FC Groningen - PSV | Zondag 16 januari | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Lea is wel creatief, heeft Doan op zeker 5 manieren weten uit te spreken.
Hij is te slap en niet scherp net als Doan zelf vandaag.
Allemaal te vrijblijvend vandaag bij Doan, alsof die een trainingspartijtje aan het spelen is. De samenwerking met Teze verloopt ook voor geen meter mede doordat Teze nou niet bepaald de meest slimme keuzes maakt (understatement)…
 
Hij is te slap en niet scherp net als Doan zelf vandaag.
Allemaal te vrijblijvend vandaag bij Doan, alsof die een trainingspartijtje aan het spelen is. De samenwerking met Teze verloopt ook voor geen meter mede doordat Teze nou niet bepaald de meest slimme keuzes maakt (understatement)…
Dat vond ik voor het grootste deel van het elftal na de 0-1. En Teze, spijker, kop.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik heb net Ajax gekeken. Als ik dat vergelijk met PSV mis ik vooral de urgentie in het spel. Bij PSV spelen net zulke goede voetballers, maar ze spelen futloos. Ik vind vooral Van Ginkel, Doan en Götze (ondanks z’n goal) tegenvallen.

Maxi is wel een veel betere voetballer dan Vinicius.

Doe dan toch maar Vertessen en Veerman voor Doan en Van Ginkel.
 
Ik heb net Ajax gekeken. Als ik dat vergelijk met PSV mis ik vooral de urgentie in het spel. Bij PSV spelen net zulke goede voetballers, maar ze spelen futloos. Ik vind vooral Van Ginkel, Doan en Götze (ondanks z’n goal) tegenvallen.

Maxi is wel een veel betere voetballer dan Vinicius.

Doe dan toch maar Vertessen en Veerman voor Doan en Van Ginkel.
Zal ook wel gebeuren maar pas na minuut 85.
 
Ik heb net Ajax gekeken. Als ik dat vergelijk met PSV mis ik vooral de urgentie in het spel. Bij PSV spelen net zulke goede voetballers, maar ze spelen futloos. Ik vind vooral Van Ginkel, Doan en Götze (ondanks z’n goal) tegenvallen.

Maxi is wel een veel betere voetballer dan Vinicius.

Doe dan toch maar Vertessen en Veerman voor Doan en Van Ginkel.
Verschil in tactiek. PSV speelt vooral vanuit de controle. Ajax speelt kamikazevoetbal..
 
Nou. Doe dat dan maar. Wat meer energie aub.

Volgens mij is dat kamikaze voetbal wel verleden tijd bij Ajax. Het is niet meer zo naïef onder Ten Hag.
Daarom staan ze tweede.. Zelfs als wij potjes verprutsen..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan