PSV - Vitesse | Zaterdag 20 november | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Helaas zonder publiek.
De overheid zorgt door falend beleid voor overvolle ziekenhuizen door jarenlange bezuinigingen in de zorg.
De aanpak van corona is allerbelabberst, onder andere door ongevaccineerden nog steeds onterecht te beschermen, op degene na vanwege gezondheidsrisico (Dit is natuurlijk terecht).
En wie worden weer de dupe:
Voetbalsupporters.
Bah bah bah.
In welk land in Europa zijn er nog meer lege stadions?
Nergens behalve hier in NL.
Een teken van falend overheidsbeleid.
 
Helaas zonder publiek.
De overheid zorgt door falend beleid voor overvolle ziekenhuizen door jarenlange bezuinigingen in de zorg.
De aanpak van corona is allerbelabberst, onder andere door ongevaccineerden nog steeds onterecht te beschermen, op degene na vanwege gezondheidsrisico (Dit is natuurlijk terecht).
En wie worden weer de dupe:
Voetbalsupporters.
Bah bah bah.
In welk land in Europa zijn er nog meer lege stadions?
Nergens behalve hier in NL.
Een teken van falend overheidsbeleid.
Gewoon in meerderheid gekozen volksvertegenwoordigers. Het volk krijgt een regering die het verdient.
Lekker door voetballen zonder publiek KNVB slappe hap.
 
En dan schakel je dit weekend in op Ziggo Sport waar de ene na de andere wedstrijd in een bomvol stadion plaatsvindt. En wij, wij hebben een regering die buiten het advies van het OMT en RIVM alles dichtgooit. Het is maar voetbal, maar ik ben er toch aardig zuur van dat deze 3 belangrijke wedstrijden zonder publiek gespeeld gaan worden.
 
En dan schakel je dit weekend in op Ziggo Sport waar de ene na de andere wedstrijd in een bomvol stadion plaatsvindt. En wij, wij hebben een regering die buiten het advies van het OMT en RIVM alles dichtgooit. Het is maar voetbal, maar ik ben er toch aardig zuur van dat deze 3 belangrijke wedstrijden zonder publiek gespeeld gaan worden.
Voorlopig 3... alsof de ic opnames ineens gaan dalen.. duurt tot maart dit...
 
Nu het duel doorgaat zullen we het maar eens gaan hebben over onze kansen.
We zijn als mede koploper natuurlijk verplicht om drie punten te pakken, maar hoe moeilijk dat kan zijn zien we bijna iedere wedstrijd bij iedere club.
Want er worden wat bussen geparkeerd overal, of in modern jargon, er wordt steeds meer compact gespeeld.
Waarbij, zo zagen we in de Kuip gisteren, er bijna geen duel meer is of de tegenstander wordt vastgepakt dan wel onderuitgeschopt.
Als kijkspel lijken de Vrouwen eredivisie en de Keukenkampioendivisie , en amateurs natuurlijk, leuker te worden dan voetbal aan de top.
Maar dat is weer een andere discussie.
Normaal lukt het thuis tegen Vitesse vrij aardig om de punten hier te houden, maar nu is het afwachten hoe iedereen overal vandaan terugkeert op de Herdgang.
Van Zahavi weten we al dat het mis is. Nu de rest nog. Hopelijk valt dat mee.
 
Sneeuwvlok2 geloof je nou echt dat het 1m is kom op 😂 Toontje plakt er wat nullen bij om zijn zin te forceren van groot verlies uhu.
Het lijkt mij ook erg veel. Of het is alleen de omzet? Denk ik.

Maar goed, ook Feyenoord schermt met een bedrag van 9 ton per wedstrijd. Er gaan wel hele grote bedragen in om.
 
Sneeuwvlok2 geloof je nou echt dat het 1m is kom op 😂 Toontje plakt er wat nullen bij om zijn zin te forceren van groot verlies uhu.
Geloven doe je in de kerk. jaarverslag was duidelijk 23 miljoen verlies. Nu 3 potten zonder inkomsten gaat het verlies groter maken. Heb je niet eens over oneerlijke competitie en vervalsing scheelt nogal veel als je thuis speelt met of zonder fans.
 
Het lijkt mij ook erg veel. Of het is alleen de omzet? Denk ik.

Maar goed, ook Feyenoord schermt met een bedrag van 9 ton per wedstrijd. Er gaan wel hele grote bedragen in om.
Vrij simpel aantal zitplaatsen x ticket prijs en de gemiste inkomsten van de verkoop, drank,food ect ect gaat vadertje staat nooit allemaal compenseren. Misschien kan Bruma wat extra salaris inleveren is het enige waar ie igoed in is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan