee joh. Ging om Ajax tegen Twente morgen.
Indien Noni eruit gaat... Johan erin...
Die is er niet bij, toch?

PSV laat echt mooie aanvallen zien. Iedereen speelt minstens een voldoende. Jammer dat men weer niet efficiënt is. Zeker Götze had er al weer 2 moeten maken.

Zoals we dinsdag ook zagen, voegt Madueke weer veel schwung toe aan het elftal. Fit blijven jongen! Zahavi is ook in goede doen en combineert goed mee vandaag. Dan krijg je dit te zien.

Zuinig zijn op Madueke, dus Doan erin. Ik wil Veerman wel zien voor Guti.
 
Nee joh. Ging om Ajax tegen Twente morgen.

Die is er niet bij, toch?

PSV laat echt mooie aanvallen zien. Iedereen speelt minstens een voldoende. Jammer dat men weer niet efficiënt is. Zeker Götze had er al weer 2 moeten maken.

Zoals we dinsdag ook zagen, voegt Madueke weer veel schwung toe aan het elftal. Fit blijven jongen! Zahavi is ook in goede doen en combineert goed mee vandaag. Dan krijg je dit te zien.

Zuinig zijn op Madueke, dus Doan erin. Ik wil Veerman wel zien voor Guti.
Met Veerman ipv Guti zou ik Vertessen wel willen zien ipv Madueke. Beetje snelheid lanceren.
 
Nee joh. Ging om Ajax tegen Twente morgen.

Die is er niet bij, toch?

PSV laat echt mooie aanvallen zien. Iedereen speelt minstens een voldoende. Jammer dat men weer niet efficiënt is. Zeker Götze had er al weer 2 moeten maken.

Zoals we dinsdag ook zagen, voegt Madueke weer veel schwung toe aan het elftal. Fit blijven jongen! Zahavi is ook in goede doen en combineert goed mee vandaag. Dan krijg je dit te zien.

Zuinig zijn op Madueke, dus Doan erin. Ik wil Veerman wel zien voor Guti.
Vertessen voor Madueke en Doan voor Götze lijkt me mooier. Veerman voor Guti inderdaad.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan