PSV - Sparta Rotterdam | Zondag 3 oktober | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Beetje modern framen dit:sneaky: Een paar keer benoemen dat je het itt anderen wel goed zag, en dan suggereren dat Vinicius van dezelfde klasse is als Hiljemark, waarover echt iedereen het eens is.

Ik heb Vinicius vooral onwennig gezien, heb bewegingen gezien die klasse verraden, en ook dingen gezien die me zorgen baarden. Daarnaast denk ik dat er echt geen enkele spits gaat renderen in dit systeem zonder fatsoenlijke aanvoer

Kortom, nog te vroeg voor een echt oordeel

In mijn herinneringen had Hiljemark hier weldegelijk fans, hoor. Maar dat geheel terzijde.
 
Als je hier Propper en Madueke nog bij denkt dan heb je toch wel een hele brede selectie. Enige wat je dan mist is pure kwaliteit op de bank voorin. Vertessen, Vinicius en Doan is net te dun
 
Als je hier Propper en Madueke nog bij denkt dan heb je toch wel een hele brede selectie. Enige wat je dan mist is pure kwaliteit op de bank voorin. Vertessen, Vinicius en Doan is net te dun
Ik heb liever kwaliteit op het veld staan dan op de bank zitten.
Spelers met een groot scorend vermogen en die op goal schieten.
 
Kans dat Max ooit de 'verdediger van de maand' trofee weet te bemachtigen acht ik vrij klein.
 
Die lange ballen van Ramalho, zijn die niet beter voor iemand als Vinicius dan Götze? Als hij die bal goed kan meenemen en gepaard met zijn kracht kan het zomaar voor een kans zorgen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan