Fortuna Sittard - PSV | Zondag 7 november | Eindstand: 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik vraag me echt af wie er voor doelpunten moet gaan zorgen...of nog beter: Wie gaat degene in stelling brengen die de goals moet gaan maken?
U vraagt en wij draaien:
Op zondag om twee uur dit grote probleem voorgelegd aan het forum.

Dezelfde dag nog is het antwoord hier te vinden;
Voor doelpunten gezorgd door Bruma 2x, Doan en Sangaré.
In stelling gebracht door Vinicius 2x, Zahavi en Ramalho.
;)
 
Complimenten aan het elftal dat zo gehavend toch moedig genoeg was om zich er niets van aantrekken en gewoon voetballen. De kansen komen dan vanzelf. De winst van zoveel invallers is dat PSV dan wel gedoseerd gaat spelen en Max en Mwene/Mauro/Teze niet de hele tijd weg zijn. Misschien is de afwezigheid van twee half fitte voetballers (Ginkel en Götze) met alle respect, toch beter is voor het elftal en voor het middenveld.
Blijft wel de vraag hoe het komt dat een topclub de meest geblesseerde spelers van de Eredivisie heeft. Dat roept bij iedereen vragen op behalve diegene die hun kop in het zand willen blijven steken. De medische staf van PSV verdient iig niet de prijs voor de meest bekwame medische staf van de Eredivisie.
We speelden dan ook 'maar' tegen een zwak Fortuna dat de foutjes (die we toch weer maakten) niet konden afstraffen..

Qua blessures.. tsja, het is iets structureels.. gaat er iemand hier wel eens naar de trainingen kijken? Zijn die te intensief? Het moet ergens een oorzaak hebben behalve pech..
 
Wij staan (gedeeld) bovenaan, wij staan (gedeeld) bovenaan!

Ok, over doelsaldo hoeven we niet eens te beginnen, en rotjeknor heeft nog een wedstrijd tegoed.
Maar gezien de flow van de laatste weken is dit een klein wonder.
 
Wij staan (gedeeld) bovenaan, wij staan (gedeeld) bovenaan!

Ok, over doelsaldo hoeven we niet eens te beginnen, en rotjeknor heeft nog een wedstrijd tegoed.
Maar gezien de flow van de laatste weken is dit een klein wonder.
Ik kijk net naar 819.. het staat er echt.
Ajax 27 pt doelsaldo plus 35
Psv 27 pt doelsaldo plus 11

Hoe kan dit?
 
Omdenken: wel een voordeel dat niet alleen onze aanvallers een scorend vermogen hebben.
Klopt, onze vaste aanvallers scoren te weinig, maar Ramalho heeft er al een stuk of 3 ingekopt, Boscagli ook iets van 3x een afstandsschot, Sangare begint steeds meer te scoren, Doan, Bruma en Vertessen in hun invalbeurtjes ook. Max heeft een prima vrije trap en een incidenteel goed afstandsschot. Eigenlijk alleen Mwene heeft nog nooit gescoord. Althans, meer mensen kan ik niet verzinnen nu. Teze ook, denk ik.
 
Klopt, onze vaste aanvallers scoren te weinig, maar Ramalho heeft er al een stuk of 3 ingekopt, Boscagli ook iets van 3x een afstandsschot, Sangare begint steeds meer te scoren, Doan, Bruma en Vertessen in hun invalbeurtjes ook. Max heeft een prima vrije trap en een incidenteel goed afstandsschot. Eigenlijk alleen Mwene heeft nog nooit gescoord. Althans, meer mensen kan ik niet verzinnen nu. Teze ook, denk ik.
Ligt eraan waarnaar we kijken. Over alle competities staat een Zahavi bijv op 8 (ook niet heel hoog). Maar in de eredivisie staat onze topscoorder(s) (Zahavi en Bruma) op 4 en hebben idd een hoop verschillende spelers gescoord. De opvallendste speler die (nog) niet in de eredivisie heeft gescoord is Götze. Verder zijn idd Mwene, Teze, Max, Mauro JR , Obispo, Romero en Guti nog doelpuntloos van de veldspelers. Maar goed een Mauro, Romero en Guti hebben ook nog niet heel veel gespeeld om ze hierop af te rekenen.

Dacht vast leuk om te weten.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan