Ik was voornemens niet te reageren op dit forum. Wil ook eventjes wegblijven van de psv topics na gisteren maar dit is toch echt een reactie op een reactie in een Ajax topic. Niets achterzoeken ozy.
Dan nog had je elk ander moment van de dag kunnen kiezen. Er zit zo'n 20 uur tussen je reactie en de post waar je op reageert. Je had eerder of zelfs de volgende dag kunnen reageren, en niemand die er wat van zou zeggen. Nou boeit het mij zelf vrij weinig, maar ik begrijp Ozymandias heel goed dat hij er wat van zegt, want het is heel opvallend. En dan kom jij met je dooddoeners als 'het is een ajax topic', 'niks achterzoeken', of 'ik kijk alleen af en toe op dit forum'. :rolleyes:
 
Jongens jongens, hij reageert op een post, rept geen woord over de blamage van ons PSV gisteravond en nog krijgt Tegengas kritiek, wel heel makkelijk om hier over te zeuren zeg.
Je eigen frustraties botvieren op een ander. Ik begrijp anders niet waarom men nota bene in het Ajax topic het ongepast vindt als een Ajacied reageert … Dat de uren nog worden bijgehouden wanneer hij reageerde, pfff…
 
Je eigen frustraties botvieren op een ander. Ik begrijp anders niet waarom men nota bene in het Ajax topic het ongepast vindt als een Ajacied reageert … Dat de uren nog worden bijgehouden wanneer hij reageerde, pfff…
kleinburgerlijk geneuzel van de bovenste plank, hoewel, met dit kinderlijk gedrag is het maar de vraag of ze al groot genoeg zijn om bij de bovenste plank te komen.
 
Je eigen frustraties botvieren op een ander. Ik begrijp anders niet waarom men nota bene in het Ajax topic het ongepast vindt als een Ajacied reageert … Dat de uren nog worden bijgehouden wanneer hij reageerde, pfff…
Ik botvier helemaal geen frustraties. Sterker nog, ik heb eerder gezegd dat het me niet veel kan schelen. En met de reactie van Tegengas was niks mis mee. Alleen komt hij op mij over alsof het hij blind is (of speelt) voor de mogelijke reacties die zijn 'gedrag' kan opwekken. Het is logisch dat iemand alleen maar negatieve associaties met zich meebrengt als hij zich vaak laat zien wanneer er negatieve gevoelens overheersen. Basic psychologie, niks meer.
 
Laatst bewerkt:
Jongens jongens, hij reageert op een post, rept geen woord over de blamage van ons PSV gisteravond en nog krijgt Tegengas kritiek, wel heel makkelijk om hier over te zeuren zeg.
Je hebt ramptoeristen die er eerlijk voor uitkomen. Je hebt ramptoeristen die zich een beetje schamen maar toch alles willen zien. Je hebt ramptoeristen die dienstverleners in de weg lopen en die alles filmen en op de socials plempen. En je hebt dus Tegengas. Hij is er altijd op het verkeerde moment, maar zich nooit van enig kwaad bewust. Mooi.
 
Je hebt ramptoeristen die er eerlijk voor uitkomen. Je hebt ramptoeristen die zich een beetje schamen maar toch alles willen zien. Je hebt ramptoeristen die dienstverleners in de weg lopen en die alles filmen en op de socials plempen. En je hebt dus Tegengas. Hij is er altijd op het verkeerde moment, maar zich nooit van enig kwaad bewust. Mooi.
Wat een ramptoerist zeg, hij reageert op een post die 0.0 met de wedstrijd van gister te maken heeft in een topic wat volledig los staat van de wedstrijd of de prestaties van PSV in het algemeen.
 
Je eigen frustraties botvieren op een ander. Ik begrijp anders niet waarom men nota bene in het Ajax topic het ongepast vindt als een Ajacied reageert … Dat de uren nog worden bijgehouden wanneer hij reageerde, pfff…
+ we hebben ook nog eens een negeer knop op dit forum. Als je tegengas zijn bijdrages zo frusterend vind. Kunnen mensen hem gewoon op negeren zetten.

Lijkt me het probleem opgelost voor die mensen.

Mij lijkt het allemaal ook geen probleem zolang het geen provoceren word.
 
Wat een ramptoerist zeg, hij reageert op een post die 0.0 met de wedstrijd van gister te maken heeft in een topic wat volledig los staat van de wedstrijd of de prestaties van PSV in het algemeen.
Klopt. Ik trek me er ook niet zoveel van aan. Maar toch snap ik het sentiment waarom men zijn bijdragen met grote regelmaat als ‘stoken’ ervaart.
 
Ik botvier helemaal geen frustraties. Sterker nog, ik heb eerder gezegd dat het me niet veel kan schelen. En met de reactie van Tegengas was niks mis mee. Alleen komt hij op mij over alsof het hij blind is (of speelt) voor de mogelijke reacties die zijn 'gedrag' kan opwekken. Het is logisch dat iemand alleen maar negatieve associaties met zich meebrengt als hij zich vaak laat zien wanneer er negatieve gevoelens overheersen. Basic psychologie, niks meer.
Ik ben het niet met je eens dat hij alleen maar komt wanneer het ons slecht uit komt. Ik heb vaker andere bijdrage van hem gezien en ook heeft ie zijn excuses aangeboden als zijn bijdrage tot negatieve gevoelens leidde bij de lange tenen. Bovendien is hij een Ajacied en mag hij dat hier uitdragen en zeker in het Ajax topic.
 
Je hebt ramptoeristen die er eerlijk voor uitkomen. Je hebt ramptoeristen die zich een beetje schamen maar toch alles willen zien. Je hebt ramptoeristen die dienstverleners in de weg lopen en die alles filmen en op de socials plempen. En je hebt dus Tegengas. Hij is er altijd op het verkeerde moment, maar zich nooit van enig kwaad bewust. Mooi.
Jezus ga even ergens in een hoekje zitten huilen.
Ga vooral mij aankijken van t verlies van je club.

Ik log dagelijks in op dit forum en moet dus voortaan 24 uur wegblijven van dit forum na verlies van PSV. Wauw echt ongekend wat een zielige reacties. Snap dat jullie gefrustreerd zijn en daarom zeg ik niks over de wedstrijd of Psv en alsnog krijg ik van die zure reacties.

Kan een moderator de regels aanpassen dat fans van andere clubs 24 uur na een verloren wedstrijd niet mogen reageren?
 
Terug
Bovenaan Onderaan