Willem II - PSV | Zaterdag 25 september | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vinicius is ruk met welk systeem je ook speelt, goed koppie maar verder nutteloos houterig geval waar weinig tot niks van komt. Penals kan die misschien goed nemen en dan houdt het op, Haller is vergeleken met hem nog een ballerina zelfs
 
Vinicius is ruk met welk systeem je ook speelt, goed koppie maar verder nutteloos houterig geval waar weinig tot niks van komt. Penals kan die misschien goed nemen en dan houdt het op, Haller is vergeleken met hem nog een ballerina zelfs
We hebben nog maar in 1 systeem met hem gespeeld, beetje kort door de bocht.
 
We hebben nog maar in 1 systeem met hem gespeeld, beetje kort door de bocht.

Ongeacht het systeem, je ziet aan hem wat er in hem zit, of in zijn geval wat er meer niet in zit.
De bekende 'geil voor de goal' effect heeft hij totaal niet, Dolberg oogt nog spontaner dan hij zelfs, alsof die onder dwang spits speelt. Kwalitatief en qua inzet heb ik hem al afgeschreven
 
Daar zit een deel van het verschil met ajax dit seizoen. Die krijgen 10 schoten op goal en scoren er 9.
Wij 9 schoten op goal en scoren er 1.

Als je een aantal keer achter elkaar doet wat ajax doet, dan kom je op een gegeven moment het veld op waarbij je mentaal al met 1-0 voor staat vóór het eerste fluitsignaal.
Als als, maar het gebeurt nooit. Dus is er toch iets aan de hand.
 
Als als, maar het gebeurt nooit. Dus is er toch iets aan de hand.

Zekers

Hoe groot de kans op een doelpunt is wordt mede bepaald door beschikbare ruimte en tijd, positie tov het doel, uit nagenoeg stilstand of loopsnelheid, positie van de keeper etc (met andere woorden: hoe goed is de mogelijkheid uitgespeeld) en de voetbaltechnische kwaliteiten en handelingssnelheid van de speler die de kans moet benutten, om maar eens een paar dingen te noemen.

Langs die meetlat zijn de kansen van PSV vaak niet zo groot en meestal kleiner dan die van Ajax.
 
Laatst bewerkt:
Zekers

Hoe groot de kans op een doelpunt is wordt mede bepaald door beschikbare ruimte en tijd, positie tov het doel, uit nagenoeg stilstand of loopsnelheid, positie van de keeper etc (met andere woorden: hoe goed is de mogelijkheid uitgespeeld) en de voetbaltechnische kwaliteiten en handelingssnelheid van de speler die de kans moet benutten, om maar eens een paar dingen te noemen.

Langs die meetlat zijn de kansen van PSV vaak niet zo groot en meestal kleiner dan die van Ajax.
Vergelijk jij die dan?
 
Ajax gaat zeker punten verspelen. Ajax heeft t tegen PSV altijd lastig en rond de maand December verliezen we steevast 6-8 punten. Maar zie PSV zelf ook niet foutloos worden.

Zie trouwens veel reacties op mijn post met Zum kotsen emote. Ik snap dat de realiteit niet leuk is maar zeg toch niets raars of provocerends?
Simpel, dat is omdat ook jij de ramptoerist zit uit te hangen hier en ook jij nergens te bekennen bent wanneer de resultaten van je cluppie tegen vallen. En dan nu ff met popie Jopie uitspraken komen en lekker onschuldig doen, donder toch aub op
 
Simpel, dat is omdat ook jij de ramptoerist zit uit te hangen hier en ook jij nergens te bekennen bent wanneer de resultaten van je cluppie tegen vallen. En dan nu ff met popie Jopie uitspraken komen en lekker onschuldig doen, donder toch aub op

Jij begon een paar weken geleden wat actiever te posten, meen ik? Je gaat al lekker
 
Laatst bewerkt:
Simpel, dat is omdat ook jij de ramptoerist zit uit te hangen hier en ook jij nergens te bekennen bent wanneer de resultaten van je cluppie tegen vallen. En dan nu ff met popie Jopie uitspraken komen en lekker onschuldig doen, donder toch aub op
Het forum stond er om bekend een forum voor iedereen te zijn. Tuurlijk zullen Ajacieden hier vaker posten wanneer de resultaten goed zijn. We hebben een zeer goede groep moderators die dat prima kunnen handelen. Jij nu en JB en nog een handje vol plaatsen de drempel die hier op het forum nooit heeft gelegen. Dit, plus veel betweterig gedrag doet mij besluiten mijn account op te heffen. Ik zei 2 dagen terug al dat ik zou stoppen met posten maar dit is echt de laatste post. Het forum is niet meer het forum waar ik altijd zo graag de laatste posts las en baalde als er nog steeds geen nieuwe post was. Dat balen is al een tijdje weg en hier laat ik het dan ook bij. Geen verwijt naar een ieder. Is gewoon mijn eigen kijk op het geheel. Veel plezier u allen met het posten.
 
Ik denk dat je veel meer uit deze voorhoede (en verdediging) kan halen met een andere tactiek. Wat je nu elke keer hebt is dat de tegenstander telkens de eigen zestien in gedrukt wordt, en vandaar wordt het eigenlijk altijd wel breien en zoeken naar een gaatje voor PSV. De spits is daarbij compleet nutteloos; vandaar dat hij elke keer ook terug moet zakken; hij wordt ondergesneeuwd door het woud aan verdedigers en kan nooit in stelling gebracht worden. Wat dat betreft heb je ook helemaal niks aan Vinicius. Zo'n Portugese fan die hier even was zei het ook al: Vinicius is een niet een spits die goed is in de kleine ruimte, en daarom kwam hij niet aan de bak bij Benfica. Het is meer een spits die je met een pass achter de verdediging weg moet sturen. Grappig, want zo'n spits komt hier ook niet tot zijn recht; je hebt ook met deze speelwijze een spits nodig die technisch is en goed in de kleine ruimte. Door dezelfde speelwijze krijg je bij balverlies ook heel snel gevaar achterin, omdat er zoveel ruimte is achter de verdediging.
Mee eens, we missen Malen in dit soort wedstrijden. Misschien moet Smidt overwegen om gewoon met 4 middenvelders te gaan spelen en meer schoten uit de 2 e lijn. Zowel boscagli als van Ginkel kunnen dat. Een beetje zoals Feyenoord speelt met een extra man op het middenveld die steeds diep gaat en een verdediging inloopt ipv op de bal staan te wachten (het dilemma van Zahavi ). Ajax speelt dat spel perfect daarom zijn spelers als Wijnaldum en Klaassen ook zo belangrijk.
Verder is er niet echt een vervanger voor Sangaré en die wordt steeds belangrijker.
 
Het forum stond er om bekend een forum voor iedereen te zijn. Tuurlijk zullen Ajacieden hier vaker posten wanneer de resultaten goed zijn. We hebben een zeer goede groep moderators die dat prima kunnen handelen. Jij nu en JB en nog een handje vol plaatsen de drempel die hier op het forum nooit heeft gelegen. Dit, plus veel betweterig gedrag doet mij besluiten mijn account op te heffen. Ik zei 2 dagen terug al dat ik zou stoppen met posten maar dit is echt de laatste post. Het forum is niet meer het forum waar ik altijd zo graag de laatste posts las en baalde als er nog steeds geen nieuwe post was. Dat balen is al een tijdje weg en hier laat ik het dan ook bij. Geen verwijt naar een ieder. Is gewoon mijn eigen kijk op het geheel. Veel plezier u allen met het posten.
Sorry Ralf, want hoewel ik pas een paar weken post lees ik al heel lang mee en lang genoeg om te weten dat dit een tikkeltje hypocriet van je is, aangezien jij een van de personen was die vaak genoeg persoonlijk werd richting ajaxieden alleen maar omdat het ajaxieden waren. Om je daar dan nu zo van te distantiëren vind ik op z’n minst ongeloofwaardig.
 
Sorry Ralf, want hoewel ik pas een paar weken post lees ik al heel lang mee en lang genoeg om te weten dat dit een tikkeltje hypocriet van je is, aangezien jij een van de personen was die vaak genoeg persoonlijk werd richting ajaxieden alleen maar omdat het ajaxieden waren. Om je daar dan nu zo van te distantiëren vind ik op z’n minst ongeloofwaardig.
Misschien 1 keer in een discussie met Brainz toen de irritatie aan beide kanten opliep. Verder nooit maar is niet de enige reden. Verder reageer ik niet meer.
 
Misschien 1 keer in een discussie met Brainz toen de irritatie aan beide kanten opliep. Verder nooit maar is niet de enige reden. Verder reageer ik niet meer.
Goed, jammer. Als mijn toon bijdraagt aan jouw conclusie ben ik bij dezen bereid die te matigen en sommige Posts van de ajaxieden dan maar te negeren
 
Goed, jammer. Als mijn toon bijdraagt aan jouw conclusie ben ik bij dezen bereid die te matigen en sommige Posts van de ajaxieden dan maar te negeren
Moet je zeker niet doen. Ik quote jou maar had ook 6 anderen kunnen zijn. Nogmaals geen verwijt maar mijn eigen kijk op het geheel. Neem het dus niet te persoonlijk.
 
Het forum stond er om bekend een forum voor iedereen te zijn. Tuurlijk zullen Ajacieden hier vaker posten wanneer de resultaten goed zijn. We hebben een zeer goede groep moderators die dat prima kunnen handelen. Jij nu en JB en nog een handje vol plaatsen de drempel die hier op het forum nooit heeft gelegen. Dit, plus veel betweterig gedrag doet mij besluiten mijn account op te heffen. Ik zei 2 dagen terug al dat ik zou stoppen met posten maar dit is echt de laatste post. Het forum is niet meer het forum waar ik altijd zo graag de laatste posts las en baalde als er nog steeds geen nieuwe post was. Dat balen is al een tijdje weg en hier laat ik het dan ook bij. Geen verwijt naar een ieder. Is gewoon mijn eigen kijk op het geheel. Veel plezier u allen met het posten.
Jammer Ralf Edström Kan me zeker vinden in je verhaal. Maar jammer dat je je dan laat wegjagen.
 
Simpel, dat is omdat ook jij de ramptoerist zit uit te hangen hier en ook jij nergens te bekennen bent wanneer de resultaten van je cluppie tegen vallen. En dan nu ff met popie Jopie uitspraken komen en lekker onschuldig doen, donder toch aub op
Wat is dat toch? In de Cocu periode en het succes heb ik nooit enige behoefte gehad om es ff lekker te gaan oreren op fora van andere clubs... blijf het apart vinden...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan